مطالب آموزشی

راهنمای انتخاب و خرید لوستر آشپزخانه جدید ۱۴۰۳

راهنمای انتخاب و خرید لوستر آشپزخانه جدید

به دنبال لوستر آشپزخانه جدید هستید؟ آیا مجذوب لوسترهای مدرن و ساده می شوید یا از لوسترهای بزرگ و سلطنتی استقبال می کنید؟ در زمان خرید به سلیقه خودتان رجوع کنید، اینکه با نگاه کردن به کدام لوستر احساس آرامش و رضایت در درون‌تان موج می زند، بسیار مهم است.

آشپزخانه قلب خانه است، جایی که غذا درست می‌شود، خانواده‌ها جمع می‌شوند و خاطرات رقم می خورند. نورپردازی مناسب نقش کلیدی در ایجاد فضایی گرم دارد. لوستر آشپزخانه جدید می‌ تواند منظره ای خیره کننده ای را در فضای داخلی ایجاد کند، آشپزخانه شما را روشن کند و حال و هوای آن را به سمت آرامش پیش ببرد.

با طیف گسترده ای از سبک ها و قیمت ها که در بازار وجود دارد، انتخاب لوستر مناسب کار چندان آسانی نیست. نگران نباشید، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم! این راهنمای جامع، هر آنچه را که باید در مورد انتخاب لوستر آشپزخانه جدید، بدانید را در اختیارتان خواهد گذاشت. پیشتر ۵۰ مدل لوستر آشپزخانه مدرن ۲۰۲۳ | اسرار انتخاب را برایتان نوشتیم که پیشنهاد میکنیم بعد از این راهنما نگاهی به آن هم بیاندازد..

لوستر آشپزخانه جدید

لوستر آشپزخانه جدید

خرید لوستر آشپزخانه زیبا و شیک تنها با چند نکته ساده

حالا که می خواهید، زیبایی را برای آشپزخانه تان رقم بزنید، پس بهتر است، قبل از هر چیز نکات مهمی را به شما بگوییم.

هماهنگی میان سبک دکوراسیون داخلی و لوستر

در دکوراسیون داخلی توجه کردن به سبک اشیا بسیار مهم است. لوسترها نیز به عنوان یک عنصر دکوراتیو اصلی، از این قاعده مستثنا نیستند. لوسترهای آشپزخانه در طیف گسترده ای از سبک ها از سنتی گرفته تا مدرن و صنعتی موجود هستند. سبکی را انتخاب کنید که با دکوراسیون کلی آشپزخانه شما مطابقت داشته باشد.

لوستر آشپزخانه جدید

لوستر آشپزخانه جدید

انتخاب لوسترهایی از جنس مواد باکیفیت

علاوه بر بررسی سبک دکوراسیون داخلی، باید به جنس لوستر هم توجه کنید.  لوسترها از مواد مختلفی از جمله شیشه، فلز، کریستال و حتی پارچه ساخته می شوند. ماده ای را انتخاب کنید که از استحکام کافی برخوردار است و تا مدتها بتوانید از روشنایی و زیبایی آن بهره ببرید.

مطلب مرتبط  نحوه بازکردن لوستر

اندازه لوستر آشپزخانه جدید

سایز لوستر آشپزخانه جدید باید با اندازه فضای داخلی مطابقت داشته باشد. به عبارتی لوستر نباید خیلی بزرگ یا خیلی کوچک باشد. به علاوه به ارتفاع سقف هم توجه کنید، برای فضاهایی با سقف بلند، استفاده از لوسترهای آویز کریستالی گزینه ای ایده‌آل است.

بررسی میزان نورپردازی لوستر

لوستر باید نور کافی برای روشنایی کامل فضای داخلی آشپزخانه شما را فراهم کند. همچنین باید دارای قابلیت تنظیم نور باشد تا بتوانید برای ایجاد فضایی آرامش بخش، نور را تنظیم کنید. در این میان برخی از لوسترها دارای ویژگی های اضافی مانند ریموت کنترل یا دیمر داخلی هستند. این ویژگی ها می تواند راحتی را برای شما به ارمغان آورد.

لوستر آشپزخانه مدرن

لوستر آشپزخانه جدید

فضاهای مناسب برای لوستر آشپزخانه جدید

لوسترها باید فضای مناسب و روشنایی مناسبی را در آشپزخانه ایجاد کنند. لوسترهای مدرن می‌توانند طراحی داخلی را تکمیل کرده و به فضای آشپزخانه زنده و پویایی ببخشند. امروزه، حتی برای آشپزخانه‌های کوچک نیز، باید چندین منبع نور برای مناطق مختلف فراهم شود:

  • منطقه ناهارخوری
  • روشنایی کلی
  • منطقه کار
  • نورپردازی تزئینی

امروزه طراحان مدرن پیشنهاد می کنند طیف وسیعی از منابع نور را در منطقه آشپزخانه ایجاد کنند. چیدمان با یک لوستر اصلی در قسمت مرکزی اتاق بی ربط در نظر گرفته می شود، زیرا این امکان را به اختصاص نور خوب در مناطق خاصی نمی دهد.

مدل های جدید از لوسترهای آشپزخانه

وقتی که در بازار گشتی می زنید، با انواع و اقسام مدل لوستر آشپزخانه جدید روبرو می شوید، تنوع فراوان آنها سبب شده که انتخاب محصول جدید، کار سختی باشد. ما در زیر به چند نمونه از این لوسترها به همراه ویژگی هایی که دارند، اشاره می کنیم.

مطلب مرتبط  راهنمای انتخاب و خرید لوستر دیواری اتاق خواب

لوسترهای شیشه‌ای مدرن

لوستر آشپزخانه جدید شیشه ای

لوستر آشپزخانه جدید شیشه ای

این لوسترها با استفاده از شیشه شفاف و طراحی‌های ساده، ظاهری زیبا و سبکی منحصر به فرد را به آشپزخانه شما می‌بخشند. طرح‌های خلاقانه، خطوط مستقیم و منحنی‌های ظریف در این لوسترها دیده می‌شود. معمولا لوسترهای کریستالی از لامپ‌های LED با رنگ گرم بهره می برند.

لوسترهای فلزی مینیمال

لوسترهای فلزی مینیمال آشپزخانه

لوستر آشپزخانه جدید مینیمال با طرح صنعتی و هندسی

این لوسترها با طراحی ساده و با استفاده از فلزاتی مانند استیل ضد زنگ یا آلومینیوم ساخته می‌شوند. آنها از طرح‌های هندسی و خطوط ساده برخوردار هستند و برای آشپزخانه‌های با دکوراسیون مدرن و صنعتی مناسب می باشند.

لوسترهای چوبی

چراغ آویز چشمه نور کد A1321-3H-BR قهوه ای

لوستر آشپزخانه جدید چوبی

این لوسترها که از گونه‌های مختلف چوب ساخته شده‌اند و زیبایی طبیعی را با استفاده از طراحی های منحصر به فردی که دارند در معرض نمایش میگذارند.  کنار هم قرار گرفتن چوب و نور محیطی هماهنگ ایجاد می‌کند و لوسترهای چوبی را به انتخابی ایده‌آل برای کسانی تبدیل می‌کند که به دنبال دکوراسیونی ساده و طبیعی هستند.

لوسترهای بلوری

لوستر آشپزخانه جدید بلوری

لوستر آشپزخانه جدید بلوری

این لوسترها با استفاده از کریستال‌های درخشان، ظاهری مجلل و شیک به آشپزخانه شما می‌دهند. آنها برای آشپزخانه‌های سنتی یا رسمی مناسب هستند. زیبایی منحصر به فرد و کیفیت بی بدیل این لوسترها سبب شده تا قیمتی گران تر از سایرین داشته باشند.

لوسترهای پنکه‌ای

لوستر پنکه ای آشپزخانه

لوستر آشپزخانه جدید

این لوسترها هم نور و هم گردش هوا را فراهم می‌کنند و آنها را برای آشپزخانه‌هایی که فضای کوچک دارند ایده‌آل می‌کنند. این لوسترها را میتوانید در کافه یا رستوران ها نیز به کار ببرید و از کارکرد آنها لذت ببرید. اینها تنها چند نمونه از مدل‌های جدید لوستر آشپزخانه هستند که امروزه در بازار موجود هستند. با این همه گزینه برای انتخاب، مطمئناً لوستری را پیدا خواهید کرد که هم با سبک شما و هم با بودجه شما مطابقت داشته باشد.

مطلب مرتبط  لوستر خطی مناسب چه فضایی است؟ + عکس 25 مدل 2023

چگونه مدل لوستر آشپزخانه جدید را انتخاب کنید؟

لوستر حدید آشپزخانه

لوستر آشپزخانه جدید خطی و مولکولی

برای انتخاب مدل لوستر آشپزخانه جدید و مدرن، این نکات را در نظر بگیرید:

  1. اندازه و ابعاد فضا: ابتدا ابعاد آشپزخانه خود را اندازه‌گیری کنید تا متوجه شوید که چه اندازه‌ای از لوستر مناسب است. یک لوستر بزرگ در یک آشپزخانه کوچک ممکن است نامناسب به نظر بیاید و برعکس، یک لوستر کوچک در یک فضای بزرگ گم‌شده به نظر می‌رسد.
  2. سبک و طراحی: انتخاب یک لوستر با طراحی مدرن و ساده می‌تواند با دیگر عناصر دکوراسیون آشپزخانه تطابق داشته باشد. طرح و سبک لوستر باید با سبک داخلی آشپزخانه شما همخوانی داشته باشد، از جمله انتخاب موادی مانند فلز یا شیشه.
  3. روشنایی و قدرت نوردهی: مطمئن شوید که لوستر انتخابی برای آشپزخانه شما دارای قدرت نور کافی برای روشنایی صحیح منطقه کار و ناهارخوری است. همچنین می‌توانید از لوسترهایی با امکانات روشنایی قابل تنظیم استفاده کنید تا بتوانید میزان روشنایی را به میزان دلخواه خود تنظیم کنید.
  4. مناسبت با رنگ و دکوراسیون: لوستر انتخابی باید با رنگ‌ها و عناصر دیگر دکور آشپزخانه، مانند کابینت‌ها و کف‌پوش‌ها، هماهنگ باشد. انتخاب یک رنگ مناسب یا یک طرح که با دیگر عناصر دکوراسیون تطابق داشته باشد، به زیبایی فضا کمک می‌کند.

خرید و قیمت لوستر ارزان و شیک آشپزخانه چشمه نور

قیمت لوستر آشپزخانه بر اساس ابعاد، برند تولید کننده، جنس و سبکی که دارند سنجیده می شود. همچنین خرید از فروشگاه معتبر نیز میتواند در مناسب بودن قیمت لوستر تاثیر بگذارد. فروشگاه چشمه نور با داشتن سابقه بیش از سی سال در عرضه انواع لوسترها برای فضای داخلی به خوبی توانسته است که انتظارات طیف گسترده ای از کاربران را برآورده سازد. با خرید لوستر از این مجموعه زیبایی و آرامش را در کمترین زمان وارد کانون خانه تان سازید.

لوستر مدرن
لوستر کریستالی
لوستر مولکولی
لوستر فلزی

دیدگاهتان را بنویسید