مطالب آموزشی

بازسازی آشپزخانه با تغییرات ارزان قیمت

برای تغییر دکوراسیون و بازسازی آشپزخانه، راهکارهای مختلفی وجود دارد و گاهی می توان بدون صرف هزینه های بالا، آشپزخانه را بازسازی کرد. اگر دوست دارید با هزینه کم، تغییرات جدید و متنوعی در آشپزخانه خود ایجاد کنید، تا پایان این مقاله از وبلاگ چشمه نور با ما همراه باشید.

بازسازی آشپزخانه

رنگ کردن در کابینت | بازسازی آشپزخانه

ایده هایی برای بازسازی آشپزخانه با هزینه کم

آشپزخانه یکی از قسمت های مختلف خانه است و دکوراسیون آن در دکوراسیون کل خانه تاثیر دارد. بازسازی آشپزخانه ، موجب نو و تمیز شدن آشپزخانه می شود و تاثیر قابل توجهی در جذابیت آن دارد. با استفاده از این ایده های جذاب برای تغییر دکوراسیون، می توان با هزینه کم، در آشپزخانه تغییرات کلی ایجاد کرد.

  • تغییر رنگ کابینت با استفاده از روکش: کابینت ها یکی از مهم ترین اجزای آشپزخانه هستند و تغییر آنها تاثیر مهمی در دکوراسیون و بازسازی آشپزخانه دارد. در صورتی که کابینت های آشپزخانه شما قدیمی هستند، می توانید با استفاده از روکش، آنها را نو کنید. این روکش ها در طرح ها و رنگ های مختلفی موجود هستند و می توانید طرح دلخواه خود را به راحتی انتخاب کنید.
  • باز سازی کف آشپزخانه: یکی دیگر از بخش های آشپزخانه که در بازسازی آشپزخانه موثر است، تغییر کفپوش آشپزخانه است. سرامیک، لمینت، پارکت از جمله کفپوش های پرطرفدار برای آشپزخانه هستند.
  • تغییر دادن کاشی های بین کابینت: کاشی های بین کابینت با وجود کوچک بودن، در صورت تغییر و نو شدن نقش مهمی در نو شدن آشپزخانه دارند. کاشی های چسبی در طرح های مختلف و با قیمت مناسب در بازار موجود هستند. این کاشی ها بدون انجام بنایی و فقط با کمی چسب، تغییر چشمگیری در آشپزخانه ایجاد می کنند.
بازسازی آشپزخانه

استفاده از لوستر آویز مدرن در آشپزخانه بازسازی شده

بهترین رنگ برای ایجاد تغییر در آشپزخانه

یکی از بهترین رنگ ها برای بازسازی آشپزخانه رنگ سفید است. بهتر است سقف آشپزخانه را سفید کنید یا از کاشی و کفپوش هایی با رنگ روشن استفاده کنید. رنگ های روشن فضای آشپزخانه را از چیزی که هست، بزرگ تر نشان می دهند. در بیشتر خانه هایی با دکوراسیون مدرن، بیشتر از رنگ های روشن مانند سفید، کرم و طوسی روشن برای کابینت استفاده می شود.

مطلب مرتبط  راهنمای کامل خرید لوستر مدرن اتاق خواب | 20 مدل

نکات مهم در مورد تغییرات کابینت در زمان بازسازی آشپزخانه

همان طور که اشاره شد، کابینت ها از اجزای اصلی هر آشپزخانه هستند. اگر برای تعویض کابینت ها بودجه کافی ندارید، می توانید فقط درهای کابینت را عوض کنید. به این ترتیب کابینت ها ظاهر زیبایی می گیرند و کاملاً نو می شوند. در کابینت را باید با توجه به سبک دکوراسیون آشپزخانه انتخاب کنید.

رنگ کردن درهای کابینت راهکار دیگری برای نو شدن کابینت است. می توانید با خرید چند قوطی رنگ، خودتان در کابینت ها را رنگ کنید. همچنین عوض کردن دستگیره های آشپزخانه از دیگر راهکاری ساده برای بازسازی آشپزخانه است. دستگیره کابینت ها به خاطر استفاده زیاد، زودتر از بخش های دیگر آشپزخانه کهنه می شوند. وصل کردن دستگیره های جدید روی کابینت، تغییر قابل توجهی در کابینت ایجاد می کند.

تعویض کاشی پشت سینک | بازسازی آشپزخانه

سوالات متدوال در مورد بازسازی آشپزخانه

  1. کفپوش های لمینت و پی وی سی چه مزیت هایی دارند؟

این کفپوش ها یکی از بهترین انواع کفپوش برای بازسازی آشپزخانه هستند. با استفاده از کفپوش های لمینت نیازی به خراب کردن کفی قبلی نیست و می توان با کمی صبر و حوصله آنها را چسباند.

  1. آیا روکش های کابینت گزینه خوبی برای نو شدن کابینت ها هستند؟

بله. این روکش ها هم برای کابینت های ام دی اف و هم برای کابینت های فلزی قابل استفاده هستند.

سخن آخر

در صورتی که آشپزخانه شما نورگیر نیست و پنجره ندارد، می توانید در هنگام بازسازی آشپزخانه، از لامپ های مخفی در سقف استفاده کنید.

مطلب مرتبط  نکات نهایی برای لوستر آشپزخانه

برای خواندن مقالات بیشتر در مورد تغییر کوراسیون و بازسازی آشپزخانه، مقالات مرتبط با این موضوع در چشمه نور را مطالعه کنید.

خرید لوستر برند چشمه نور

خرید لوستر برند چشمه نور

دیدگاهتان را بنویسید