مطالب آموزشی

بورس خرید مبل راحتی کجاست؟

بورس خرید مبل راحتی کجاست؟

بورس خرید مبل راحتی کجاست؟ از کجا میتوانم مناسب ترین قیمت مبل راحتی را خریداری کنم؟ یکی از راه هایی که به شما کمک می کند تا بتوانید خریدی آسان و بهینه را انجام دهید، مراجعه به مرکز خرید مبل راحتی است. در این مراکز فروشگاه های زیادی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و به همین دلیل نوعی رقابت در ارائه محصولی باکیفیت و مقرون به صرفه در بین آنها وجود دارد. مراکز زیادی در تهران هستند که میتوانند شما را به هدف نهایی تان یعنی خرید بهترین مبلمان راحتی در قیمت مناسب برسانند. ما امروز در مجله چشمه نور می خواهیم به مهم ترین آنها اشاره کنیم.

معرفی اصلی ترین بازارهای مبلمان راحتی در تهران

بورس خرید مبل راحتی

بورس خرید مبل راحتی

بازارهای زیر را میتوان به عنوان مراکز خرید مبلمان راحتی معرفی کرد:

  1. یافت آباد
  2. دلاوران
  3. جاجرود
  4. خیابان شریعتی

در ادامه به معرفی جزئیات مربوط به هر بازار مبل اشاره خواهیم کرد.

بازار مبل یافت آباد

یکی از بزرگترین مراکز برای خرید مبل راحتی است. در یافت آباد بازار مبل ایران شماره ۱ از قدیمی ترین مراکزی است که میتوانید مبل های راحتی متنوعی را مشاهده و خریداری کنید. در طول روز از بخش های مختلف ایران جهت خرید به بازار مبل ایران مراجعه می کنند. در این مرکز ساختمان ها و پاساژهای زیادی وجود دارد. شما میتوانید در زمان خرید از مشاوره تخصصی فروشندگان برخوردار شوید.

بازار مبل ایران شماره ۳ دارای مدرن ترین پاساژهاست. اینجا بورس خرید مبل راحتی است؛ زیرا دارای طبقات بیشتر و سالن های مجهز است که با گرد هم آوردن انواع مبلمان راحتی بزرگترین کمک را به شما در خرید آسان کرده است.

بازار مبل ایران شماره 3-بورس خرید مبل راحتی

بازار مبل ایران شماره ۳ | بورس خرید مبل راحتی

بازار مبل دلاوارن

این بازار با داشتن نمایشگاه های بزرگ، انواع مبلمان راحتی، اداری، سلطنتی و کلاسیک را برای سلیقه های مختلف ارائه کرده است. بازار دلاوران دارای شش بخش است که شما میتوانید در بین چهار راه های شمالی و جنوبی به دنبال محصول موردنظرتان باشید. همچنین میتوانید انواع سرویس خواب برای گروه های سنی مختلف و انواع میزها را با قیمت مناسب از دلاوران خریداری کنید. قرار گرفتن این سرویس چوبی در کنار یکدیگر، سبب شده تا اقلام دکوراسیون داخلی را به صورت هماهنگ با یکدیگر انتخاب کنید.

بازار مبل جاجرود؛ بورس خرید مبل راحتی

بازار جاجرود را هم میتوان جز بورس خرید مبل راحتی دانست. این بازار در منطقه صنعتی کمرد واقع شده است. کمرد در مسیر آبعلی و در حدود ۱۵ کیلومتری تهران احداث شده است. در بازار کمرد ۳۰۰ فروشگاه مبلمان وجود دارد که اکثر آنها در رده مدرن و لوکس هستند. مدیریت این فروشگاه ها شخصی است برای همین هر کدام از آنها دارای ساعات کاری مختلفی هستند. با این حال از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب، اغلب این فروشگاه ها مشغول به فعالیت هستند.

بورس خرید مبل راحتی، خیابان شریعتی

بورس خرید مبل راحتی، خیابان شریعتی

بازار مبل شریعتی

خیابان شریعتی از بهترین مرکز خرید مبل راحتی است. این خیابان  اصیل در تهران در مجاورت با خیابان میرداماد، تجریش و پاسداران قرار دارد. در خیابان شریعتی تعداد زیادی بازار مبلمان وجود دارد که با فاصله و پراکنده از یکدیگر قرار گرفته اند. تعداد فروشگاه ها در این منطقه به ۲۵ واحد می رسد که میتوانید از آنها مبلمان راحتی را در برندهای مختلفی از جمله: موندریان، سلامی، فارست مبل، فیلون و دکوچید، استقبال، ceba، انزاهوم را خریداری کنید.

مطلب مرتبط  چگونه لوستر کلاسیک خوب انتخاب کنیم ؟

خرید آنلاین مبل راحتی مدرن و لوکس

راه حل دیگر برای خرید مبل راحتی این است که به فروشگاه های اینترنتی معتبر مثل چشمه نور و دکورشاپ در این زمینه مراجعه کنید. این فروشگاه با دسته بندی دقیق و ارائه مشخصات کامل امر خرید را برایتان آسان کرده اند. دکورشاپ از جمله مراکز اینترنتی است که با ارائه انواع میز، مبل، ، لوستر، تزئینات دکوری و آباژور گام موثری را در جهت رفع نیازهای مشتریان برداشته است. با مراجعه به این سایت میتوانید بر اساس سلیقه خودتان و بودجه ای که دارید بهترین محصول را انتخاب کنید. این تیم با ارائه مشاوره رایگان و تخصصی کمک زیادی به شما در داشتن خرید بهینه کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید