مطالب آموزشی

بهترین لوستر برای پذیرایی را چطور انتخاب کنیم؟

بهترین لوستر برای پذیرایی را چطور انتخاب کنیم؟

لوسترها قلب تپنده‌ی دکوراسیون پذیرایی هستند و انتخاب و خرید بهترین لوستر برای پذیرایی تصمیمی مهم محسوب میشود. برای جان بخشیدن به پذیرایی خانه و ایجاد حال و هوایی پر نشاط، نباید از نقش مهم لوسترها غافل شوید. در این مقاله از وبلاگ چشمه نور نیز ما تصمیم گرفته‌ایم که به سراغ این سوال برویم که چگونه باید بهترین لوستر برای پذیرایی را انتخاب و نصب کرد. با ما تا ادامه‌ی این مطلب همراه باشید.

اهمیت لوسترها در دکوراسیون پذیرایی

لوسترها از زمان‌های دور در دکوراسیون خانه‌های ما نقش داشته‌اند. اولین لوسترها در قصرها و قلعه‌های اروپایی استفاده می‌شود و بعد از گذر سال‌هایی طولانی، استفاده از لوسترها در خانه‌های شهری نیز باب شد. امروزه ما در بیشتر خانه‌های خود از لوسترهای مختلف استفاده می‌کنیم تا علاوه بر تأمین روشناییِ پذیرایی به بهترین شکل، وقار و جذابیت را برای محل زندگی خود به ارمغان بیاوریم. لوسترها با تولید در طرح‌ها و مدل‌های مختلف، خودشان را با انواع دکوراسیون‌ها و سلیقه‌ها تطبیق می‌دهند و امروزه تبدیل به انتخاب اول صاحبان خانه‌ها و کسب‌و‌کارها شده‌اند. اما چگونه باید بهترین لوستر برای پذیرایی را انتخاب کرد؟ آیا معیارهای مشخصی برای این انتخاب وجود دارد؟

بهترین لوستر برای پذیرایی

بهترین لوستر برای پذیرایی

شناخت انواع لوسترها

اول از همه شما باید از انواع لوسترها آگاه باشید. امروزه لوسترها در مدل‌های طبقه‌ای، شاخه‌ای، خطی و دیواری تولید می‌شوند تا در تمام مکان‌ها مورداستفاده قرار گیرند. لوسترها دارای سبک‌های طراحی مختلف هستند که از مشهورترین‌های این طرح‌ها می‌توانیم به لوسترهای کلاسیک، نئوکلاسیک، مدرن، روستیک، مینیمال و فانتزی اشاره کنیم. همچنین خوب است که هنگام خرید بهترین لوستر برای پذیرایی، به جنس تولیدی لوستر توجه لازم را داشته باشید. لوسترهایی که از فلز و کریستال تولید می‌شوند در میان ما ایرانی‌ها از محبوبیت بیشتری برخوردارند و قدرت نوردهی بالای آن‌ها، پذیرایی را در نور و درخشش غرق می‌کند.

مطلب مرتبط  لوستر از کجا بخرم؟
لوستر مدرن
لوستر کریستالی
لوستر مولکولی
لوستر فلزی

معیارهای خرید بهترین لوستر برای پذیرایی

بهترین لوستر برای پذیرایی

بهترین لوستر برای پذیرایی

اگر می‌خواهید بهترین لوستر برای پذیرایی را انتخاب کنید، معیارها و اصولی وجود دارد که باید آن‌ها را رعایت کنید. اول از همه باید به دنبال فروشگاهی باشید که از کیفیت محصولاتش اطمینانِ خاطرِ لازم را کسب کرده‌اید. سپس باید انتخاب کنید که آیا می‌خواهید لوستر خود را به صورت حضوری تهیه کنید و یا به صورت آنلاین. خرید لوستر به صورت آنلاین مزایای قابل‌توجهی به نسبت خرید حضوری دارد. ب

رای مثال در خرید آنلاین شما می‌توانید به مشخصات کامل محصول دسترسی پیدا کنید، از تخفیف‌های مناسبتی بهره‌مند شوید و بعد از اینکه قیمت محصولات را با هم مقایسه کردید اقدام به خرید کنید. سپس، شما باید بودجه‌ای حداقلی و حداکثری برای خرید لوستر تعیین کنید تا حد مشخصی از قیمت محصول را در نظر داشته باشید. خوب است بدانید که اگر هرچه وزن و تعداد شعله‌های لوستری که قصد خریداری‌اش را دارید بیشتر باشد، هزینه‌ی تمام‌شده نیز برای شما بالاتر می‌رود.

در آخر، خوب است که به دنبال خرید از فروشگاهی باشید که علاوه بر تضمین اصالت محصولاتش، خدمات و گارانتی چندین ساله را به شما عرضه می‌کند تا بهترین خرید ممکن را برای شما رقم بزند.

چراغ آویز چشمه نور کد MO 4413/45

لوستر ۱۲ شعله چشمه نور کد ۴۴۰۲/۶BK

لوستر ۲۱ شعله چشمه نور کد N2662/60×۶۰

برای خرید لوستر اتاق پذیرایی به این نکات دقت کنید

در انتخاب و خرید لوستر برای اتاق پذیرایی، نیاز است به نکات مختلفی دقت کنید تا یک انتخاب هوشمندانه و هماهنگ با دکوراسیون فضا داشته باشید.

مطلب مرتبط  تاریخچه مبلمان ال

اولین نکته که بسیار اهمیت دارد، سازگاری لوستر با اندازه و ابعاد اتاق پذیرایی است. لوستر باید از نظر اندازه و ارتفاع به گونه‌ای باشد که هماهنگی داشته باشد و نه تنها جلوه زیبایی به اتاق ببخشد بلکه از نظر کاربری نیز مناسب باشد. در اتاق‌های بزرگ، لوستر باید بزرگ‌تر و با طراحی جلب‌نظر باشد، در حالی که در اتاق‌های کوچکتر لوستر با ابعاد کمتر و طراحی سبک‌تر انتخاب بهتری است.

بهترین لوستر برای پذیرایی

بهترین لوستر برای پذیرایی

ثانیاً، نوع نوردهی لوستر نیز بسیار حائز اهمیت است. بر اساس نقش وظیفه اتاق پذیرایی، می‌توانید بین نور گرم و یا سرد انتخاب کنید. نور گرم جو گرمایی و دلنشینی ایجاد می‌کند که برای فضاهایی با احساس صمیمیت و دوستانه مناسب است. به عنوان مقابل، نور سرد احساس تمیزی و شفافیت را ایجاد می‌کند که برای فضاهای پذیرایی و آشپزخانه ممکن است مناسبتر باشد.

در کل، در انتخاب لوستر برای اتاق پذیرایی، اندازه، طراحی، و نوع نوردهی را با دقت بررسی کرده و با دکوراسیون کلی اتاق هماهنگ سازید تا یک فضای دلپذیر و زیبا خلق شود.

خرید بهترین لوستر برای پذیرایی

ما در چشمه نور بهترین محصولات داخلی و خارجی را برای شما گلچین کرده‌ایم تا تردیدی در خرید باقی نگذاریم. سابقه‌ی درخشان در تأمین و عرضه محصولات، ارائه‌ی گارانتی ۱۲ ماهه و خدمات پس از فروشِ ۱۰ ساله، به شما اطمینان می‌دهد که سودمندترین خریدی که می‌توانید تجربه کنید از طریق سایت چشمه نور ممکن خواهد بود. ما از آن‌جایی که محصولات خود را بدون واسطه و به صورت مستقیم از تولیدکننده تأمین می‌کنیم، به هیچ عنوان افزایش قیمت غیرمنصفانه را بر روی محصولات خود اعمال نمی‌کنیم تا خریدی ارزان‌تر را برای خریداران رقم بزنیم.

مطلب مرتبط  استفاده از لوستر مدرن در خانه سنتی

مقاله پیشنهادی: خرید لوستر آنلاین و بی دردسر | با دکورشاپ، چشمه نور را به منزل بیاورید

سوالات متداول

برای خرید لوستر پذیرایی باید چه چیزهایی رو بدونم؟

اگر قصد خرید لهترین لوستر برای پذیرایی را دارید، خوب است که از انواع سبک‌های طراحی لوستر آگاهی داشته باشید و عوامل تأثیرگذار بر قیمت لوستر (نظیر جنس، وزن و اندازه) را بدانید.

چطوری باید لوستر آنلاین از چشمه نور بخرم؟

خرید بهترین لوستر برای پذیرایی از چشمه نور راحت‌ترین پروسه خرید را دارد. ابتدا محصول موردنظر خود را انتخاب می‌کنید، آن را با یک کلیک به سبد خرید اینترنتی خود اضافه می‌کنید و برای تکمیل خرید، آدرس خود را در بخش خرید وارد می‌کنید.

دیدگاهتان را بنویسید