خدمات پس از فروش

با چشمه نور، از مشاوره خرید تا خدمات پس از فروش!

چشمه نور از لحاظ خدمات که یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان صنایع دکوری و به خصوص تجهیزات نور و روشنایی مانند لوستر، انواع لوازم تزئینی، مبلمان، ساعت و سایر لوازم لوکس منزل می‌باشد سابقه ی درخشانی دارد ؛ داستان مجموعه چشمه نور از سال ۱۳۷۴ آغاز شد و از آن روز تا به حال ذره‌ای هدف همیشگی خود یعنی دسترسی راحت مشتریان به بهترین تجهیزات و لوازم لوکس منزل را فراموش نکرده است؛  چشمه نور از برترین و اولین ارائه کنندگان خدمات به صورت آنلاین بود و همواره در مسیر ساده سازی خرید و رضایت مشتری پیشتاز بوده است.

مبنای فعالیت‌های متنوع و خدمات چشمه نور، جلب رضایت مشتریان و مصرف‌کنندگان است و توجه به نیاز و خواست مشتری، بهینه‌سازی مصرف و افزایش توان رقابتی شاکله اصلی برنامه‌های این مجموعه می‌باشد. بخش‌های مختلف این مجموعه، هر یک در راستای اعتلای روزافزون این صنعت در کشور در تلاش‌اند.کارخانه چشمه نور هدف خود را توسعه و ترویج محصولات لوکس ایرانی تعریف نموده است و به دنبال ارائه طرح¬های متناسب با سلیقه بازار می باشد.

یکی از ارکان مهم جذب و رضایت مشتری خدمات پس از فروش است  کار ما با فروش و ارسال محصول تمام نمی شود و تا انتهای کار همراه شما هستیم. خدمات پس از فروش چشمه نور شامل ارسال، نصب و راه اندازی، گارانتی و تعویض و همچنین سوالات مربوطه شما عزیزان می باشد.

پشتیبانی و خدمات پس از فروش چشمه نور

مبنای فعالیت‌های چشمه نور، جلب رضایت مشتریان و مصرف‌کنندگان و همراهان وفادارش است ، جلب رضایت مشتریان مهمی‌ست که بدون ارتباط مستقیم و سازنده حاصل نمی‌ شود، در همین راستا چشمه نور به ارتباط با خریداران و مشتریان عزیز اهمیت ویژه ای داده و از هیچ راهی برای ساده سازی این موضوع دریغ نکرده است.

ارتباط با پشتیبان های چشمه نور به چه صورت میباشد ؟

برای ارتباط با پشتیبانی شیفت صبح از ساعت ۸ صبح الی ۱۷ بعد از ظهر می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۵۶۰۳۱۶۳ و شیفت شب پیشتبانی از ساعت ۱۷ بعد از ظهر تا ۸ شب با شماره تلفن ۰۹۹۱۵۳۶۰۰۹۵ در تماس باشید. در صورت تمایل خوشحال می شویم هر گونه پیشنهاد و انتقاد درمورد سیستم پشتیبانی چشمه نور را با ما در میان بگذارید. کارشناسان مجموعه دکورشاپ (چشمه نور) آماده‌ی مشاوره و راهنمایی در مورد نحوه‌ی انتخاب محصولات هستند؛ آن‌ها به شما کمک می‌کنند با توجه به بودجه، دکوراسیون منزل و سلیقه‌ی خاص خود بهترین گزینه‌ها را انتخاب کنید ، پشتیبانی سایت چشمه نور در روزها و ساعات اداری پاسخ گوی تمام سوالات مشتریان گرامی است. راه‌های ارتباطی با چشمه نور فراوانند و بسته به سلیقه و راحتی شما هفت روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز در خدمت شما هستیم و شما می توانید بسته به  سلیقه خود به صورت حضوری، برقراری تماس تلفنی، ارسال ایمیل و یا ارتباط از طریق شبکه های اجتماعی با کارشناسان چشمه نور در تماس باشید و سوالات و ابهامات خود را درمورد محصولات ما و خدمات پس از فروششان (مانند نحوه حمل و یا گارانتی) بپرسید و رفع کنید. پشتیبانی سایت در روزها و ساعات اداری پاسخگوی تمام سوالات مشتریان گرامی است. ارسال محصولات با روش‌های سریع و امن صورت می‌گیرد و در صورت بروز هر گونه مشکل، خدمات تعویض و مرجوعی برای مشتریان در نظر گرفته شده است. همچنین، شما می‌توانید در تمام نقاط ایران برای نصب محصولات خود از چشمه نور کمک بگیرید.

مجموعه چشمه نور در حال حاضر تولیدکننده‌ی بیش از ۲۰۰۰ محصول می‌باشد و امیدوار است در طی سالیان آتی طیف محصولات خود را گسترش دهد.مجموعه چشمه نور که با نام تجاری چنکو مشهور است، با هدف جلب رضایت مشتریان خاص خود، اقدام به تجارت با برخی کشورهای مطرح در زمینه دکوراسیون و لوازم لوکس نموده است. مجموعه چنکو همواره تلاش داشته است تا محصولات خاص و متفاوت شرکت های درجه یک اروپا و آسیا را انتخاب کرده و به مشتریان عزیز عرضه نماید.

چشمه نور فروش محصولات خود در فضای مجازی را طبق قرارداد به فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ کشور از جمله فروشگاه اینترنتی دکورشاپ، دیجیکالا، خوگر، چیدانه و … واگذار نموده است. شما می توانید با جستجوی عبارت دکورشاپ، دیجیکالا و یا خوگر در گوگل، تمامی محصولات چشمه نور را مشاهده کنید و با قیمت‌هایی استتثنایی سفارش خود را ثبت کنید!

گارانتی محصولات چشمه نور برای چه محصولاتی کاربرد ندارد ؟

محصولاتی که جنسیت آن فوم (اسفنج) می باشد پارگی یا برش و یا تغییر شکل مانند: (روبه رو شدن با حرارت – ریخته شدن مواد شیمیایی روی آن – قرار دادن آن در زیر بخاری و سیستم های حرارتی – فشار آوردن بیش از حد به محصول – قرار دادن در محیط با گردغبار بیش از حد ) شامل گارانتی نمی باشد. قرار دادن محصولاتی که جنسیت آن فوم (اسفنج) می باشد در زیر نور مستقیم خورشید شامل گارانتی نمی باشد در صورت آتش گرفتن محصول شامل گارانتی نمی باشد در صورت ریخته شدن یا وارد شدن آب و یا هر محلول مایعی به محصول از گارانتی خارج می شود. اضافه کردن هر چیز دیگری به محصول و ِا قرار دادن بر روی آن محصول شامل گارانتی نمی باشد.

از اولین الویت کارهای  برنامه ریزی شده در چشمه نور رضایت مندی مشتریان و پشتیبانی از شما دوستان می باشد که خدمتی از چشمه نور به شما می باشد.

محصولات چشمه نور دارای ۱۲ ماه گارانتی از تاریخ خرید شما و ثبت فاکتور در چشمه نور می باشد. توجه داشته باشید ضمانت نیاز به استعلام و ثبت از سمت شما ندارد و پس از خرید محصول شما به مدت ۱۲ ماه دارای ضمانت می باشد.

هر محصول نسبت به قیمت و نوع تولید، بستگی به استفاده شما از آن زمان مشخصی را برای گارانتی در نظر گرفته است .

به عنوان مثال یک سال گارانتی که اکثر محصولات چشمه نور به این صورت می باشد به این شرح می باشد.

تمامی محصولات از زمان تولید تا در مرحله آخر بسته بندی زیر نظر مسئول کنترل می باشد که با ارزیابی تخصصی و کارشناسی محصول تولید شده را به دست مصرف کننده دهیم.

تمامی کالاها برچسب کنترل نهایی صادر شده از چشمه نور را دارند.

شرح گارانتی هر محصول بر روی هر محصول به صورت جداگانه در بسته بندی قرار دارد و قابل مشاهده می باشد تا شما خریداران آن را مطالعه کنید .

گارانتی چشمه نور بر پایه اعتماد هر چه بیشتر شما از خرید و نظارت هر چه بیشتر مسئولین می باشد تا بتوانیم در کنار شما خدمات لازم را ایجاد کنیم.

