مطالب آموزشی

بهترین لوستر فروشی لاله زار ۱۴۰۱

بهترین لوستر فروشی لاله زار

یکی از بهترین مراکز برای خرید لوستر و لوازم روشنایی ، بازار لوستر فروشی لاله زار است. خیابان لاله زار از قدیمی ترین و شناخته شده ترین خیابان ها برای خرید انواع لوستر، آباژور و چراغ خواب است. در این مقاله از وبلاگ چشمه نور با ما همراه باشید تا با بهترین لوستر فروشی در خیابان لاله زار آشنا شوید.

لوستر فروشی لاله زار

لوستر فروشی لاله زار | لوستر مدرن چشمه نور

ویژگی های بهترین لوستر فروشی بازار لاله زار

لاله زار یکی از مراکز بزرگ فروش عمده لوستر در تهران است و فروشگاه های زیادی در این مرکز در حال فعالیت هستند. فروشگاه چشمه نور یکی از بهترین فروشگاه های لوستر فروشی لاله زار است. چشمه نور یکی از بزرگ ترین توزیع کنندگان تجهیزات روشنایی و نور در تهران است و محصولات با کیفیتی عرضه می کند. در حال حاضر لوسترها بخش مهمی از دکوراسیون محسوب می شوند. چشمه نور بهترین و مدرترین لوسترها و چراغ آویزها را برای بخش های مختلف خانه از جمله سالن پذیرایی، اتاق خواب و آشپزخانه به فروش می رساند.

لوستر فروشی لاله زار

نکات مهم در هنگام خرید لوستر

در هنگام خرید لوستر از مغازه های لوستر فروشی لاله زار، باید به نکات زیادی توجه کنید. تنوع لوستر از نظر مدل و سبک در فروشگاه چشمه نور خیلی زیاد است. به این ترتیب با کمی صبر و حوصله می توانید لوستر مورد نظر خود را انتخاب کنید. مهم ترین نکات برای خرید لوستر شامل موارد زیر می شود.

  • بهتر است لوستری بخرید که شاخه های آن به سمت پایین باشد. این لوسترها نوردهی بهتری دارند و فضای خانه را روشن تر می کنند.
  • لوستر باید با دکوراسیون خانه شما هماهنگی داشته باشد. مثلاً لوسترهای پر زرق و برق و تجملاتی، مناسب خانه هایی که دکوراسیون ساده و مینیمال دارند، نیست.
  • لوسترهایی که یک یا دو شاخه دارند برای خانه های کوچک و لوسترهای چند شاخه برای خانه های بزرگ مناسب هستند.
  • در هنگام خرید از لوستر فروشی لاله زار، از سالم بودن چراغ های لوستر مطمئن شوید.

لوستر سبک نئوکلاسیک

محصولات موجود در لاله زار

تنوع محصولات روشنایی در بازار لوستر فروشی لاله زار زیاد است. این بازار لوستر فروشی های زیادی دارد که چشمه نور یکی از بهترین آنها است. فروشگاه چشمه نور، در خیابان لاله زار نو، بالاتر از منوچهری، کوچه صفا منش، شماره ۱۶ واقع شده است. محصولات این فروشگاه شامل انواع لوستر آویز، لوستر سقفی، لوستر دیواری و انواع آباژور می شوند.

مطلب مرتبط  قیمت آباژور ایستاده کنار مبلی 1402

به طور کلی لوسترها و چراغ آویزها از نظر سبک به چند دسته تقسیم می شوند. در ادامه این مقاله بعضی از ویژگی این سبک ها را شرح می دهیم.

  • لوستر مدرن: لوستر فروشی لاله زار، مرکز خوبی برای خرید انواع لوستر مدرن است. لوسترهای مدرن در مدل های آویز، دیواری و سقفی در این بازار موجود هستند. این لوسترها مناسب مکان هایی با دکوراسیون مدرن و مبلمان راحتی است. لوسترهای مدرن با متریال مختلفی ساخته می شوند.
  • لوستر کلاسیک: لوسترهای کلاسیک که در لوستر فروشی لاله زار به فروش می رسند، دارای تنوع زیادی هستند. لوسترهای کلاسیک همیشه طرفداران مخصوص به خود را داشته اند و هیچ گاه قدیمی نمی شوند. این لوسترها با بیشتر دکوراسیون ها هماهنگی دارند.

لوستر کلاسیک چشمه نور

  • لوستر مینیمال: طراحی لوسترهای مینیمال بسیار ساده و بدون تزیین است. این سبک لوستر به خاطر نداشتن وسایل غیر ضروری، جلوه خاص و زیبایی دارد.

سوالات متداول در مورد خرید لوستر از لاله زار

  1. آیا امکان خرید اقساطی لوستر از فروشگاه چشمه نور واقع در لاله زار وجود دارد؟

در صورت ارائه چک معتبر می توانید به صورت اقساطی از لوستر فروشی لاله زار خرید کنید.

  1. قیمت خرید کدام یک از سبک های لوستر بیشتر است؟

قیمت لوسترهای کلاسیک در مقایسه با لوسترهای مدرن بیشتر است. برای ساخت لوسترهای کلاسیک از آلیاژهای سنگین تری استفاده می شود و همچنین این لوسترها طراحی پیچیده تری دارند.

جمع بندی

لوسترهای موجود در فروشگاه چشمه نور با ضمانت و گارانتی پس از فروش به مشتریان عرضه می شوند. برای ساخت این لوسترها از بهترین متریال و مواد اولیه استفاده می شود.

مطلب مرتبط  نکات مهم برای انتخاب لوستر دیواری مدرن | کاربرد ، ویژگی ها

برای خرید انواع لوستر از چشمه نور، به بازار لوستر فروشی لاله زار مراجعه کنید. کارشناسان ما در این فروشگاه در انتخاب بهترین لوستر به شما کمک می کنند.

 نمایندگی مرکزی چشمه نور  در لاله زار تهران

 آدرس: ایران ،استان تهران،خیابان لاله زار نو،بالاتر از منوچهری،کوچه صفامنش،شماره ۱۶  ساعت کاری: از شنبه تا ۵ شنبه از ساعت ۱۰:۰۰ الی ۲۲:۰۰

 تلفن : ۰۲۱-۶۶۳۴۱۵۷۶   موبایل: ۰۹۱۲۵۶۰۳۱۶۳

دیدگاهتان را بنویسید