مطالب آموزشی

با لوستر باکارات ایرانی چشمه نور به فرانسه سفر کنید

با لوستر باکارات ایرانی چشمه نور به فرانسه سفر کنید

لوستر باکارات ایرانی را در دو واژه معنا می‌کنند: عظمت و ظرافت. لوسترهای باکارات یا باکارا طغیان مهارت سازندگان لوستر کریستالی و هنرمندان لوسترساز است که با سابقه‌ای دیرینه در دکوراسیون داخلی، محبوبیتی جهانی در حوزه لوستر دارد. لوستر‌های پرطمطراق اروپایی در برخورد با معماری نئوکلاسیک، جریانی را در عرصه لوسترسازی آغاز کرد که از شدت ظرافت و عظمت نمی‌توانستند آن را در معماری نئوکلاسیک جای بدهند؛ در نتیجه به درهم‌آمیزی عظمت، شکوه، جلال و ظرافت در لوسترهای نوین، نامِ باکارات را نهادند که امروزه با حدود ۲۶۰ سال قدمت، همچنان از محبوبیتی بی‌حد‌و‌اندازه در میان صاحبان خانه‌ها و کسب‌و‌کارها برخوردار است.

باکارات، نقطه‌ی اوج شکوهِ هنر

لوستر باکارات ایرانی

لوسترهای باکارات را شاید بیشتر در کاخ‌های تاریخی تهران و یا موزه‌های مشهور دیده باشید. در ابتدا نیز کاربرد لوسترهای باکارات به همین حوزه‌ها محدود می‌شد، اما کم‌کم جای خودش را در میان قشرهای پایین‌تر جامعه نیز باز کرد و امروزه یکی از پرطرفدارترین عناصر معماری در دکوراسیون داخلی به شمار می‌رود.

اما چه ویژگی‌هایی لوسترهای باکارات را از دیگر سبک‌های لوستر نظیر نئوکلاسیک جدا می‌کند؟ اولین نقطۀ تمایز، کریستال است. در لوسترهای باکارات به شکلی افراطی از کریستال استفاده می‌شود، تا حدی که نگاه‌ها را در خود حل کند و وزن کریستال‌ها را در چشمِ هر بیننده بدرخشاند. هنرِ کریستال‌سازی در لوستر باکارات ایرانی به اوج خود می‌رسد و امروزه شاهد نفس‌گیر‌ترین هنرنمایی‌های سازندگان کریستال در حوزه لوستر هستیم. باکارات با طراحی‌های باشکوه و نورهای گیرا شناخته می‌شود که در کنار طراحی ظریف کریستال و مهندسیِ دقیق عناصرِ بدنه‌، تبدیل به نماد شکوه و قدرت در خانه و یا فضای کسب‌و‌کار می‌شود.

لوستر باکارات ایرانی

لوستر باکارات ایرانی

زادگاه لوستر باکارات اروپا است، اما آسیا طلایه‌دارِ معماریِ مدرنِ لوسترِ باکارات است. پس از رشد باکارات در اروپا، قاره آسیا نیز از هنرِ در هم چیدنِ کریستال‌ها به شکلی ظریف و تماشایی بهره‌مند شد و وظیفۀ خطیر تولید بهترین باکارات‌های جهان را عهده‌دار شد. امروزه بهترین لوسترهای باکارات دنیا علاوه بر اروپا، در چین و هند و ایران نیز تولید می‌شوند و بیشترین کاربرد را در همین کشورها دارند.

مطلب مرتبط  معرفی انواع لوستر مربعی | 25 مدل جدید 2023

لوستر باکارات ایرانی با وزن چشمگیر، کریستال‌سازی ظریف، نوردهی شگفت‌انگیز و امضای کریستال سرخ شناخته می‌شود و بهترین انتخاب برای افرادی‌ست که قصد دارند قدرت و اعتبار را برای فضای زندگی خود به ارمغان بیاورند. فارق از آنچه که گفته شد، لوستر باکارات ایرانی بهترین انتخاب برای مزون‌ها و رستوران‌های مجللی‌ست که قصد سحر و جادوی چشمان مشتریان خود را دارند.

لوستر باکارات ایرانی در دو دستۀ شاخه‌ای و طبقاتی به بازار عرضه می‌شود و ارتفاع زیادی نسبت به سقف دارد تا کاملاً خودش را در چشم مهمانان جا کند. همچنین باکارات‌ها در ترکیب با دکوراسیونِ سلطنتی نظیر میز و صندلی‌های کریستال و طرح‌دار به شکلی بی‌نقص دکورِ شما را تکمیل می‌کند و فضای مدِ نظر شما را تبدیل به یک کاخ فرانسوی افسانه‌ای می‌کند. باکارات‌های ایرانی با الهام از لوسترهای شگفت‌انگیزِ اروپایی در دوران رنسانسِ اروپا تولید می‌شوند تا بیشترین جلال و شکوه را برای مصرف‌کنندگان به ارمغان بیاورند.

لوستر باکارات مناسب چه سبک دکوراسیونی است

لوستر باکارات ایرانی در دکوراسیون مدرن

لوستر باکارات ایرانی در دکوراسیون مدرن

لوستر باکارات یکی از لوسترهای زیبا و شیک است که می‌تواند به طراحی داخلی هر اتاقی جلب زیبایی و شکوه ببخشد. برای انتخاب سبک دکوراسیونی مناسب برای لوستر باکارات، مهم است به عوامل مختلفی مانند متناسب بودن با فضای اتاق، سلیقه شخصیتانه و نوع دکور دیگر در اتاق توجه کنید. در زیر به برخی از سبک‌های دکوراسیونی که ممکن است با لوستر باکارات سازگار باشند، اشاره می‌شود:

  • سبک کلاسیک: لوستر باکارات با جزئیات ظریف و طراحی شیک خود می‌تواند با دکوراسیون کلاسیک هماهنگی بسیار خوبی داشته باشد. در اتاقهایی با مبلمان با جزئیات چوبی یا طراحی‌های متناوب، لوستر باکارات می‌تواند به عنوان یک عنصر تزئینی اصلی شما عمل کند.
  • سبک رستیک: اگر دوست دارید اتاق شما احساس گرما و صمیمیت کند، لوستر باکارات می‌تواند با دکوراسیون رستیک همخوانی خوبی داشته باشد. این لوستر با جزئیات چوبی یا طراحی‌های متناوب می‌تواند اتاق را به یک فضای دوست‌داشتنی و دلنشین تبدیل کند.
  • سبک مدرن: با وجود طراحی شیک و مدرن لوستر باکارات، می‌توانید آن را در اتاقهایی با دکوراسیون مدرن یا حتی حداکثریستی استفاده کنید. این ترکیب میان ظاهر کلاسیک لوستر و سادگی مدرن فضا، یک تناقض جالب و زیبا ایجاد خواهد کرد.
  • سبک اسکاندیناویایی: اگر به دنبال یک دکوراسیون ساده و حس آرامش هستید، لوستر باکارات می‌تواند با سبک اسکاندیناویایی همخوانی داشته باشد. این لوستر با خطوط ساده و جزئیات کم می‌تواند به تعادل در دکوراسیون اتاق شما کمک کند.
  • سبک شیک: لوستر باکارات ایرانی با جزئیات فلزی یا طراحی‌های مدرن می‌تواند با دکوراسیون شیک و مدرن هماهنگی خوبی داشته باشد. این ترکیب میان ظرافت لوستر و سبک شیک فضا، یک نگاه ارتفاعی و زیبا ایجاد خواهد کرد.
مطلب مرتبط  ۱۲ روش برای بزرگ جلوه دادن یک اتاق نشیمن کوچک

با توجه به این نکات، مهم است که لوستر باکارات ایرانی را با سبک کلی دکوراسیون اتاق هماهنگ کنید تا یک تناقض ناپذیر و زیبا برقرار شود.

لوستر مدرن
لوستر کریستالی
لوستر مولکولی
لوستر فلزی

خرید لوستر باکارات ایرانی

لوستر باکارات ایرانی

لوستر باکارات ایرانی در انواع شکل و اندازه و جنس تولید می‌شود. از کریستال تا آلومینیوم و فلز، متریال‌های باکارات ایرانی متفاوت است. تفاوت لوسترهای باکارات ایرانی با نسخه‌های خارجی این است که شما می‌توانید لوستر باکارات ایرانی در اندازه‌های کوچک‌تر نیز پیدا کنید تا برای اتاق‌ها و فضاهای کوچک‌تر از پذیرایی نیز مناسب باشد. لوستر باکارات ایرانی نیز همچنین در مدل، طرح و اندازه دلخواهِ مشتری تولید می‌شود تا به دکوراسیونِ رویایی او تجسم ببخشد.

ما در سایت چشمه نور، بهترین لوسترهای باکارات ایرانی را برای شما دستچین کرده‌ایم و منصفانه‌ترین قیمت‌ها را همراه بهترین خدمات فروش و پس از فروش برای شما به ارمغان آورده‌ایم تا بهترین تجربه خرید لوستر را برای شما رقم بزنیم. در صورت بروز هر گونه ابهام و یا پرسش درباره لوستر باکارات ایرانی، با مشاوره ۲۴ ساعته و رایگانِ ما به شماره ۰۲۱۶۶۷۱۲۴۷۵ تماس بگیرید.

لوستر ۱۲ شعله چشمه نور مدل HA3113/8+4

لوستر ۱۴ شعله چشمه نور کد HA3117/6+6

لوستر هشت شعله چشمه نور مدل HA3112/8

سوالات متداول

لوستر باکارات ایرانی چیه؟

لوستر باکارات ایرانی به باشکوه‌ترین نوع طراحی لوستر گفته می‌شود که عموماً از جنس کریستال تولید و با بیشترین ظرافت و کیفیت ممکن به بازار عرضه می‌شود.

از کجا لوستر باکارات بخرم؟

مطلب مرتبط  راهنمای خرید لوستر مدرن پذیرایی _ 15 مدل

خرید لوستر باکارات با بهترین قیمت و از باکیفیت‌ترین تولیدکننده‌های سطح کشور، از طریق سایت چشمه نور به سادگی ممکن خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید