مطالب آموزشی

استفاده از لوستر در اتاق خواب

لوسترها و چراغ های سقفی برای اتاق خواب از اقلام لوکس به کار رفته دردکپر کردن بیشتر فضاها  می باشند، این لوسترها در انواع و اشکال متنوعی طراحی می شوند که دیزاین لوسترها براساس نوع کاربردی که  آن ها در فضا ها دارند متفاوت می باشد  برای مثال برای اتاق ها کودک بیشتر از لوسترهایی با طرح هایی که بیان کننده س ی شخصیت های کارتونی می باشد و یا از یک کارتون یا شخصیت های کارتون ها الهام گرفته شده است و فانتزیمی باشد .

در رنگ ها روشن و جذاب طراحی و استفاده می شود . در این مقاله می خواهیم چند  مدل از لوسترهای مناسب با دکوراسیون و دیراین فضای اتاق کودکان را باهم بررسی کنیم. با ما همراه باشید .

استفاده از لوستر اتاق خواب

اکثر افرادی که در زمینه ی دکوراسیون داخلی فعالیت می کنند سعی می کنند برای فضای اتاق خواب بچه ها از لوسترهایی متناسب با سبک و طرح به کار رفته در فضای اتاق استفاده کنند و یا لوستر را در دکوراسیون اتاق دخیل می کنند تا کنیل کننده ی دکوراسیون فضای اتاق باشد  برای مثال یک لوستری انتخاب می کنند که وابسته با سبک تخت خواب و دیگر وسایل اتاق باشد . نکته مهم در انتخاب لوستر مناسب فضای اتاق کودک در این است که طرح و رنگ مورد نظر کودک ، چه رنگ و طرحی می باشدو بهتر است در زمینهرنگ و طرح لوستر از کودکان نظر گرفته شود و به آن ها این احساس داده شود که این اتاق کاملا براساس سلیقه و نظر تو است تا به دین شکل کودک احساس اعتماد به نفس پیدا کند .

انتخاب لوستر برای اتاق خواب

امروزه در طراحی لوسترهای اتاق خواب کودکان از طرح های کارتونی بسیار استفاده می شود که این امر باعث زیبا و شاد تر دیده شدن اتاق کودک می شود.

مطلب مرتبط  با لوستر لهستانی آشنا شوید

در انتخاب لوستر اتاق کودک جنسیت نیز اهمیت دارد البته این که رنگ ها و طرح ها را تفکیک جنسیتی کنیم امری کاملا اشتباه است ولی از آن جا که دخترها و پسرها به طرح های کارتونی متفاوتی علاقه دارند این تفکیک ناخودآگاه ایجاد می شود.

گاهی از ما سوال می شود چه مدل لوستری را برای اتاق خواب پسرم انتخاب کنم که تا سالیان سال احتیاج به تعویض آن نباشد؟ یا یک اناق دخترانه ی شیک به چه مدل لوستری احتیاج دارد ؟!

برای پاسخ به این قبیل پرسش ها که یک لوستر کاریردی برای تمامی سنین چه لوستری می باشد ، ما به افراد پیشنهاد می دهیم به سراغ طرح های کارتونی و فانتزی نروند چرا که این طرح ها تنها زمانی که فرزند شما کودک است برایش مهیج و جذاب می باشد با بزرگتر شدن فرزندانتان تمایل آن ها به این قبیل لوسترها کم کم ازبین می رود و با گذشت زمان دیگر اصلا این لوسترها مناسب اتاق یک نوجوان نمی باشد .بهتراست شما به سراغ لوسترهای اسپرت بروید و بین آن اوستر انتخابی  و سبک و رنگ اتاق ارتباط برقرار کنید تا  دیگر لوستربه کار رفته در فضا مناسب هر سنی از کودک شما باشد .

دراین جا باهم طرح هایی از لوسترهای مناسب فضای اتاق بچه ها را بررسی می کنیم .

اگر شما برای فضای یک اتاق دخترانه‌م یا پسرانه  به دنبال یک لوستری می گردید که به زیبایی هرچه ممکن اتاق مورد نظر شما را دیزاین کند به مدل هایی که در زیر به عنوان نمونه از وب سایت اینترنتی چشمه نور آورده شده است توجه کنید .این وب سایت در زمینه اکسسوری های خانه فعالیت می کند و تمامی محصولات موجود در این وب سایت تولید داخل می باشد .هدف و معیار اصلی این کمپانی این است که محصولات کاملا تولید داخل را با بهترین قیمت و کیفیت به هزیداران عرضه کند .به همین منظور هر روزه بر روی محصولات خود آفر های شگفت انگیزی را می گذارد که خرید را برای خریداران لذت بخش تر و راحت تر کند

مطلب مرتبط  3 کاربرد آباژور رومیزی در دکوراسیون داخلی

لوستر فوق یکی از طرح های بسیار پرطرفدار در دکور کردن اتاق خواب دختران می باشد چرا که اکثر دختر خانم ها به رنگ صورتی و طرح هایی که نمایان کننده ی یک اتاق پرنسس می باشد تمایل دارند . این طرح از لوستر به رنگ های آبی آسمانی نیز در مجموعه کارهای چشمه نور موجود می باشد .

طرح لوستر اتاق خواب

لوستر اتاق خواب

اگر به دنبال یک طرحی می گردین که دستمان سنین مناسب فضای اتاق کودکتان باشد و نیاز نباشد که با افزایش سن فرزندتان همواره دکوراسیون اتاقش را تغییر بدهید پیشنهاد ما به شما این است که به سراغ طرح های اسپرت و مدرن تر بروید چرا که این طرح ها کاملا خنثی هستند و دیگر با افزایش سن کودکتان  نیاز به تغییر نمی باشند برعکس طرح های کارتونی چرا که زمانی که فرزندتان در سن های پایین می باشد بسیار علاقه به طرح ها و کاراکتر های کارتونی دارد ولی رفته رفته با بزرگ شدن دیگر علاقه ای ندارد که لوستر اتاق خوابش طرح یک شخصیت کارتونی باشد پس بهتر است از ابتدا به دنبال طرحی بروید که هزینه را برای شما کم کند و نیاز به تعویض مداوم نباشد . طرح فوق جزو آن دسته طراح هایی است که بسیار کاربردی است و هم مناسب فضای اتاق خواب یک دختر خانم. هم اتاق خواب یک آقا پسر است .

لوستر های اس ام دی انتخاب کاملا هوشمندانه ای برای فضای یک اتاق خواب کودک می باشد . لوسترهای اس ام دی از جمله لوسترهای هستند که بسیار میزان مصرف برق را کاهش می دهند و در کنار این که مصرف کمی دارند ، نور قابل توجه ای را به محیط می دهند و همچنین بسیار مدرن هستند و طول عمر قابل توجه را دارا می باشند . لوسترهای اس ام دی گرمای کمتری را نسبت به لوسترهای معمولی تولید می کنند و اکثر آنها دارای ریموت برای تنظیم نور و خاموش و روشن  شدن می باشند . لوسترهای اس ام دی ازجمله لوسترهای هستند که با گذشت زمان همواره زیبایی خود را حفظ کرده و اتاق خواب کودک شما همواره زیبا و بهروز به نظر می رسد .

مطلب مرتبط  نکات نهایی برای لوستر آشپزخانه

لوستر اتاق خواب

شما می توانید برای انتخاب طرح و سبک لوستر مناسب اتاق خواب کودکتان به وب سایت چشمه نور مراجعه کرده و لوستر مورد نظر خود را انتخاب و تنها با یک کلیک و بدون صرف وقت زیادی خرید نمایید و از خرید خود لذت ببرید .

درباره ی چشمه نور

کمپانی چشمه نور است با قدمتی ۳۰ ساله میباشد ؛ همه ی محصولات این شرکت دارای گارانتی ۱۲ ماهه میباشند،  برای مشاهده ی آن ها میتوانید به سایت دکورشاپ مراجعه فرمایید.

امروزه ممکن است  به دلیل مشغله ی کاری امکان خرید حضوری و یا حتی مشاهده ی مدل ها برایتان مشکل شده باشد ؛  یکی از سایت های معتبر که امکان خرید اینترنتی  را برایتان ایجاد کرده است ، دکورشاپ میباشد .

البته این شرکت برای راحتی بیشتر شما ، امکان خرید اقساطی حتی بدون ضامن را در سایت فراهم کرده است و در صورتی که برای انتخاب محصول به مشکلی برخورد کردید میتوانید از پشتیبان های دکورشاپ به صورت رایگان مشاوره بگیرید .

برای مشاهده ی مقالات بیشتر به دکورمگ و وبلاگ چشمه نور مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید