مطالب آموزشی

ایده های تزیین اتاق خواب عروس+ ۱۵ عکس و ایده

ایده های تزیین اتاق خواب عروس

برای تزیین اتاق خواب عروس که یک رسم مهم در همه جای دنیا است، ایده های مختلفی وجود دارد. یکی از مهم ترین نکات در تزیین اتاق خواب زوج های جوان، توجه به سلیقه و روحیات آنها است. در این مقاله از وبلاگ چشمه نور همراه ما باشید تا با ایده های جذاب برای تزیین اتاق عروس آشنا شوید.

تزیین اتاق خواب عروس

نورپردازی و تزیین اتاق خواب عروس

آشنایی با اصول مهم در چیدمان دکوراسیون اتاق عروس

برای چیدمان دکور اتاق خواب عروس باید به مواردی مانند رنگ سرویس خواب ، نور پردازی، رنگ و طرح پرده و سایر وسایل دکوری توجه کرد. یکی از اصول مهم در تزیین اتاق عروس، ایجاد هماهنگی بین عناصر مختلف اتاق خواب است. در صورت رعایت این اصول، می توانید اتاق خواب عروس را به بهترین شکل تزیین کنید. اتاق خواب مهم ترین بخش خانه برای تازه عروس ها است و نوع تزیین و دکوراسیون آن اهمیت زیادی دارد.

تزیین اتاق خواب عروس

نکات مهم برای تزیین کردن اتاق خواب عروس

یکی از بهترین رنگ ها برای دکور اتاق خواب عروس، رنگ های روشن و آرامش بخش هستند. رنگ سفید یکی از پرطرفدارترین رنگ ها برای دیوارها و سرویس های خواب چوبی محسوب می شود. با این وجود قانون خاصی برای رنگ دکوراسیون اتاق عروس وجود ندارد و افراد می توانند طبق سلیقه، رنگ وسایل را انتخاب کنند. می توانید در کنار رنگ سفید از رنگ هایی مانند مانند طوسی، صورتی و ارغوانی استفاده کنید. در ادامه سایر نکات مهم برای دکوراسیون و تزیین اتاق خواب عروس را بررسی می کنیم.

  • قرار دادن سرویس خواب در جای مناسب: سرویس های خواب چوبی با رنگ های سفید، خود رنگ و قهوه ای ملایم یکی از متداول ترین سرویس های خواب برای دکوراسیون مدرن هستند. انتخاب جای مناسب برای تخت، یکی از اصول مهم در چیدمان اتاق عروس است. تخت خواب باید در جایی قرار بگیرد که جای کافی برای چیدن بقیه وسایل وجود داشته باشد. در صورتی که اتاق خواب بزرگی دارید، وسط اتاق بهترین جا برای قرار دادن تخت است. ولی اگر اتاق خواب شما به اندازه کافی بزرگ نیست، باید تخت را در گوشه اتاق قرار دهید.
  • نور پردازی مناسب: نور پردازی نقش مهمی در تزیین اتاق خواب عروس دارد. نورپردازی باید به گونه ای باشد که موجب زیبا شدن اتاق عروس شود. اگر اتاق خواب عروس بزرگ است، می توان برای تزیین اتاق، در کنار تخت از چراغ های تزیینی استفاده کرد. چراغ های رشته ای یکی دیگر از روش ها برای تزیین اتاق عروس هستند.
مطلب مرتبط  25 مدل لوستر خوشگل و شیک برای خانه مدرن شما

تزیین اتاق خواب عروس

نحوه تزیین اتاق خواب عروس

بعد از چیدن وسیل اتاق عروس، تزیین اتاق خواب عروس، مهم ترین کار است. برای این کار می توان از گلبرگ های طبیعی برای تزیین تخت خواب استفاده کرد. همچنین استفاده از انواع شمع های از جمله شمع های وارمر همراه با گل رز در کف اتاق ایده بسیار خوبی است. برای ایجاد یک فضای عاشقانه و رومانتیک در دکور اتاق عروس، می توان از نور ملایم و بادکنک استفاده کرد. همچنین استفاده از چراغ های کوچک در بالای تخت، ایده خلاقانه ای است.

تزیین اتاق عروس با شمع و گلبرگ

تزیین اتاق عروس با شمع و گلبرگ

نورپردازی اتاق خواب عروس

نورپردازی اتاق خواب عروس

نورپردازی اتاق خواب عروس

همه علاقه‌مندان به دکوراسیون می‌دانند که نورپردازی نقش زیادی در افزایش جذابیت مکان و برجسته‌کردن زیبایی دکور دارد، اما روند جدید استفاده از شاخه‌های نور برای دادن فضایی رویایی به مکان به خصوص اتاق خواب عروس است. به اتاق رمانتیک و آرامش بیشتر و در عین حال شخصیتی سرزنده و جذاب می بخشد.

نورپردازی اتاق خواب در هر صورتی مهم است. استفاده از انواع لوستر اتاق خواب، بهره بردن صحیح از انواع آباژور و لوستر دیواری در دکوراسیون و نورپردازی این خواب حائز اهمیت هستند. اما شب عروسی شبی خاص محسوب میشود و نورپردازی در تزیین اتاق خواب عروس نیز ایده و طرحی خاص را میطلبد. استفاده از ریسه های روشنایی LED و شمع یکی از محبوب ترین و مرسوم ترین روش های نورپردازی اتاق خواب عروس است.

نورپردازی در تزیین اتاق خواب عروس

نورپردازی در تزیین اتاق خواب عروس

سوالات متداول در مورد دکوراسیون اتاق عروس

  1. رو تختی اتاق عروس باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟
مطلب مرتبط  بهترین لوستر برای پذیرایی را چطور انتخاب کنیم؟

رو تختی یکی از وسایل مهم برای تزیین اتاق خواب عروس است و بهتر است رنگ آن متناسب با رنگ پرده ها انتخاب شود.

  1. در انتخاب پرده اتاق عروس باید به چه نکاتی توجه کرد؟

پرده نقش مهمی در دکور اتاق خواب عروس دارد و باید متناسب با تم رنگی اتاق خواب  سبک دکوراسیون خانه انتخاب شود.

تزیین اتاق خواب عروس

تزیین اتاق خواب عروس

جمع بندی

در هنگام تزیین خواب اتاق عروس، نباید فضای اتاق را بیش از اندازه شلوغ کنید؛ چون شلوغی زیاد موجب از بین رفتن آرامش می شود.

برای خواندن مقالات بیشتر در ارتباط با تزیین و دکوراسیون اتاق عروس، مقالات مرتبط در چشمه نور را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید