مطالب آموزشی

آیا اتاق نشیمن شما بیش از حد به رنگ قهوه ای است؟

 در این مقاله ۸ راه برای حل این موضوع وجود دارد!

تا به حال شده شما هم نگاهی به خانه یا حداقل اتاق نشیمن خود انداخته و با خود بگویید شاید بیش از حد از طرح چوب و رنگ قهوه ای در آن استفاده شده؟ آیا بیشتر خانه های ما مقدار زیادی قهوه ای در فضای داخلی ندارند؟ این رنگ نه تنها گرما و غنایی را نشان می دهد، بلکه به راحتی با سایه های رنگی و سبک های دیگر در خانه ترکیب می شود. اما اغلب اوقات، همان رنگ قهوه ای می تواند غالب شود و فضا را کسل کننده جلوه دهد یا کمی محیط تاریک ایجاد کند. بنابراین اگر یک اتاق نشیمن دارید که کمی قهوه ای است، این نکات برای شما مناسب است. 

اتاق نشیمن

  1. برای کاهش اثر رنگ قهوه ای در اتاق نشیمن تابلوهای رنگارنگ را آویزان کنید

این یک مثال کلاسیک است که در آن نقاشی های روشن تمام رنگ مورد نیاز اتاق نشیمن را می دهد. همچنین به عنوان یک ویژگی لهجه عمل می کند که مانع از رنگ های تیره قهوه ای می شود.

  1. برای کاهش اثر رنگ قهوه ای در اتاق نشیمن پارچه پرده ای روشن نصب کنید

انفجار رنگ روی پارچه پارچه ای و کوسن ها می تواند فضا را پررنگ نشان دهد. رنگی را انتخاب کنید که بتواند روشنایی آنی را افزایش دهد و با دکوراسیون قهوه ای به خوبی ترکیب شود.

  1. لوازم جانبی برای کاهش اثر رنگ قهوه ای در اتاق نشیمن

با لوازم جانبی دیوار یا عکس هایی با رنگ متضاد نقاط کانونی ایجاد کنید. مانند این مثال، عکس های سیاه و سفید برای شکستن یکنواختی یک دیوار تمام قهوه ای استفاده می شود.

  1. ۴. برای کاهش اثر رنگ قهوه ای در اتاق نشیمن قهوه ای را با بژ ترکیب کنید

کسانی که سادگی و پیچیدگی را دوست دارند از ترکیب رنگ بژ و قهوه ای لذت خواهند برد. نگاهی به این اتاق نشیمن بیندازید؛ استفاده متعادل از این دو رنگ باعث می شود فضا بسیار شیک به نظر برسد. بژ در مبل، سقف، فرش و کابینت معرفی شده است تا فضایی گرم و دنج ایجاد کند که تاریکی رنگ قهوه ای را کاهش دهد.

  1. برای کاهش اثر رنگ قهوه ای در اتاق نشیمن مبلمان برجسته را اضافه کنید
مطلب مرتبط  25 مدل لوستر آشپزخانه شیک [در سال 2023] مدرن و زیبا

با مبلمان برجسته رنگ کنید. در این فضا، مبل قرمز به خوبی با یک مبل چاپ شده، کوسن های ترکیبی و کبریت و یک میز وسط چسترفیلد هماهنگ می شود تا در میان کفپوش قهوه ای، دیوارها و سقف مرکز توجه قرار گیرد.

  1. برای کاهش اثر رنگ قهوه ای در اتاق نشیمن نور طبیعی بیرون از خانه بیاورید

فضای داخلی را با نور زیاد غرق کنید و در صورت امکان با پنجره ها و درهای کشویی رابطه داخلی و خارجی ایجاد کنید. در این صورت، نور طبیعی و نماهای اطراف با رنگ چوب ترکیب شده و جلوه رنگ خاکی را کاهش می دهد.

  1. یک فرش روشن را برای کاهش اثر رنگ قهوه ای در اتاق نشیمن در نظر بگیرید

فرش ها راهی عالی برای تزریق رنگ و شکستن یکنواختی یک فضای تمام قهوه ای هستند. این ساده ترین راه برای معرفی رنگ ها و سایه های روشن است.

  1. بر روشنایی تمرکز کنید

روشنایی را با نورپردازی در سقف های کاذب اضافه کنید و تغییر فضا را مشاهده کنید. آنها همچنین به فضا عمق بیشتری می بخشند که به دلیل رنگ می تواند مسطح به نظر برسد.

اتاق پذیرایی

فضای داخلی این اتاق نشیمن عمدتا تحت تأثیر رنگ های خاکی قهوه ای، بژ و خاکستری/مشکی زغالی است. نور ملایم به فضای اتاق افزوده و فضایی دلپذیر ایجاد می کند.

نحوه کار با رنگ قهوه ای

سراسر طبیعت و جهان تزئینات نیز وجود دارد. از لاته روشن تا گردوی تیره، رنگ قهوه ای برای همه وجود دارد. رنگ های قهوه ای یک انتخاب تزئینی بسیار محبوب هستند. آن ها غنی و خنثی و گرم هستند. آن ها می توانند درام را به فضاهای کوچکتر اضافه کنند یا به فضاهای بزرگتر آرامش بخشند. رنگ قهوه ای ترکیبی از نارنجی، قرمز، رز یا زرد با سیاه یا خاکستری است. از نظر ارزش، از بژ شروع می شود و به گردو یا اسپرسو ختم می شود و رنگ های آن می تواند از تقریباً خاکستری  تا تقریباً نارنجی متغیر باشد. این در همه جا در طبیعت وجود دارد؛ فکر کنید خز حیوانات، پوست، خاک، برگ های خشک. یک راه عالی برای افزودن رنگ قهوه ای به اتاق استفاده از چوب طبیعی است.

مطلب مرتبط  لوستر ارزان را از کجا بخریم

اتاق پذیرایی

قهوه ای های تیره همیشه با سفید روشن بسیار عالی به نظر می رسند. رنگ قهوه ای با آکوا، تیل، آبی ملایم، نارنجی و صورتی نیز خوب به نظر می رسد. معمولاً با بلوزهای سلطنتی یا بنفش به خوبی کار نمی کند (اما هر قانونی استثنائاتی دارد). در اینجا ۱۴ نمونه از رنگ قهوه ای درست کار شده است.

قهوه ای نرم قهوه ای با سفید روشن. این رنگ قهوه ای به احساس کرکی و روشن این اتاق می افزاید. آن را دنج و روشن نگه می دارد.

بین دیوارها، مبلمان و لوازم جانبی این اتاق دارای رنگ های قهوه ای مختلف است. این کار می کند زیرا همه آن ها در یک خانواده هستند و توسط کرم های خنثی به هم نزدیک شده اند.

طراح داخلی را در نزدیک خود پیدا کنید

انتخاب ساتن به جای یک تخت صاف می تواند باعث به نظر رسیدن دیوارهای قهوه ای شود. قهوه ای تخت احتمال دارد کمی خاکستری به نظر برسد.

تصاویری از فضای داخلی قهوه ای را مرور کنید

رنگ قهوه ای تیره برای یک فضای کوچک بسیار مناسب است. سقف سفید همراه با تزئین و رنگ سفید همه چیز را ترد و روشن نگه می دارد. آیا این ظاهر شاداب نیست؟

معماری جاگودا

روکش چوبی با انواع روشهای مدرن و تازه ظاهر شده است. چند نکته: همه دیوارها را با چوب نپوشانید ، در غیر این صورت شبیه سونا می شود. خطوط افقی را به جای خطوط عمودی در نظر بگیرید. باید بدون گفتن اینکه شما از چوب واقعی استفاده می کنید. حتی روکش تیره می تواند تازه و مدرن به نظر برسد به شرطی که با نور متعادل باشد. روکش چوبی نارنجی-قهوه ای زیبا با خاکستری و سفید و نور زیاد. غنی و گرم است، اما بیش از حد هم نیست.

مطلب مرتبط  پالت های رنگ متفاوت برای یک اتاق نشیمن مدرن

راستی خود شما چگونه از رنگ قهوه ای در خانه خود استفاده کرده اید؟ خوشحال می شویم تصاویر را به اشتراک بگذارید یا در نظرات زیر به ما بگویید.

درباره ی چشمه نور

کمپانی چشمه نور است با قدمتی ۳۰ ساله میباشد ؛ همه ی محصولات این شرکت دارای گارانتی ۱۲ ماهه میباشند،  برای مشاهده ی آن ها میتوانید به سایت دکورشاپ مراجعه فرمایید.

امروزه ممکن است  به دلیل مشغله ی کاری امکان خرید حضوری و یا حتی مشاهده ی مدل ها برایتان مشکل شده باشد ؛  یکی از سایت های معتبر که امکان خرید اینترنتی  را برایتان ایجاد کرده است ، دکورشاپ میباشد .

البته این شرکت برای راحتی بیشتر شما ، امکان خرید اقساطی حتی بدون ضامن را در سایت فراهم کرده است و در صورتی که برای انتخاب محصول به مشکلی برخورد کردید میتوانید از پشتیبان های دکورشاپ به صورت رایگان مشاوره بگیرید .

برای مشاهده ی مقالات بیشتر به دکورمگ و وبلاگ چشمه نور مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید