مطالب آموزشی

قیمت لوستر ۱۴۰۳

قیمت لوستر 1403

قیمت لوستر در ۱۴۰۳ با توجه به مواد ساخته شده وَ ابعاد و سبک و نوع آن متغیر است. لوستر‌ها دربازار با رده‌های قیمتی متفاوتی موجود هستند. شاید بتوان گفت قیمت لوسترها درسال چند بار بروز‌رسانی می شوند. موارد نانوشته زیادی در قیمت لوستر تاثیرگذارند برند سازنده لوستر یکی از آنها است که با توجه به نوع و جایگاه برند آن قیمت لوستر بالا یا پایین گذاشته می‌شود. اگرقصد خرید لوستر با بودجه مناسب دارید دراین مقاله از وبلاگ چشمه نور همراه ما باشید

بررسی قیمت لوستر ۱۴۰۳ از لحاظ سبک

لوسترها از ابزارهایی هستند که قدرت بیشتری در تغییر حال‌ و هوای محیط دارند. سبک انتخاب در خرید لوستر می‌تواند ظرافت و لوکس بودن را با سایر وسایل به هر اتاق اضافه کند. اگر می‌خواهید لوستری مناسب سبک منزلتان انتخاب کنید شما را با انواع لوستر آشنا می‌کنیم

لوستر کریستالی

این سبک از لوسترها که چراغ‌ها و طبقات آن توسط کریستال های سنگی یا شیشه‌ای احاطه شده است. کریستال‌ها زرق و برق خاصی به روشنایی‌ها می‌دهند. لوستر‌های کریستالی برای مجلل نشان دادن اتاق‌ها مناسب‌تر هستند و به محیط شکوه می‌دهند این لوسترها به‌دلیل داشتن سبک آراسته چشم نواز هستند

قیمت لوستر۱۴۰۳کریستالی نسبت به سایر لوسترها از قیمت بالاتری برخوردار است. شاید دلیل این موضوع در افزایش تقاضا در بازار دانست. این لوسترها به علت محبوبیتی که دارند به خوبی توانسته اند سهم بزرگی را در بازار تصاحب کنند. فروشگاه اینترنتی چشمه نور شما را با انواع قیمت این نوع لوستر آشنا می‌کند.

لوستر مدرن   

قیمت لوستر 1403 - لوستر مدرن

لوستر مدرن به نوعی چراغ آویز گفته می‌شود که می‌توان آن را به‌صورت سقفی یا از دیوار آویزان کرد یا به‌صورت ایستاده در دیوار نصب کرد لوستر مدرن بیشتر در فضای پذیرایی یا نهارخوری‌‌‌ استفاده می‌شود لوستر مدرن دارای چراغ‌های متعدد و لامپ های ریز می‌باشد جنس این لوسترها از چوب، فلز، نیکل یا کروم است.

قیمت لوستر۱۴۰۳مدرن با توجه به کارایی و زیبایی که دارد، نسبت به سایرین مناسب می باشد. از نمونه لوسترهای مدرن با قیمت مناسب می توانید تهیه کنید، میتوان به لوستر حبابی و خطی اشاره کرد.

مطلب مرتبط  لامپ هالوژن چیست؟ + معرفی انواع هالوژن

لوستر کلاسیک

قیمت لوستر 1403 - لوستر کریستالی

لوستر کلاسیک یک نورپرداز است که نمادی از ظرافت و تجملی بی انتهاست. این نوع لوسترها که عموما از سقف آویزان هستند طراحی های پیچیده و کریستال‌های بی‌نهایت زیبا جلوه‌ای خیره کننده از نور را ایجاد می‌کنند. لوستر کلاسیک با تزئینات بی‌نظیر خود مشخص می‌کند که از دوره های تاریخی الهام گرفته از هنر هستند که به عنوان منبع روشنایی و هم به عنوان یک مرکز خیره کننده عمل می‌کنند.

قیمت لوستر ۱۴۰۳ در سبک کلاسیک نسبت به نمونه های مدرن، مینیمال یا فانتزی تفاوت قابل توجهی دارد. به صورتی کلی هزینه خرید این لوستر  به عواملی مانند مواد و کیفیت ساخت و برند بستگی دارد. برند چشمه نور به‌ دلیل توجه به جزئیات و استفاده از مواد درجه یک می‌تواند یک انتخاب برتر برای شما باشد.

لوستر نئو کلاسیک

لوستر نئوکلاسیک چشمه نور

لوستر نئوکلاسیک چشمه نور

‌‌‌لوستر نئو کلاسیک نمادی از شگفتی و تناسب است ارزش  اعتبار لوستر نئو کلاسیک با رواج یافتن معماری مدرن کم‌رنگ گردیده است و نهایتا با تلفیق عناصر معماری جدید و معاصر و تغییر فرم لوسترها به‌شکل امروزی مورد استفاده قرار گرفته است. این لوستر هارا می‌توان بسته به ویژگی‌های آنها در فضا‌های مختلف به کار برد.

لوسترهای نئو کلاسیک از تنوع گسترده‌ای در بازار برخوردار هستند در صورتی که قصد خرید لوستر برای فضای منزل را دارید سعی کنید این لوستر را برای پذیرایی در نظر بگیرید و اندازه آن را با توجه به سلیقه خود،بزرگ با نور پردازی‌های بیشتر در نظر بگیرید.

قیمت لوستر ۱۴۰۳ نئو کلاسیک بسته به عواملی مانند متریال و اندازه می‌تواند به طور قابل توجهی متفاوت باشد لوسترهای دست‌ساز ساخته شده از مواد درجه یک مانند برنج و کریستال به‌خاطر داشتن کیفیت برتر و نفیس بودن آن قیمت بالاتری دارند.

 

نکات مهم در خرید لوستر

خرید لوستر یکی از پر چالش‌ترین خرید وسایل خانه به‌شمار می‌رود. انتخاب یک لوستر مناسب باعث ایجاد تفاوت در سبک و حس فضا می‌شود پس باید در هنگام خرید به چند نکته کلیدی توجه کرد. ما در اینجا به بررسی چند مورد ار آنها می‌پردازیم:

  • سبک و استایل فضا: در ابتدا باید این سوال را از خود پرسید که آیا برای زیبایی و شکوه پر نور کردن محیط به فکر خریدن لوستر هستم و سپس با هدف به‌دنبال خرید لوستر بروید.
  • قیمت و بودجه مورد نظر: از نکات مهمی که به‌هنگام خرید لوستر باید به آن توجه کرد بودجه‌ای است که برای خرید در نظر گرفته‌ایم. توجه به قیمت لوستر۱۴۰۳به ما کمک می‌کند که یک انتخاب راحت و سریع داشته باشیم.
  • سبک و استایل فضا: باید در هنگام خرید به این نکته توجه کرد که قرار است لوستر برای جه محیطی استفاده شود و سبک دکور فضا مطابقتی با آن دارد یا نه. به‌طور مثال برای خانه‌ای  با سبک و استایل مدرن باید به‌دنبال خرید لوستری در همین سبک باشید.
مطلب مرتبط  مزایای نصب نور مخفی

لیست قیمت حدودی لوستر در سال ۱۴۰۳:

توجه: قیمت لوسترها به عوامل مختلفی مانند جنس، طرح، اندازه، تعداد شاخه‌ها، نوع لامپ، برند و محل خرید بستگی دارد.

  • لوسترهای شیشه‌ای:
    • لوسترهای شیشه‌ای ساده: از حدود ۵۰۰ هزار تومان تا ۵ میلیون تومان
    • لوسترهای شیشه‌ای کریستالی: از حدود ۲ میلیون تومان تا ۳۰ میلیون تومان
  • لوسترهای فلزی:
    • لوسترهای فلزی ساده: از حدود ۳۰۰ هزار تومان تا ۳ میلیون تومان
    • لوسترهای فلزی برنزی یا مسی: از حدود ۱ میلیون تومان تا ۱۰ میلیون تومان
  • لوسترهای چوبی:
    • لوسترهای چوبی ساده: از حدود ۴۰۰ هزار تومان تا ۲ میلیون تومان
    • لوسترهای چوبی منبت‌کاری شده: از حدود ۱ میلیون تومان تا ۵ میلیون تومان
  • لوسترهای مدرن:
    • لوسترهای مدرن ساده: از حدود ۵۰۰ هزار تومان تا ۴ میلیون تومان
    • لوسترهای مدرن LED: از حدود ۱ میلیون تومان تا ۱۵ میلیون تومان
  • لوسترهای کلاسیک:
    • لوسترهای کلاسیک ساده: از حدود ۸۰۰ هزار تومان تا ۶ میلیون تومان
    • لوسترهای کلاسیک با حباب‌های کریستالی: از حدود ۲ میلیون تومان تا ۲۰ میلیون تومان

توجه کنید که قیمت های فوق براوردی از حدود قیمت بازار است و نه قیمت های چشمه نور. برای اطلاع از قیمت های دقیق به فروشگاه چشمه نور یا فروشگاه اینترنتی دکورشاپ مراجعه کند.

نکات:

  • قیمت لوسترهای زینتی و آنتیک می‌تواند به مراتب بیشتر از این ارقام باشد.
  • در هنگام خرید لوستر به ضمانت و خدمات پس از فروش آن توجه کنید.
  • قبل از خرید، فضایی را که می‌خواهید لوستر را در آن نصب کنید به دقت اندازه بگیرید.
  • به سبک دکوراسیون منزل خود توجه کنید و لوستری را انتخاب کنید که با آن هماهنگ باشد.
  • می‌توانید با مراجعه به فروشگاه‌های لوستر یا وب‌سایت‌های معتبر، از قیمت و مدل‌های مختلف لوسترها اطلاع پیدا کنید.
مطلب مرتبط  خرید لوستر ساده و قیمت مناسب

جمع بندی

امروز به بررسی انواع لوستر و قیمت آنها در سال ۱۴۰۳ پرداختیم. دانستیم که قیمت این لوسترها با توجه به سبک، مدل، جنس، ابعاد، وزن، برند تولید کننده و … سنجیده می شود. در نهایت اگر بودجه محدودی در دست دارید میتوانید سراغ لوسترهایی با سبک مدرن و مینیمال بروید.

چشمه نور یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان لوستر است و هر روز در راستای ارائه محصولات بهتر به مشتریان گام برداشته است مبنای تلاش‌های چشمه نور، رضایت مشتری و مصرف کنندگان است.

سوالات متداول:

پس از ثبت سفارش ارسال بسته چند روز طول می‌کشد؟

زمان تحویل سفارشات معمولا یک الی دو روز است در موارد خاص زمان رسیدن سفارشات به‌دست مشتری بر اساس تغییر‌هایی مانند محل و نحوه تحویل متغییر است واحد پشتیبانی چشمه نور با شما تماس می‍گیرد و زمان تحویل را به‌شما اطلاع می‌دهد.

آیا خدماتی برای نصب و مونتاژ لوستر در محل وجود دارد؟

بله، هنگام خرید و بعد از آن با تیم پشتیبانی چشمه نور تماس بگیرید. خدمات نصب و مونتاژ در محل با تعرفه مشخصی انجام می‌شود.

آیا روی لوستر خریداری شده لامپ هم وجود دارد؟

خیر. تمام لوستر ها بدون لامپ عرضه می‌شوند. مگر لوستر های اس ام دی و ال ای دی.

لوستر مدرن
لوستر کریستالی
لوستر مولکولی
لوستر فلزی

دیدگاهتان را بنویسید