در صورت هرگونه  ایرادی در زمان تحویل کالا بدون استفاده آن و عدم تصحیح ایراد پیش آمده با شماره های پشتیبانی که در سایت مشاهده میشود تماس حاصل نمایید و مشکل پیش آمده را مطرح کنید تا همکاری لازم صورت گیرد.

در صورت تماس با پشتیبانی و اعلام بازگشت محصول آن را به چشمه نور و آدرس موجود در سایت چشمه نور ارسال گردانید.

در زمان بازگشت محصولی که از جانب شما خریدار ،  دارای ایراد بوده ، کارشناس فنی محصول را ارزیابی و کنترل می کند که عدم هر گونه ایرادی که به دست خود مشتری باشد، محصول را تحویل و محصول جدید دیگری به آدرس فرد خریدار ارسال گردیده می شود.

خدمات و نحوه ارسال مرسوله توسط چشمه نور

مشتریان عزیز می‌توانند در مراحل خرید از بین سه شیوه پیک موتوری، پست سفارشی و یا باربری یکی را انتخاب کنند ، لازم به تذکر است این انتخاب تنها ترجیح خریدار را مشخص می‌نماید و با توجه به شرایط خاص امکان تغییر روش ارسال به صلاحدید کارشناسان واحد مرسولات چشمه نور  وجود خواهد داشت ، در ۹۰ درصد اوقات همان روش ارسال ترجیحی مبنای روش ارسال خواهد بود .

خدمات پیک موتوری

تنها سفارشات مناطق ۲۲ گانه شهر تهران از طریق پیک موتوری ارسال می‌شوند و  پیش از ارسال سفارش توسط پیک، هماهنگی لازم با مشتری صورت می‌پذیرد و در صورت عدم پاسخگویی مشتری تا ۲۴ ساعت، سفارش به صورت خودکار لغو می‌گردد.

باربری و پست

خدمات

سفارشات دیگر شهرها از طریق پست سفارشی یا باربری، بسته به شرایط محموله و با انتخاب مشتریان و نظر نهایی کارشناسان واحد پردازش سفارشات چشمه نور ارسال خواهند شد ، البته توجه داشته باشید که بارهای حجیم و سنگین (سنگین‌تر از ۱۲ کیلوگرم) از طریق باربری یا پست با تصمیم کارشناس مرسولات دکورشاپ ارسال خواهند شد.

پست سفارشی

پست سفارشی محموله مشتریان را به تمام نقاط کشور ارسال می‌کند و پس از اینکه سفارش شما از طرف دکورشاپ که زیر مجموعه ی چشمه نور است ، به پست سفارشی تحویل داده شود، شماره رسید پستی به اطلاع شما خواهد رسید.

پیگیری سفارش چگونه انجام میشود ؟

شما می‌توانید از این صفحه سفارش خود را پیگیری کنید ، البته در صورتی که با دکورشاپ تماس بگیرید، این پیگیری توسط تیم پشتیبانی انجام خواهد شد ، البته  لازم به ذکر است با توجه به شرایط مختلفی که در خصوص سفارشات و سیستم‌های ارسال رخ می‌دهد، خریداران با خرید خود این امر را می‌پذیرند که حق انتخاب روش ارسال را برعهده کارشناسان چشمه نور می‌گذارند. در صورت عدم موجودی برخی کالاها در انبار فروشگاه کلیه‌ی موارد موجود برای خریدار ارسال می‌گردد و وجه اقلام ناموجود به حساب مشتریان عیناً واریز خواهد شد و لازم به تذکر است مشتریان به منظور هر چه سریع‌تر باز پس‌گیری وجوه برگشتی می‌بایست شماره کارت ۱۶ رقمی عضو شتاب خود را به واحد پشتیبانی مشتریان به صورت تلفنی اعلام نمایند.

ارسال رایگان از دیگر خدمات چشمه نور در حال حاضر برای کلیه شهرهای ایران سفارشاتی که مبلغ آن‌ها بالاتر از ۲۰۰ هزار تومان است ، شامل ارسال رایگان می شوند اما دقت کنید که ارسال بارهای حجیم شامل ارسال رایگان نیست و از طریق کارشناسان دکورشاپ با شما در این مورد هماهنگ خواهد شد و از این خدمات بهره میبرید .

ارسال بارهای حجیم تنها از طریق باربری امکان‌پذیر است. بارهای حجیم شامل مبل، ساعت‌ های ایستاده، کنسول و آینه می‌شود.

چرا به چشمه نور اعتماد کنیم؟

شرکت چشمه نور درخشان که در سال ۱۳۹۸ ثبت شده توسط صنایع لوستر چشمه نور در اولین و مهم ترین اقدام خود توانسته امتیاز کیفیت CE اروپا را دریافت کند و در میان شرکت های رقیب در این صنعت حرفی بیشتر برای گفتن داشته باشدو با توجه به نیاز امروز صنعت روشنایی و تزیینی به صادرات محصولات با کیفیت این مجموعه توانسته خود را ثابت کرده و بهترین کالای ایرانی را با توجه به کیفیت ایرانی به صادرات و کشور های دیگر برساند.

نماد استاندارد چشمه نور

صنایع لوستر چشمه نور با توجه به نیاز بازار و نیاز مشتریان خود و ارائه بهترین نوع اقلام روشنایی و تزیینی منزل اقدام به دریافت نماد استاندارد کرده است که با توجه به فراز و نشیب های موجود در این راه با توجه به کارشناسان لایق مجموعه صنایع لوستر چشمه نور توانستیم به طور اختصاصی نماد را دریافت کرده و به مشتریان وهمراهان خود ثابت کنیم که بهترین تولید ایرانی را به دستشان می رسانیم.

Cheshmehnor Derakhshan Co

همان طور که پیشتر نیز به آن اشاره شد شرکت چشمه نور درخشان که در سال ۱۳۹۸ ثبت شده توسط صنایع لوستر چشمه نور در اولین و مهم ترین اقدام خود توانسته امتیاز کیفیت CE اروپا را دریافت کند و در میان شرکت های رقیب در این صنعت حرفی بیشتر برای گفتن داشته باشد  ، با توجه به نیاز امروز صنعت روشنایی و تزیینی به صادرات محصولات با کیفیت ما توانستیم خود را ثابت کنیم و بهترین کالای ایرانی را با توجه به کیفیت ایرانی به صادرات و کشور های دیگر برسانیم .

اهداف و چشم‌انداز چشمه نور

مجموعه چشمه نور همواره تلاش کرده است فرآیند خرید را برای مشتریان و مصرف‌کنندگان خود تا حد ممکن ساده‌تر سازد که در همین راستا، کارشناسان چشمه نور آماده‌ی مشاوره و راهنمایی در مورد نحوه‌ی انتخاب محصولات و توضیح خدمات هستند؛ آن‌ها به شما کمک می‌کنند با توجه به بودجه، دکوراسیون منزل و سلیقه‌ی خاص خود بهترین گزینه‌ها را انتخاب کنید.

چشمه نور از روزی که کار خود را آغاز کرد می‌کوشد تا هر روز بهتر و مصمم‌تر در ارائه محصولات به مشتریان و ارائه ی خدمات گام بردارد. همان‌طور که اشاره کردیم مبنای فعالیت چشمه نور جلب رضایت مشتریان و مصرف‌کنندگان است و توجه به نیاز و خواست مشتری، بهینه‌سازی مصرف و افزایش توان رقابتی شاکله اصلی برنامه‌های این مجموعه می‌باشد.

از جمله اقدامات انجام شده در راه رضایت مشتری و بهینه سازی مصرف توسط چشمه نور، امکان بازگرداندن کالا تا هفت روز به هر دلیلی است!

بدین صورت که ؛ لازم نیست حتما کالای مورد نظرتان اشکال خاصی داشته باشد، به هر دلیلی تصمیم گرفتید تا آن را تعویض کنید یا پس بدهید، نگران رویه بازگرداندن کالا نخواهید بود و علاوه بر ضمانت بازگشت کالا بدون قید و شرط، خرید اقساطی بدون ضامن، ارسال رایگان به سراسر ایران، پاسخگویی ۲۴ ساعته و ضمانت کالا نیز به جد در دستور کار چشمه نور می باشد.