مطالب آموزشی

تحول در دکوراسیون با انواع لوستر وارداتی جدید ۲۰۲۴

تحول در دکوراسیون با انواع لوستر وارداتی جدید 2024

اگر به دنبال خرید لوستر وارداتی جدید هستید، ما بهترین‌ها را در این مقاله برای شما معرفی کرده‌ایم. یکی از مهم‌ترین موضوعات در دکوراسیون داخلی منزل، به‌روزبودن است. مهم نیست که دکوراسیون منزل شما در سبک مدرن است و یا حتی سلطنتی، شما باید به روز باشید! استفاده از جدیدترین لوستر وارداتی جدید، تصویر شخصی جسور و به‌روز را از شما در چشم مهمانانتان می‌سازد. در نتیجه اگر شما هم به دنبال خرید جدیدترین لوسترهای وارداتی هستید، شاید بتوانید محصول موردعلاقه خود را در نمونه‌های این مقاله پیدا کنید.

منظور از لوستر وارداتی جدید یا خارجی  چیست و چه ویژگی هایی دارند؟

انواع لوستر وارداتی جدید یا لوسترهای خارجی به لوسترهایی اشاره دارند که در کشور خارج از ایران تولید شده و سپس به این کشور وارد می‌شوند. این نوع لوسترها معمولاً در تنوع طرح، مدل، جنس و کیفیت بسیار بالایی تولید می‌شوند و برای انواع فضاها از جمله پذیرایی، اتاق خواب، آشپزخانه، رستوران و غیره مناسب هستند.

لوسترهای خارجی در مدل‌های متنوعی عرضه می‌شوند. از لوسترهای کلاسیک و لوکس تا لوسترهای مدرن و ساده، می‌توانید طرحی که دلخواه خود را دارید در این مجموعه پیدا کنید. ساختار و طراحی دقیق این لوسترها با احتراف و دقت بالا انجام می‌شود، که این موضوع باعث زیبایی و جلوه ویژه آنها می‌شود. همچنین، در تولید لوسترهای خارجی از تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای مانند LED و کریستال‌های Swarovski استفاده می‌شود که زیبایی و کارایی این لوسترها را بهبود می‌بخشد.

در زمان خرید لوسترهای خارجی به چه مواردی توجه کنیم؟

هنگام خرید لوستر وارداتی جدید و  لوسترهای خارجی، توجه به موارد زیر می‌تواند کمک کننده باشد:

  • کیفیت ساخت: ابتدا به کیفیت ساخت لوستر توجه کنید. اطمینان حاصل کنید که از مواد با کیفیت و ساختار محکم استفاده شده است.
  • طراحی و استایل: مطمئن شوید که طرح و استایل لوستر با دکوراسیون داخلی فضا سازگار است و به سلیقه شما می‌پردازد.
  • ابعاد و اندازه: اندازه لوستر باید با ابعاد و اندازه فضا کاملاً متناسب باشد تا نه تنها زیبایی به فضا بیفزاید بلکه عملکرد مناسبی هم داشته باشد.
  • توان نوری: بسته به ابعاد و نیازهای نورپردازی فضا، مقدار توان نوری لوستر را در نظر بگیرید. مطمئن شوید که توان نوری لوستر کافی برای روشنایی مطلوب فضا است.
  • جزئیات و پوشش‌ها: به جزئیات و پوشش‌های لوستر، مانند نوع کریستال، رنگ‌ها و طرح‌های داخلی آن توجه کنید و مطمئن شوید که با دقت و ذوق طراحی شده‌اند.
  • قابلیت تنظیم شدت نور: اگر لوستر دارای قابلیت تنظیم شدت نور است، مطمئن شوید که این ویژگی به نیازهای نوری مختلف فضا پاسخ می‌دهد.
  • مدت زمان تحویل و خدمات پس از فروش: مطمئن شوید که زمان تحویل لوستر و همچنین خدمات پس از فروش به رضایت شماست و از طریق فروشنده اطلاعات کافی در این خصوص را دریافت کنید.
مطلب مرتبط  لوستر جدید ارزان 1402 برای خانم های خوش سلیقه

چند مدل لوستر وارداتی جدید

سال ۲۰۲۴ میلادی مقارن شده است با عرضه‌ی بهترین لوسترهای جهانی! امسال بهترین تولیدکنندگان لوستر در جهان، کشورهای ترکیه، کره جنوبی و آذربایجان هستند. بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده لوستر در این کشورها محبوب‌ترین نمونه‌های لوسترهای سال ۲۰۲۴ را عرضه کرده‌اند. ما در این بخش به سراغ بررسی سه نمونه انواع لوستر وارداتی جدید از این کشورها می‌رویم.

لوستر آویز مدرن Lola 1R
لوستر آویز مدرن Silvia
لوستر سقفی مدرن SERIN-C2R
لوستر سقفی مدرن SERIN-C
لوستر آویز مدرن VIZO-3R
لوستر آویز مدرن VERONI

حال که نگاهی به چند لوستر وارداتی جدید که توسط فروشنده انحصاری چشمه نور، یعنی مجموعه روشنانی النا ارائه میشود انداختید؛ چند نمونه از لوسترهای محبوب و پرفروش چشمه نور را بررسی کنیم:

لوستر ۱۲ شعله چشمه نور کد ۴۴۰۲/۶BK

لوسترهای کریستالی با طراحی‌های مدرن از پرفروش‌ترین محصولات امسال هستند. این لوستر محبوب و خاص، ۱۲ شعله لامپ دارد که می‌تواند متراژ ۲۰ متر مربع را با قدرت روشن کند. وزن این محصول ۱۲۵۰۰ گرم است و ابعاد آن ۹۰ در ۹۰ در ۶۵ سانتی‌متر می‌باشد. از آن‌جایی که نوردهی این لوستر به شکل سربالا است، به شما پیشنهاد می‌کنیم که از این محصول در آشپزخانه استفاده کنید.

لوستر چهار شعله چشمه نور کد ۲۲۳۷/۴

این لوستر روستیک از متریال چوب و فلز تولید شده است و جذاب‌ترین استایل را در میان لوسترهای مشابه دارد. سبک طراحی این لوستر روستیک است، در نتیجه اگر خانه‌ای با دکوراسیون سنتی دارید می‌توانید مطمئن باشید که این لوستر بهترین انتخاب برای منزلتان است. تعداد شعله‌های این لوستر چهار عدد است و با ابعاد ۴۵ در ۴۵ در ۵۵ سانتی‌متر تولید شده. پیشنهاد ما برای استفاده از این لوستر جذاب، در پذیرایی و آشپزخانه است. با این حال اگر اتاق‌های منزل شما بزرگ هستند، استفاده از این لوستر در اتاق‌ها را نیز به شما توصیه می‌کنیم.

چراغ آویز چشمه نور کد L6367/1H-BK مشکی (مهتابی)

اگر به دنبال ایجاد فضای هنری و شاعرانه در منزل خود هستید، بهتر از این لوستر پیدا نخواهید کرد! طرح این لوستر با الهام از زبان موسیقیایی تولید شده است و برای استفاده در بالای میز نهارخوری مناسب است. ابعاد ۱۲۰ در ۳۰ در ۸۰ این لوستر به شما تضمین می‌کند که نوردهی آن بسیار عالی خواهد بود. رنگ اصلی این لوستر آلومینومی مشکی است، اما نور آن مهتابی است. شما با خرید این محصول از چشمه نور می‌توانید از خدماتی نظیر ضمانت ۱۲ ماهه نیز بهره‌مند شوید.

خرید لوستر وارداتی جدید

یکی از دغدغه‌های افرادی که قصد خرید لوستر وارداتی جدید را دارند، مرکز خرید لوستر است. بسیاری از فروشگاه‌های لوستر در ایران، کیفیت محصولات خود را تضمین نمی‌کنند و پشتیبانی همیشگی را در اختیار مشتریان نمی‌گذارند. با این حال چشمه نور یک استثنا است و علاوه بر ارائه‌ی ضمانت اصالت و کیفیت محصول، پشتیبانی ۲۴ ساعته را از طریق مجموعه روشنایی النا به شما عرضه می‌کند. ارسال سریع نیز از دیگر ویژگی‌های مثبت خرید از چشمه نور است. در صورتی که محصولات بالا نظر شما را جلب کرده‌اند، می‌توانید برای خرید آن‌ها به بخش فروشگاه مراجعه کنید.

مطلب مرتبط  چگونه لوستر کلاسیک خوب انتخاب کنیم ؟

سؤالات متداول

لوستر وارداتی از کجا بخرم؟

خرید انواع لوستر وارداتی جدید از طریق وبسایت چدکورشاپ و مجموعه روشنایی النا که فروشنده انحصاری محصولات وارداتی هستند برای شما ممکن شده است.

آیا خرید از چشمه نور گارانتی داره؟

شما هنگام خرید تمامی محصولات چشمه نور از جمله لوستر وارداتی جدید، می‌توانید از گارانتی، ضمانت و پشتیبانی همیشگی چشمه نور بهره‌مند شوید.

لوستر مدرن
لوستر کریستالی
لوستر مولکولی
لوستر فلزی

دیدگاهتان را بنویسید