مطالب آموزشی

آشنایی با انواع میز تلفن

امروزه بیشتر افراد از تلفن های بی سیمی استفاده می کنند و کمتر کسی پیدا می شود که برای استفاده ی روزانه ی خود هنوز به سراغ تلفن های قدیمی برود .اینطور به ذهن می رسد که دیگر میز های تلفن کارکرد خود را از دست داده و دیگر در دیزاین و دکوراسیون منزل جایگاهی ندارند . باید گفت که در دکوراسیون و دیزان هر فضا جزئیات بسیار مهم هستند یکی از این جزئیات میزهای تلفن است که در آن جا به کار می رود . هنوز افرادی هستند که به میز تلفن و به کاربردن آن در دکوراسیون منزل خود لذت می برند .

انواع سبک های میز تلفن

میز های تلفن در سبک های متنوعی در بازار موجود می باشند و شما باید متناسب با مابقی دکوراسیون خود و سبک آن ،به انتخاب میز تلفن مناسب منزل خودتان اقدام کنید.

میز تلفن کلاسیک

مدرن

روستیک

سلطنتی

مدرن

میزتلفن صندلی دار

میز تلفن کشو دار

طرح مجسمه

و…

شما می توانید برای تکمیل کردن دکوراسیون خود از میز های تلفن استفاده کنید .

میز های تلفن نیز در سبک های متنوعی که هم راستا با سبک های دکوراسیون منزل می باشد در بازار موجود می باشد .

سبک سنتی

اگر در فضای خود از مبلمان سنتی ،کلاسیک و سلطنتی استفاده کرده اید و برای تکمیل آن احتیاج به یک میز دارید میز تلفن سنتی که معولا به جنس چوب می باشد و می تواند صندلی برای نشستن داشته باشد و یا تنها یک میز باشد استفاده کنید . با قرار دادن یک تلفن ، آن هم از انواع قدیمی تلفن می تواند بسیار به فضای شما حس اصالت و سنتی بودن را القا کند .

مطلب مرتبط  آموزش نحوه باز کردن لوستر توسط خورمان

میز تلفن به سبک سنتی

سبک سلطنتی

برای این سبک باید به سراغ میز های تلفنی بروید که دارای طراحی های خاص و رنگ های پر زرق و برق هستند تا بتوانید به کمک آن دیزاین خود را تکمیل کنید . در این سبک بیشتر از سبک های دیگر از میز تلفن استفاده می شود چرا که در این سبک این میز جایگاه ویژه ای دارد .

میز تلفن به سبک سلطنتی

سبک مدرن

برای این سبک باید به سراغ میز های تلفنی بروید که دارای طرح های ساده و خطوط منظم باشد . رنگ به کار رفته در این نوع میز ها ساده است و معمولا تک رنگ است . تنها نباید از میز های تلفن برای قرار دادن تلفن استفاده کرد بلکه میتوان به جای آن هرچیز دیگری نیز قرار داد .

میز تلفن به سبک مدرن

سبک روستیک

در این سبک  در منزل از اشیا و وسایلی استفاده می شود که القا کننده طبیعت باشد . مثلا از اشیا چوبی ،حصیری، سنگی و.. .برای میز های تلفن مناسب این سبک باید از متریالی استفاده شود که از طبیعت منشا گرفته شده باشد . معمولا میز های تلفن این سبک دارای دیزاین و طرح های خاص می باشد .

میز تلفن به سبک روستیک

سبک صنعتی

این سبک معمولا سبک خشنی است و از وسایلی مانند فلز و سنگ و تلفیقی از سنگ و فلز و چوب استفاده می شود . پس باید برای تکمیل این سبک به وسیله ی میز تلفن به سراغ میز هایی با این جنس بروید .

شاید اکثر افراد فکرکنند که میزهای تلفن را فقط میتوان برای دیزاین کردن فضای پذیرایی استفاده کرد . ولی باید گفت از میز های تلفن می توان در اتاق خواب ها نیز به عنوان یک عنصر تکمیل کننده ی دکوراسیون استفاده کرد .

مطلب مرتبط  آشنایی با انواع لوستر مدرن

تلفیق میز تلفن با دیگر وسایل دکوراسیون

از آن جایی که این میز قرار است تکمیل کننده  دیزاین باشد باید درتناسب با دیگر وسایل باشد. ولی از آن جا که اکثر میز های تلفن به جنس چوب می باشند بهتر است آن ها را ز نظر رنگ و اگر صندلی دارد از نظر طرح و رنگ رویه ی آن با دیگر وسایل ست کرد . در میان میزهای تلفن ،میز های چوبی که به رنگ چوب و یا سفید  و مشکی هستند پر طرفدار ترهستند و در میان سبک های موجود در بازار، سبک سلطنتی از همه پر فروش تر می باشد .

شما می توانید انواع میز های تلفن در طرح ها و رنگ ها متنوع را در وب سایت ما به نام دکورشاپ مشاهده کرده و در صورت انتخاب آن را به صورت اینترنتی سفارش دهید و با اطمینان خاطر از محصول خود چه از نظر جنس ،چه کیفیت و ارسال به موقع آن ،از انتخاب و خرید خود لذت ببرید .

دیدگاهتان را بنویسید