مطالب آموزشی

همه چیز درباره لوستر مولکولی سقفی

لوستر مولکولی سقفی

لوستر مولکولی سقفی نوعی لوستر مدرن است که از چند شاخه مجزا و حباب هایی که در انتهای شاخه نصب شده اند، تشکیل می شود. این لوسترها در حقیقت با الهام از ساختار مولکول ها و اتم های شیمیایی طراحی می شوند. لوسترهای مولکولی دارای طراحی و ظرافت خاصی هستند وموجب جذاب شدن محیط می شوند. در این مطلب از چشمه نور به بررسی ویژگی های این لوستر جذاب و مدرن می پردازیم.

آشنایی با ویژگی های انواع لوستر مولکولی سقفی

لوسترهای مولکولی سقفی به صورت سه بعدی طراحی می شوند و ساختاری مشبک و شبکه ای دارند. منابع روشنایی و نورپردازی در این لوستر، در بخش های مختلف آن قرار می گیرد. به این ترتیب بازتاب سایه های زیبای این لوستر، نورپردازی جذاب و منحصر به فردی ایجاد می کند. انواع لوستر مولکولی به عنوان یک عنصر دکوراتیو و کاربردی نقش مهمی در دکوراسیون سبک مدرن و معاصر دارند. این لوسترهای سقفی، در اندازه ها و طرح های مختلف از مدل های ساده و کوچک تا مدل های پیچیده، طراحی و ساخته می شوند.

لوستر مولکولی سقفی

لوستر مولکولی سقفی

طراحی شگفت انگیز لوسترهای مولکولی

لوسترهای مولکولی با توجه به داشتن ویژگی های منحصر به فرد، متمایز از سایر لوسترهای سقفی هستند. انواع لوستر مولکولی سقفی با طراحی هنری و شگفت انگیز و طرح های هندسی مختلف، جلوه بی نهایت جذابی به فضا می دهند. این لوسترها معولاً از شیشه های با کیفیت تولید می شوند و نور به خوبی از میان آنها عبور می کند. این ویژگی باعث به وجود آمدن یک نورپردازی جذاب و یکنواخت در محیط می شود.

لوستر مولکولی سقفی

لوستر مولکولی سقفی

نقش لوسترهای مولکولی در دکوراسیون داخلی

لوسترهای مولکولی سقفی با توجه به شفافیت بالا و داشتن طرح های هنری لوکس، نقش مهمی در جذابیت بیشتر دکوراسیون داخلی دارند. این لوسترها به عنوان یک نقطه کانونی عمل می کنند و به خاطر ظاهر بی نهایت زیبا، نظر همه را به خود جلب می کنند. لوسترهای مولکولی با ایجاد نورپردازی منحصر به فرد، اتمسفر بی نهایت خاصی در محیط به وجود می آورند. این لوسترهای خاص با داشتن طرح های هنری فوق العاده جذاب، به تزیین و تکمیل دکوراسیون خانه کمک بزرگی می کنند.

لوستر مولکولی سقفی

لوستر مولکولی سقفی

قابلیت تنظیم نور لوسترهای مولکولی

با توجه به این که لوسترهای مولکولی در دسته لوسترهای مدرن و جدید قرار می گیرند، دارای قابلیت تنظیم نور هستند. به این ترتیب می توانید میزان شدت نور و حتی رنگ نور را در آنها کنترل کنید. در لوسترهای مولکولی سقفی بیشتر از لامپ های ال ای دی که مصرف پایینی دارند، استفاده می شود. این ویژگی لوسترهای مولکولی را به یکی از لوسترهای کم مصرف تبدیل کرده است.

مطلب مرتبط  علت سیاه شدن لوستر طلایی و راه های برطرف کردن آن

کاربرد لوستر مولکولی برای انواع فضاهای داخلی

انواع لوستر مولکولی با داشتن ویژگی های خاص و طرح های مدرن، در بیشتر فضاها قابل استفاده هستند. با نصب لوسترهای مولکولی در سالن پذیرایی، می توانید شکوه  جذابیت این محیط را تا حد زیادی افزایش دهید. نکته قابل توجه در زمان خرید این لوسترها این است که لوستر از نظر ابعاد با محیط شما هماهنگ باشد. در فضاهایی با سقف کوتاه می توانید از لوسترهای مولکولی سقفی استفاده کنید و از نورپردازی یکنواخت لذت ببرید. این لوسترها به جز سالن پذیرایی برای اتاق خواب و آشپزخانه هم انتخاب خوبی محسوب می شوند.

جمع بندی

طراحی مدرن و شگفت انگیز لوسترهای مولکولی آنها را به یک عنصر کاربردی و دکوراتیو جذاب تبدیل کرده است. لوستر مولکولی سقفی به جز فضای خانه برای نورپردازی فضاهای هنری، کافه ها، رستوران ها و … کاربرد دارند. این لوسترهای مدرن و جذاب را به راحتی می توانید با سایر وسایل دکوراسیون خود ست کنید.

برای خرید بهترین و شیک ترین مدل های لوستر مولکولی به فروشگاه چشمه نور مراجعه کنید.

لوستر مدرن
لوستر کریستالی
لوستر مولکولی
لوستر فلزی

دیدگاهتان را بنویسید