مطالب آموزشی

راهنمای تمیز کردن لوستر برنزی در ۸ مرحله

راهنمای تمیز کردن لوستر برنزی در 8 مرحله

تمیز کردن لوستر برنزی

آیا تمیز کردن لوستر برنزی برایتان تبدیل به یک دغدغه شده است؟ خوشبختانه به طور عادی تنها یکبار در سال نیاز است که این کار را انجام دهید اما با این حال بهتر است با برترین روش تمیز کردن آن ها آشنا شوید تا بتوانید به آسانی این چراغ های سقفی یا دیواری را تمیز نمایید. لوسترها یکی از المان هایی هستند که می توانند نقش مهمی در زیبایی دکوراسیون داخلی ایفا کنند. اما آلودگی هایی همچون گرد و غبار ممکن است از جلوه آن ها بکاهند. این موضوع، اهمیت تمیز کردن آن ها را دوچندان می کند. اما بهترین و آسان ترین روش برای زدودن آلودگی از سطح این لوسترها کدام است؟ در ادامه وبلاگ چشمه نور ما را همراهی نمایید تا پاسخ این سوال را دریافت کنید.

مشاهده جدیدترین مدل ها، قیمت و خرید لوستر دایکاست آلمینیوم
تمیز کردن لوستر برنزی

تمیز کردن لوستر برنزی

مشاهده جدیدترین مدل ها، قیمت و خرید لوستر آویز

بیشتر بخوانید:

معرفی و قیمت انواع مدل آباژور ایستاده

تمیز کردن لوستر برنزی | مراحل برق انداختن لوستر برنزی

اگر می خواهید برق انداختن و تمیز کردن لوستر برنزی سقفی برنزی خود را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهید، بهتر است ابتدا تمام قسمت های کریستالی را از بدنه اصلی جدا کنید تا به آسانی بتوانید مراحل تمیز کردن لوستر را انجام دهید. برای انجام این کار مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. برای تمیز کردن لوستر برنزی ابتدا چراغ های لوستر را خاموش کنید و در صورتی که دسترسی به آن سخت است، لوستر را باز کرده و آن را پایین بیاورید. سعی کنید در زیر دست خود یک بالشتک نرم قرار دهید تا احتمال وارد شدن هر گونه آسیب به لوستر را به صفر برسانید.
  2. اگر قصد باز کردن کریستال های لوستر را دارید، سعی کنید قبل از باز کردن از آن عکس بگیرید تا در صورت بروز مشکل در مونتاژ مجدد آن، بتوانید از این عکس کمک بگیرید.
  3. تمام بخش های کریستالی را با احتیاط جدا کرده و برای چند دقیقه در یک ظرف که با آب گرم و ماده شوینده پر شده است قرار دهید. سپس آن ها را به خوبی با آب داغ شسته و روی یک حوله بدون پرز قرار دهید تا در هوای آزاد خشک شوند.
  4. گرد و غبار موجود بر روی لامپ های لوستر را با کمک یک پارچه میکروفایبر پاک کنید.
  5. اگر لوستر شما دارای بخش های ثابت کریستالی است که قابل جدا کردن نیستند، آن ها را با کمک شیشه شوی و یک دستمال میکروفایبر تمیز کنید. توجه داشته باشید که شیشه پاک کن را بر روی پارچه اسپری کنید و به صورت مستقیم روی بخش های کریستالی نپاشید.
  6. حدود ۲ قاشق غذاخوری جوش شیرین را با اندکی آبلیمو مخلوط کنید و یک خمیر پولیشی درست کنید. شما می توانید با استفاده از این خمیر، بخش های برنزی لوستر را تمیز نمایید. این خمیر را با کمک یک دستمال و به صورت دایره ای روی بدنه برنزی لوستر بمالید و اجازه دهید برای ۲۰ تا ۳۰ دقیقه بر روی آن بماند.
  7. پس از گذشت زمان لازم، قطعه برنزی را با دستمال میکروفایبر نمناک تمیز کرده و سپس آن را با یک دستمال دیگر کاملا خشک کنید.
  8. در آخرین مرحله کافی است قطعات کریستالی را در جای خود قرار دهید. در صورت مواجه شدن با مشکل می توانید از عکسی که در ابتدا گرفته اید کمک بگیرید. در پایان در صورتی که لوستر را پایین آورده اید، آن را در سر جای خود قرار دهید.
تمیز کردن لوستر سقفی

تمیز کردن لوستر برنزی سقفی

مشاهده جدیدترین مدل ها، قیمت و خرید آباژور ایستاده و کنار سالنی
مطلب مرتبط  دیزاین آشپزخانه مدرن

میتوانید کلیه محصولات ما را از فروشگاه اینترنتی دکورشاپ تهیه کنید و سری هم به مطالب آموزشی و کاربردی در دکورمگ بزنید.

خواندن این مطلب را هم به شمت پیشنهاد میکنیم:

خرید لوستر آشپزخانه | لوستر آشپزخانه را از کجا بخرم

دیدگاهتان را بنویسید