مطالب آموزشی

خودتان لوستر بسازید

لوستر

یکی از عناصر دکوراتیو که در جلوه ی منزل تاثیر زیادی دارد لوستر و چراغ آویز ها میباشند ؛ گاها شده که احساس کرده اید که از فضای خانه و دکوراسیون آن خسته شده اید ولی بوجه ایجاد تغییرات بزرگ را ندارید ، یا شاید شده که لوستر خانه شما برایتان تکراری شده است ولی در حال حاضر نمی توانید آن را تغییر دهید. بهترین راه حل برای شما این است که به فکر تغییر در لوستر قدیمی خود باشید ویا از خلاقیت خودتان برای ساخت یک لوستر جدید استفاده کنید .در این مقاله ایده های جالبی را در مورد ساخت لوستر بررسی می کنیم .

ساخت لوستر

برخی از این ایده ها بسیار ارزان تر از خرید لوستر یا لوازم جانبی جدید هستند. و گاهی اوقات این تنها چیزی است که شما نیاز دارید تا یک اتاق یا فضای نشیمن را بهینه کنید. شاید برخی از این موارد ایده ای را برای شما نیز ایجاد کند.

اگر طرف دار سبک دکوراسیون روستیک هستید و به دنبال یک لوستر خاص و جذاب برای فضای خودتان هستید .به شما پیشنهاد می دهیم حتما ساخت این لوستر را امتحان کنید .

وسایل مورد نیاز

شما برای ساخت این لوستر جذاب کافیه قوطی های مربا های لذیذ خود را جمع کنید و از یک تکه چوب که برای کند و یا تخت قدیمی خودتان است استفاده کنید .

ابتدا لازم است چوب را سمباده کرده کرده و برای جلای بیشتر آن از پولیش های مخصوص چوب استفاده کنید . از سیم های ضخیم برق برای آویز شدن چراغ ها استفاده کنید . شما می توانید از سرپیچ های قدیمی برای این کار استفاده کنید . لازم است شما درب قوطی ها را با دریل به اندازه ی ضخامت سیم های برق سوراخ کرده و سیم ها را رد کنید و سرپیچ را ببندید برای اطمینان از اینکه درب قوطی بر روی شیشه محکم بشود می توانید از چسب آکواریوم استفاده کنید البته باید بگویم که سعی بر این باشد که درب قوطی را بدون استفاده از چسب محکم کنید تا امکان اینکه اگر لامپ های شما بسوزد ، تعویض کنید باشد . برای برق رسانی به سیم ها می توانید از ترمینال استفاده کنید .

مطلب مرتبط  راهنمای خرید مبل راحتی

علاقه مندان به سبک صنعتی می توانند از این ایده الهام بگیرند . شما می توانید از این ایده برای طراحی لوسترهای مناسب فضای کافه ها ،رستوران ها و از همه مهم تر آفیس های مدرن استفاده کنید . برای تولید این لوستر کافیه از لوله هایی که دیگر مورد استفاده نمی شود استفاده کنید و آن ها را با اسپری دلخواه رنگ کنید . سیم برق را از درون لوله رد می کنیم تا دیده نشود و جهت آویزان کردن لوستر فوق از زنجیره می توان استفاده کرد . این زنجیر ها را با قلاب به سقف آویزان کنید .

توی همه ی خونه ها لیوان های زیادی وجود داره که به دلایل مختلف دیگه قابل استفاده نیستن ولی هنوز برای ما عزیز هستن . شما می توانید با کمی خلاقیت آن ها را به چرخه ی مصرف برگردانید و از حضور آن ها در آشپزخانه خود لذت ببرید . برای درست کردن این لوستر کافی است از یک فرم لوستر قدیمی استفاده کنید و لیوان ها ویا فنجانهای مورد علاقه ی خود را از دسته توسط سیم مفتول به فرم آویزان کنید . بازتاب نور از فنجان ها و لیوان ها نمایی خارق العاده به لوستر شما می دهد . بهتر است همه ی فنجان ها را با سیم مفتول هایی با یک اندازه نیاویزید .

ایده ی فوق برای علاقه مندان به طبیعت بسیار مناسب است شما می توانید از یک شاخه ویا چوب هایی که از هرس درختان موجود شده است می توانید استفاده کنید . برای این کار شما تنها به قوطی های مربا احتیاج دارید

مطلب مرتبط  روش نصب لوستر دو پل در خانه

برای آویختن قوطی های مربا تنها کافی است که آن ها را با سیم های مفتول به چوب بیاویزید .

اگر قرار است از گیاهان برای تزئین و دکور کردن لوستر خودتان استفاده کنید به سراغ گیاهانی بروید که به آبیاری کم احتیاج دارند و برای هوای گرم موجود در قسمت بالای فضا ی شما سازگار شده اند .

آیا چرخ های دوچرخه قدیمی دارید و نمی دانید با آنها چکار کنید؟ آنها را پرت نکنید  در سطل های آشغال در عوض آنها را به لوستری زیبا تبدیل کنید.

با این حال ، به خاطر داشته باشید که ممکن است برای از بین بردن این مورد نیاز به تجربه سیم کشی داشته باشید. اما با کمک مناسب ، می توانید این چرخ ها را در کوتاه ترین زمان از سقف خود آویزان کنید.

شما می توانید تنها با استفاده از یک حلقه آویز که در اکثر مغازه های فروش لوازم دست دوم موجود است و از قاشق هایی که دیگر کاربردی برایتان ندارد یک لوستر زیبا با نمایی منحصر به فرد را ایجاد کنید . می توانید از چسب  های قوی برای چسباندن این قاشق ها استفاده کنید .

این یکی دیگر از لوسترهای موقت عالی است. از مقوا ساخته شده است بنابراین من نمی بینم که در دراز مدت دوام داشته باشد.

اما اگر می خواهید لوستری برای دکوراسیون مهمانی ایجاد کنید ، می توانید این آموزش را دنبال کنید و لوستری بسازید که بسیار ارزان است.

این لوستر با استفاده از یک حلقه و سپس روشن کردن آن با چراغ های کریسمس با باتری ایجاد می شود. سپس به مکانیزم آویزان کردن نیاز دارید.

همانطور که میدانید تشخیص آن بسیار آسان است. امیدوارم اتاق ناهار خوری شما روشن شود و مکان لذت بخش تری برای جمع شدن باشد.

مطلب مرتبط  راهنمای اتصال لوستر به اپلیکیشن موبایل

این یک طراحی واقعاً روستایی برای لوستر است. با این حال ، به عنوان دکور عروسی یا حتی در آشپزخانه ای با طراحی روستایی بسیار خوب عمل می کند.

این لوستر در واقع بسیار جالب به نظر می رسد. از چوب لباسی ساخته شده است و در تور پیچیده شده است.

سپس چراغ هایی را از آن آویزان می کنند تا نظر همه را جلب کنند. به نظر می رسد ارزان و واقعاً زیبا باش

این یک ایده فوق العاده عالی است و به نظر می رسد گران تر نیز نیست. می توانید از این لوستر در هر قسمت از خانه خود استفاده کنید.

امیدوارم ایده های مطرح شده در این مقاله برای شما جذاب بوده باشد.اگر شما هم از این ایده ها جهت تولید یک لوستر زیبا استفاده کردید خوشحال می شویم برای ما از لوستر زیبای خود عکس بفرستین .

لوستر

درباره ی چشمه نور

کمپانی چشمه نور است با قدمتی ۳۰ ساله میباشد ؛ همه ی محصولات این شرکت دارای گارانتی ۱۲ ماهه میباشند،  برای مشاهده ی آن ها میتوانید به سایت دکورشاپ مراجعه فرمایید.

امروزه ممکن است  به دلیل مشغله ی کاری امکان خرید حضوری و یا حتی مشاهده ی مدل ها برایتان مشکل شده باشد ؛  یکی از سایت های معتبر که امکان خرید اینترنتی  را برایتان ایجاد کرده است ، دکورشاپ میباشد .

البته این شرکت برای راحتی بیشتر شما ، امکان خرید اقساطی حتی بدون ضامن را در سایت فراهم کرده است و در صورتی که برای انتخاب محصول به مشکلی برخورد کردید میتوانید از پشتیبان های دکورشاپ به صورت رایگان مشاوره بگیرید .

برای مشاهده ی مقالات بیشتر به دکورمگ و وبلاگ چشمه نور مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید