مطالب آموزشی

آشنایی با بهترین برند لوستر در ایران

آشنایی با بهترین برند لوستر در ایران

بهترین برند لوستر: یکی از بهترین برندهای لوستر در بازار، لوسترهای چشمه نور هستند. این برند یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان در زمینه تجهیزات روشنایی است. چشمه نور تولید کننده لوسترهای مختلفی در طرح ها و مدل های متنوع است. یکی از نکات مهم در هنگام خرید لوستر، توجه به هماهنگی لوستر با سایر دکوراسیون خانه است. نورپردازی قسمت های مختلف خانه اهمیت زیادی دارد. با انتخاب لوستری مناسب می توان بهترین نور را برای اتاق پذیرایی، اتاق خواب و آشپزخانه ایجاد کرد. کارشناسان با تجربه ما در فروشگاه اینترنتی چشمه نور به شما در انتخاب و خرید بهترین لوستر کمک می کنند.

بهترین برند لوستر

بهترین برند لوستر | لوستر آویز حبابی مدرن

مشاهده جدیدترین مدل ها، قیمت و خرید لوستر مدرن

آشنایی با مدل های مختلف بهترین برند لوستر

لوسترهای دکور شاپ که جزء بهترین برند لوستر محسوب می شوند، کیفیت و تنوع بالایی دارند. در ادامه این مقاله با انواع لوسترهای فروشگاه اینرنتی دکورشاپ آشنا می شویم.

  • لوستر کلاسیک: لوسترهای کلاسیک از قدیمی ترین انواع لوسترها هستند و با ایجاد فضایی سنتی، دکوراسیونی جذاب ایجاد می کنند. بیشتر لوسترهای کلاسیک، بدنه ای برنزی یا فلزی همراه با آویزهای کریستالی دارند.
بهترین برند لوستر-لوستر برنجی چند شعله

بهترین برند لوستر | لوستر برنجی چند شعله

  • لوستر مدرن: لوسترهای مدرن چشمه نور که از بهترین برندهای لوستر هستند، سبکی جدید و تنوع بالایی دارند. لوسترهای مدرن جلوه زیبا و بی نظیری به دکوراسیون خانه می دهند و همچنین دارای ریموت هستند.
  • لوستر فانتزی: یکی از پرطرفدارترین انواع لوسترها، لوسترهای فانتزی هستند. این لوسترها معمولاً شاخه های کریستالی براق ندارند و دارای طرح های جدید هستند.
  • لوستر آویز: یکی دیگر از بهترین برندهای لوستر، لوسترهای آویز فروشگاه دکور شاپ هستند. لوسترهای آویز دارای انواع مختلفی هستند و می توان به راحتی ارتفاع آنها را تنظیم کرد. این لوسترها سرپیچ های بزرگی دارند و روشنایی خوبی به محیط می دهند.
  • لوستر چوبی: لوسترهای چوبی چشمه نور به خاطر محبوبیت زیادی که بین خریداران دارند، بهترین مدل لوستر در میان لوسترهای این برند هستند. یکی از نکات مهم در هنگام خرید لوستر چوبی، در نظر گرفتن رنگ و جنس چوب است. لوسترهای چوبی نور خوبی در محیط ایجاد می کنند.
  • لوستر سقفی: لوسترهای سقفی انتخاب مناسبی برای فضاهای ساده و شیک هستند. در حقیقت بهترین انتخاب برای فضاهایی که سقف کوتاهی دارند، لوسترهای سقفی هستند. چشمه نور که به عنوان بهترین برند لوستر شناخته می شود، لوسترهای سقفی را در مدل های مختلف تولید می کند. مدل های دایکاست، مدرن، برنزی، کریستالی و چوبی از انواع مدل های لوسترهای سقفی هستند.
  • لوستر برنزی: لوسترهای برنزی فروشگاه دکورشاپ، یکی از بهترین مدل های لوستر در بازار دکوراسیون هستند. نوع آبکاری لوسترهای برنزی نقش مهمی در ماندگاری رنگ این نوع لوستر دارد.
مطلب مرتبط  راهنمای انتخاب و خرید انتخاب لوستر آویز راه پله | 20 مدل مدرن 2024

سوالات متداول در مورد انواع لوسترها

  1. لوسترهای آویز بیشتر برای کدام قسمت از خانه مناسب هستند؟

لوسترهای آویز بهترین انتخاب برای بالای میز نهار خوری و اپن آشپزخانه هستند.

  1. چرا لوسترهای سقفی برای سقف های کوتاه مناسب هستند؟

لوسترهای سقفی باعث می شوند تا سقف های کوتاه بلندتر دیده شوند.

بهترین برند لوستر

بهترین برند لوستر

جمع بندی؛ بهترین برند لوستر

لوسترهای موجود در فروشگاه چشمه نور انواع مختلفی دارند و در قسمت های مختلف خانه قابل استفاده هستند. افرادی که قصد خرید لوستر را دارند، می توانند بهترین برندهای لوستر را در این فروشگاه انتخاب کنند. در هنگام خرید لوستر علاوه بر رنگ بندی دکوراسیون خانه باید به متراژ محیط هم توجه کرد.

همچنین میتوانید برای اطلاع از قیمت و خرید انواع بهترین برندهای لوستر، از سایت فروشگاه اینترنتی دکورشاپ دیدن کنید و مطالب مفید و کاربردی را در دکورمگ مطالعه کنید. کارشناسان ما در چشمه نور به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی و مشورت شما در انتخاب و خرید بهترین لوستر برای دکوراسیون داخلی شما هستند.

مشاهده جدیدترین مدل ها، قیمت و خرید لوستر مولکولی
خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم: ایده های جذاب برای دکور شب یلدا ۱۴۰۱

دیدگاهتان را بنویسید