مطالب آموزشی

انتخاب لوسترهای کریستالی اتاق ناهارخوری

لوسترهای کریستالی

همیشه از ما می پرسند آیا سبک خاصی از لوسترهای کریستالی اتاق ناهارخوری وجود دارد که مناسب همه اتاق های ناهار خوری باشد؟ به طور خلاصه پاسخ منفی است؛ گزینه ها بی پایان هستند طراحی چراغ های کریستال سنتی، مدرن و انتقالی است. اما انتخاب لوسترهای کریستالی که مناسب فضا هستند انتخاب آسانی نیست.

مهم است که به خاطر داشته باشید که لوستر اتاق ناهارخوری عامل شگفت زدگی مهمانان از ناهارخوری و زیبایی خانه شما را را ایجاد می کند. شما می خواهید یک وسیله کریستالی متناسب با فضا، بودجه و شیوه زندگی خود انتخاب کنید. به یاد داشته باشید، لوستر کریستالی فقط نقطه کانونی اتاق نیست، بلکه قطعه اصلی خانه است.

لوسترهای آشپزخانه

با در نظر گرفتن این موضوع، سبک و نوع لوستر کریستالی بستگی به میز، اندازه اتاق و محیطی دارد که می خواهید به آن دست پیدا کنید. مهم تر از همه، اینجاست که سلیقه شخصی شما نمایان می شود.

اندازه و شکل میز از عوامل مهم در فرایند تصمیم گیری است. به عنوان مثال، یک لوستر کریستالی خطی مدرن برای یک میز مستطیلی ایده آل است. از سوی دیگر، یکی دیگر از گزینه های عالی برای آن میز ناهار خوری، استفاده از دو چراغ روشنایی مدرن تر است. همانطور که گفته شد یک لوستر بازویی کریستالی سنتی ماریا ترزا چند وجهی است و برای یک میز مستطیلی نیز ایده آل است. با این حال، این سبک برای میز گرد یا بیضی نیز مناسب است. همانطور که در ابتدای صحبت خود گفتیم، گزینه ها بی پایان هستند. وبلاگ ما راهنمای لوستر کریستال نهایی نمای کلی خوبی بر انواع و سبک لوسترهای ما می دهد. این امر مطمئناً در تصمیم گیری هنگام انتخاب لوسترهای کریستالی کمک خواهد کرد.

لوسترهای کریستالی و اندازه اتاق

بیایید با اندازه اتاق شروع کنیم. مهم تر از همه، یک لوستر کریستالی یا هر لوستری را برای آن مورد انتخاب کنید که نه بر آن چیره می شود و نه در فضا گم می شود. علاوه بر این، ارتفاع سقف باید معادله را نیز در نظر بگیرد. مهم نیست که چراغ مدرن، سنتی یا درمیان باشد، اندازه مهم است. علاوه بر این، بسته به سقف، نورگیر کریستالی ممکن است یک آویز آویز باشد. فلاش نصب شده یا طرح نیمه فلاش. مایه تاسف خواهد بود که برای لوسترهای کریستالی خیره کننده برای طراحی نورپردازی اتاق غذا هزینه کنید و آن ها را در هم زدن گم کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اندازه مناسب به وبلاگ چشمه نور مراجعه کنید تا نکاتی در مورد نحوه اندازه گیری لوستر را مشاهده کنید.

مطلب مرتبط  توصیه های دکورشاپ برای خرید لوستر مدرن

لوسترهای کریستالی

باز کردن فضای اتاق ناهارخوری با لوستر کریستالی به صورت مفهومی

اگر طبقه اصلی باز است، لوستر اتاق ناهارخوری باید با بقیه نورها هماهنگ باشد تا جریان را حفظ کند. علاوه بر این، لوستر و سایر وسایل روشنایی نیز می توانند فضاها را مشخص کنند. با این حال، باید عناصر متداولی مانند تزئین کریستال، روکش قاب یا شکل وجود داشته باشد تا ظاهر منسجم به دست آید.

انتخاب لوستر کریستالی

قبل از انتخاب لوستر کریستالی ، فهرستی ذهنی از سوالاتی که باید از خود بپرسید تهیه کنید. به طور کلی می خواهید در اتاق غذاخوری به چه محیطی برسید؟ آیا سلیقه شخصی شما متمایل به سنتی، مدرن یا التقاطی است؟ ظاهر موردنظر شما معمولی است یا رسمی؟ آیا قبلاً ست اتاق ناهار خوری را انتخاب کرده اید؟ اگر چنین است، میز، سبک و شکل میز چیست؟

چراغ اتاق غذاخوری دو هدف دارد. البته هدف اصلی ایجاد نور است. مورد دیگر ایجاد فضا است. لوسترهای کریستالی اتاق ناهارخوری ممکن است به همان سادگی و تزئین دلخواه شما باشد. شما باید ظاهر مورد نظر خود را تعیین کنید. آیا می خواهید نمایشیباشید؟ داستانی که منتقل می کنید چیست؟ انتخاب وسایل مناسب بهترین فرصت برای بیرون آوردن دیوای داخلی شما است.

طرح های کلاسیک لوستر کریستالی

بیایید چند ایده متفاوت برای روشنایی اتاق غذاخوری را بررسی کنیم. شاید نگاه شخصی شما سنتی باشد. سپس، لوسترهای ماریا ترزا درست در کوچه شما قرار دارند. لوسترهای فرفورژه و کریستال را فراموش نکنید. هر دو سبک زیبا و رسمی با تزئینات بلوری پیچیده هستند. علاوه بر این ، این لوسترهای قدیمی جهان با الهام از اروپا دارای بازوهای شیشه ای، فلزی برنزی برنجی یا آهنی هستند که با پوششی از کریستال خیره کننده تأکید شده است.

مطلب مرتبط  راهنمای خریدمبل چرمی

چنین کلاسیک هایی با یک میز و صندلی چوبی یا شیشه ای رسمی ایده آل هستند. دیوارهای اتاق غذاخوری را فراموش نکنید. به خاطر داشته باشید که شمع های زیبا با افزودن یک لایه نور ملایم مکمل خیره کننده ای هستند. لوستر امپراتوری که یک سبد کریستالی را با یک گروه فلزی یا نگین دار جفت می کند، یکی دیگر از آثار کلاسیک است. لوسترهای آویز با دکور سنتی، مدرن و انتقالی سازگار هستند. برای پیچ و تاب نیز سبدهای کشیده معاصر با نوارهای مهره ای کریستالی صاف وجود دارد. آویزهای کریستالی برای میزهای گرد بسیار مناسب هستند. با آویختن دو چراغ آویزان بر روی یک میز مستطیلی بزرگتر، راه دیگری را امتحان کنید.

سبک های طراحی مدرن با لوستر کریستالی

اگر ترجیح شما خطوط تمیز است اما همچنان بلینگ می خواهید ناامید نشوید. لوسترهای اتاق ناهارخوری کریستالی مدرن در چهار شکل اصلی گرد، بیضی، مستطیل و مربع وجود دارد. بسیاری از طرح ها دارای سایه های شفاف هستند.

برای داشتن ظاهری متفاوت، سعی کنید یک لوستر کریستالی مدرن را در یک اتاق ناهار خوری سنتی جفت کنید. به عنوان مثال، یک لوستر آویز مستطیلی که با کریستال های مستطیل شکل مرتب شده است، براق و مدرن است. به جای رقابت با آن، از یک میز چوبی سنتی استفاده می کند. برای تکمیل ظاهر، به افزودن شیلد مستطیلی فکر کنید. برای اینکه بدانید سبک مدرن چیست، به وبلاگ ما نگاهی بیندازید. یکبار دیگر ، به اندازه اتاق، شکل و ابعاد میز و همچنین سلیقه و سبک زندگی شخصی خود نگاه کنید. هدف ایجاد یک طراحی اتاق منسجم است.

نتیجه گیری

صرف نظر از سبک، لامپ مناسب زیبایی و درخشش لوستر کریستال اتاق غذاخوری را افزایش می دهد، مجموعه وبلاگ لامپ ما بینش مفیدی را ارائه می دهد. علاوه بر این، مزایا و معایب پیازهای هالوژن برای لوسترهای کریستالی به ویژه مفید است.

و در نهایت، لوستر اتاق ناهارخوری خود را روی دیمر قرار دهید ، هیچ چیز بدتر از این نیست که نور در چشمان شما خیره شود. همه نگاه ها به لوستر اتاق ناهار خوری کریستالی زرق و برق دار شما خواهد بود،  به یاد داشته باشید که لوستر اتاق کریستال غذاخوری ستاره نمایش است.

مطلب مرتبط  لوستر شاه عباسی

سوالات متداول لوسترهای کریستالی اتاق ناهارخوری

آیا لوسترهای ماریا ترزا فقط سنتی هستند؟

لوسترهای ماریا ترزا را می توان با انواع کریستال های مختلف تزیین کرد. توپ های کریستالی و نیم گلابی کریستالی صاف (شکل بادام) و بادبادک ها نسخه های مدرن هستند. آنها یک قاب سنتی را با کریستال متفاوت برای ظاهر مدرن ترکیب می کنند.

آیا می توان از لوسترهای کریستال مخصوص غذاخوری در اتاق خواب استفاده کرد؟

زیبایی یک لوستر اتاق ناهار خوری کریستالی این است که برای اکثر فضاها مناسب است. لوسترهای کریستالی ظرافت و درخشندگی را به اتاق خواب می آورند. بسته به دکوراسیون شما می توانید مدرن، سنتی یا انتقالی باشید.

چرا کلید دیمر در اتاق غذاخوری مهم است؟

با استفاده از دیمر می توانید سطح نور را کنترل کنید. برای صرف غذا می خواهید فضایی مناسب با نور کم ایجاد کنید. سوئیچ دیمر یک لوازم جانبی مقرون به صرفه و کم مصرف برای تنظیم نور خروجی لوستر کریستالی شما است.

درباره ی چشمه نور

کمپانی چشمه نور است با قدمتی ۳۰ ساله میباشد ؛ همه ی محصولات این شرکت دارای گارانتی ۱۲ ماهه میباشند،  برای مشاهده ی آن ها میتوانید به سایت دکورشاپ مراجعه فرمایید.

امروزه ممکن است  به دلیل مشغله ی کاری امکان خرید حضوری و یا حتی مشاهده ی مدل ها برایتان مشکل شده باشد ؛  یکی از سایت های معتبر که امکان خرید اینترنتی  را برایتان ایجاد کرده است ، دکورشاپ میباشد .

البته این شرکت برای راحتی بیشتر شما ، امکان خرید اقساطی حتی بدون ضامن را در سایت فراهم کرده است و در صورتی که برای انتخاب محصول به مشکلی برخورد کردید میتوانید از پشتیبان های دکورشاپ به صورت رایگان مشاوره بگیرید .

برای مشاهده ی مقالات بیشتر به دکورمگ و وبلاگ چشمه نور مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید