مطالب آموزشی

راهنمای بهترین ایده های لوستر برای اتاق غذاخوری شما

اتاق غذاخوری

کار شما با یک اتاق غذاخوری به پایان نمی رسد تا زمانی که نورپردازی چشمگیری روی میز ناهار خوری تعلیق شده و نقش خود را به عنوان مرکز اتاق نشان دهد. لوسترها یکی از ویژگی های سنتی اتاق های ناهار خوری رسمی هستند، اما این روزها سبک های بیشتری نسبت به قبل در دسترس است و گزینه های طراحی فضا را بالا می برد. این طیف وسیع و التقاطی از سبک لوستر اتاق ناهارخوری به صاحبان خانه آزادی می دهد تا سبکی واقعاً اصلی ایجاد کنند که بیانگر شخصیت آن ها باشد. اما همانطور که اغلب اتفاق می افتد، انتخاب بیشتر باعث می شود انتخاب لوستر مناسب برای یک فضا حتی غیر ممکن تر شود. این ایده های لوستر اتاق ناهار خوری را بررسی کنید تا به اصلاح طرح کمک کنید.

اتاق غذاخوری

اول خوب در مورد روشنایی اتاق غذاخوری فکر کنید

این که آیا این یک بازسازی کامل است یا فقط یک تجدید فضا است، ابتدا به روشنایی فکر کنید. به گفته سوزان م. راجرز “هنگامی که من یک اتاق ناهار خوری جدید طراحی می کنم، نور یکی از اولین عناصری است که من انتخاب می کنم و در بسیاری از موارد طراحی اتاق را هدایت می کند.” “وقتی اتاق ناهارخوری را به روز می کنم، نورپردازی یکی از اولین چیزهایی است که من تغییر می دهم و جایگزین می کنم.” سوزان ام. راجرز توضیح می دهد: “من معتقدم که نورپردازی اتاق غذا قطعاً در طول این سال ها کمتر رسمی، بازیگوش و عجیب شده است، که انتخاب و نصب را برای مشتریان من مفرح می کند.” این زیبایی را می توان از طریق آویز آلیس چینی ۲۴ اینچ بزرگ توسط Regina Andrew این فضا را با حس هوس و طراوت افزایش داد. برگ طلا و کریستال آن را فانتزی می کند، در حالی که شکوفه های چینی مات آن را سبک و بازیگوش نگه می دارند.

مطلب مرتبط  ایده های روشنایی دفتر تجاری ایده های ۲۰۲۰

سبک لوستر اتاق ناهارخوری مناسب را پیدا کنید

وقتی در نظر می گیرید که کدام ایده لوستر اتاق غذاخوری با سبک اتاق ناهارخوری صحبت می کند، حال و هوایی را که فضا در حال حاضر تداعی می کند و حالتی که باید در ذهن ایجاد کند به ذهن بیاورید. لوسترهای سنتی ظرافت و جاودانگی کلاسیک را به فضا می آورند. استفاده از لوستر سنتی تر مانند لوستر نور Aerin Jacqueline 32 ۱۲ اینچ توسط Visual Comfort and Co. می تواند جلوه ای از ظرافت را در یک فضای گاه به گاه به ارمغان بیاورد و تبدیل فضا را از حالت معمولی به حالت رسمی با استفاده از چیدمان میز و استایل آن آسان می کند. پایان برنجی آنتیک با دست مالیده شده و شیشه سفید اکریلیک به حالت رسمی یک حس انتقالی می دهد که اجازه می دهد تا فضاها را آراسته یا پیراهن کنید.

نورپردازی بی نظیر ترکیب و تطبیق رنگ روی میز و صندلی را آسان می کند تا ظاهری خیره کننده منحصر به فرد ایجاد کند. پوشش چوبی سفید رنگ زیبایی نور را بدون رقابت بیش از حد با دیگر تکمیل ها در فضا برای یک ظاهر شگفت آور منسجم برجسته می کند. این لوستر در فضایی با طراحی تمیز اما خیره کننده، جلوه نهایی را به ظاهر می بخشد. علاوه بر این، کمی استعداد را به اتاقی می افزاید که می تواند در تاریکی ظاهر شود.

اتاق غذاخوری

لوستر اتاق غذاخوری با اندازه مناسب را پیدا کنید

با همه انتخاب های موجود، به راحتی می توانید از خود دور شوید، اما اندازه مناسب لوستر اتاق غذاخوری نیز برای ظاهر فضا و تصمیم گیری در مورد لوستر مناسب بسیار مهم است. نقش لوستر این است که بیانیه ای بدهد و طرح اتاق را به هم وصل کند. خطای کمی در قسمت بزرگتر خوب است، به شرطی که خیلی بزرگ نباشد. اگر لوستر خیلی کوچک باشد ، ممکن است در فضا ناپدید شود و اگر خیلی بزرگ باشد، اتاق ممکن است کوچک و تنگ به نظر برسد. به عنوان یک راهنمای کلی، عرض لوستر باید تقریباً ۱۲ اینچ کوچکتر از عرض وسیع ترین قسمت میز باشد.

مطلب مرتبط  آپارتمان اجاره ای را شبیه خانه خودتان در آورید

در یک فضای کوچکتر و گاه به گاه ، یک آویز می تواند همانند یک لوستر اتاق غذاخوری  عمل کند. آویز بزرگ ۱۹ اینچی جاناتان آدلر وین توسط رابرت ابی، جلوه نهایی این اتاق غذاخوری را می دهد. اشکال شش ضلعی طرح را در پرده ها منعکس می کند و علاقه بصری را اضافه می کند. برای فضاهای معمولی، لوستر روشن ۳۳ اینچی ۹ اینچی حال و هوای کاملی را ارائه می دهد. فضای خنک تر و ملایم تری را به ارمغان می آورد، مناسب برای این فضای پر از نور و شکوفه. این چراغ به جای اینکه با نور رسمی و سنتی کنار بیایید یا به طور کلی از لوستر چشم پوشی کنید، رنگ های تازه فضا را برجسته می کند.

چگونه لوستر را روی میز اتاق غذاخوری آویزان کنیم؟

هنگامی که لوستر انتخاب شد، باید به درستی آویزان شود. مهم نیست که میز در فضا کجاست، لوستر باید روی آن متمرکز شود. در یک فضای بزرگ و چند منظوره، وسوسه انگیز است که لوستر را به سمت اتاق قرار دهید تا میز. در این مثال، فضا را تقسیم کرده و از نورپردازی هماهنگ در مناطق مختلف استفاده کنید. به این ترتیب، میز ناهار خوری را می توان در زیر یکی از لوسترها قرار داد.

اگر سقف اتاق ۸ فوت دارد، لوستر اتاق ناهارخوری باید حدود ۳۰-۳۶ اینچ بالاتر از میز آویزان شود. به ازای هر پایه اضافی حدود ۳ اینچ اضافه کنید. دستورالعمل های بیشتری برای ارتفاع مناسب برای لوستر اتاق ناهارخوری وجود دارد، اما این دستورالعمل ها مکان خوبی برای شروع است.

مطلب مرتبط  انتخاب صحیح یک میز عسلی

اتاق غذاخوری

سخن پایانی چشمه نور

در نهایت فراموش نکنید که نورپردازی بی نظیر ترکیب و تطبیق رنگ روی میز و صندلی را آسان می کند تا ظاهری خیره کننده منحصر به فرد ایجاد کند. پوشش چوبی سفید رنگ زیبایی نور را بدون رقابت بیش از حد با دیگر تکمیل ها در فضا برای یک ظاهر شگفت آور منسجم برجسته می کند. این لوستر در فضایی با طراحی تمیز اما خیره کننده، جلوه نهایی را به ظاهر می بخشد. علاوه بر این، کمی استعداد را به اتاقی می افزاید که می تواند در تاریکی ظاهر شود. این مقاله را با جمله نهایی از سوزان م. راجرز به پایان می بریم که توصیه می کند: “این مهم است که نور اتاق غذاخوری فضا را روشن کند.”

درباره ی چشمه نور

کمپانی چشمه نور است با قدمتی ۳۰ ساله میباشد ؛ همه ی محصولات این شرکت دارای گارانتی ۱۲ ماهه میباشند،  برای مشاهده ی آن ها میتوانید به سایت دکورشاپ مراجعه فرمایید.

امروزه ممکن است  به دلیل مشغله ی کاری امکان خرید حضوری و یا حتی مشاهده ی مدل ها برایتان مشکل شده باشد ؛  یکی از سایت های معتبر که امکان خرید اینترنتی  را برایتان ایجاد کرده است ، دکورشاپ میباشد .

البته این شرکت برای راحتی بیشتر شما ، امکان خرید اقساطی حتی بدون ضامن را در سایت فراهم کرده است و در صورتی که برای انتخاب محصول به مشکلی برخورد کردید میتوانید از پشتیبان های دکورشاپ به صورت رایگان مشاوره بگیرید .

برای مشاهده ی مقالات بیشتر به دکورمگ و وبلاگ چشمه نور مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید