مطالب آموزشی

خرید انواع آباژور چوبی با قیمت

یکی از دغدغه های اکثر افراد این می باشد که چطور یک آباژور مناسب که هم زیبایی داشته باشد و هم دارای جنس و کیفیتی باورنکردنی و خوب باشد را انتخاب و خریداری کنیم ؟ دراین مقاله ما می خواهیم لیستی از بهترین و زیبا ترین محصولات آباژوری با قیمت هایی خوب و باور نکردنی را به شما معرفی کنیم . برای آشنایی با این محصولاتت دراین مقاله با ما همراه باشید .

خرید آباژور رو میزی چوبی

خرید آباژورهایی با کلاهک پارچه ای ساده اغلب برای فضای اتاق خواب مورد استفاده قرار می گیرند. در صورتی که در اتاق خواب شما از رنگ های سرد استفاده شده، آباژور شما نباید نورهای سرد مثل آبی داشته باشد. می تواند نور زرد، نارنجی یا رنگ های گرم دیگر باشد. اما اگر رنگ بندی و ترکیب اتاق خواب یا منزل شما از رنگ های گرم مثل قرمز، قهوه ای، صورتی، بنفش، تیره و … تشکیل شده برای ملایم تر شدن فضا بهتر است ،از آباژور با نورهای سفید و با رنگ های سرد استفاده کنید. دقت کنید که رنگ نور آباژور باید با ترکیب بندی خانه شما هماهنگ باشد زیرا دکوراسیون شما را زیبا و شیک نشان می دهد

قیمت خرید آباژر

در هنگام خرید هر وسیله ای برای منزل خود حتما بررسی های لازم را انجام دهید وهر شخص حساسیت های خاص خود را نیز دارد. خرید آباژور هم به همین صورت است. شما در هنگام خرید آباژور باید به چند نکته توجه داشته باشید، تا در آخر از انتخاب خود راضی باشید و خوب ترین را انتخاب کنید. در ابتدا شما باید نیاز خود را از خرید و تهیه آباژور بدانید. آیا می خواهید از آن بیشتر برای زیبایی و جلوه دادن به منزل استفاده کنید یا زیبایی آن اصلا برای شما اهمیت ندارد و می خواهید از کاربرد اصلی آن در منزل استفاده نمایید،که کم افرادی هستند که زیبایی برایشان اهمیت خاصی ندارد که با بستگی به آن در بازار میتوانید قیمت های متنوعی بدست آوردید وشما با میزان هزینه که می خواهید انجام دهید میتوان مدل مناسب خود را تهیه کنید.

مطلب مرتبط  5 مدل لوستر سه شعله با قیمت ارزان که شما را شگفت زده خواهند کرد

آباژور رومیزی چشمه نور MT7068

آباژور رو میزی فوق به جنس چوب می باشد و دارای شیلد کرم رنگ و روشن می باشد که به خوبی نور را از خود عبور داده و فضا را به خوبی روشن می کند . این آباژور قابل استفاده در فضاهای اتاق خواب ها و پذیرایی می باشد . شما می توانید این محصول را با قیمت ۴۸۳ تومن خریداری نمایید. اگر برای شما آباژور صرفا حکم یک وسیله ی تزیینی را دارد شما می توانید از شیلد های تیره رنگ نیز استفاده کنید البته همه ی لین ها به نوع دکوراسیون شما و رنگ های به کار رفته در آن بستگی دارد .

آباژور چشمه نور MT7019

آباژور فوق داری بدنه ای به جنس چوب و شیلدی روشن و مقاوم می باشد. شما می توانید این آباژور را به قیمت ۴۲۲ تومن خریداری کنید . درحال حاضر این آباژور  در وب سایت تخفیف خورده است و به قیمت ۲۹۵ تومن به فروش می رسد .

شما می توانید نمونه های بیشتری از این قبیل آباژور را برروی وب سایت دکورشاپ مشاهدذه نمایید . و در صورت داشتن تخفیف آباژور مورد نظر خود را با یک قیمت باورنکردنی خرید نمایید.

 

آباژور رومیزی چوبی چشمه نور MT7018

این آباژور دارای بدنه ی چوبی و شیلدی به رنگ طوسی است که به راحتی می توان آن را با دکوراسیون های مدرن ،مینیمال و حتی چوبی می توان استفاده کرد .

این کار را می توان با قیمت باورنکردنی ۴۲۲ تومن خریداری کنید .

اگر جزو آن دسته افراد هستید که به طرح ها و مدل های خاص علاقه دارید . این کار بسیار مناسب شما و علایقتان می باشد. شما می توانید از این آباژور در فضا هایی با دکوراسیون بوهیمایی ،مدرن ۷ چوبی و هنری استفاده کنید . همچنین این آباژور مناسب  فضای پذیرایی و اتاق خواب ها می باشد .

مطلب مرتبط  معرفی انواع لوستر سقفی کریستال جدید 2023

شما می توانید این کار را با قیمت حدودی ۲۳۷ تومان از وب سایت چشمه ی نور خرید نمایید .

آباژور رومیزی چوبی چشمه نورMT7037

افراد زیادی هستند که تصور می کنند تنها کارهای جنس چوب به رنگ قهوه ای تیره می باشند ولی باید گفت که این طور نیست شما می توانید با خریدن این طیف کاری علاوه بر این که یک آباژور چوبی شیک و زیبا به رنگی غیر از قهوه ای دارید از ساده و مینیمال بودن آن نیز لذت ببرید . این لوستر بسیار مناسب فضاهای تک رنگ و مدرن می باشد این کار را با قیمت حدودی ۴۰۰ تومان می توانید از وب سایت دکورشاپ خریداری کنید و محصول خود را با یک حمل و نقلی رایگان درب منزل خود تحویل بگیرید .

 

آباژور رومیزی چشمه نور MT7029

آباژور با تکمیل نور پردازی یک فضا باعث بهبود طرح کلی فضای شما می‌شود. در اینجا آباژورهای رومیزی را در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی پیدا خواهید کرد که به شما امکان می دهد فاکتور فوق‌العاده ای را به فضای زندگی خود اضافه کنید. فقط شید های آباژور را با دکوراسیون خود مطابقت دهید تا واقعاً ظاهر سرزنده داشته باشید. به همان اندازه، برای مصارف مختلف انواع مختلفی آباژور وجود دارد که با هر طرح مدرن یا سنتی مطابقت خواهد داشت. شما بیشتر سبک های مدرنی که ترجیح دهید مطمئنا هرچه باشد، در اینجا پیدا کنید.

پیدا کردن آباژور مناسب مانند یک تکه از کیک است که کیک را تکمیل می‌کند، به خصوص وقتی از دامنه ای گسترده‌ای انتخاب می‌کنید. انتخاب یک آباژور داستانی متفاوت دارد. چگونه می دانید چه شکل، سبک و سایز مناسب ترین برای شماست؟ با انتخاب مناسب آباژور با شید متناسب و رنگ مناسب مکان مورد نظر را به یک محیط لذت بخش تبدیل کنیم.

مطلب مرتبط  خرید لوستر آشپزخانه

شما می توانید مدل های بیشتری از آباژور های رومیزی را در وب سایت دکورشاپ شماهده کنید و در صورت پسند به خرید محصول مورد نظر خود به صورت اینترنتی اقدام نمایید و موحصول را با اطمینان خاطر درب منزل تحویل بگیرید .

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید