آباژور ایستاده چشمه نور مدل ML2627/8

شناسه محصول: 42197256
ویژگی های محصول
  • وزن :12000 گرم
  • جنس بدنه : فلزی
  • ابعاد : ۶۷x۶۷x۱۴۹ سانتی‌متر
  • متراژنوردهی: 15 متر
  • تعداد سرپیچ: 8 عدد
  • نوع سرپیچ:E14
  • پوشش محصول:ابکاری مشکی

روش های خرید آباژور ایستاده چشمه نور مدل ML2627/8

تحویل اکسپرس

ارسال به سراسر ایران

7 روز ضمانت بازگشت

ضمانت اصل بودن کالا

برای خرید نیاز به مشاوره دارید ؟

برای دریافت مشاوره رایگان خرید این محصول شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان چشمه نور در سریع ترین زمان با شما تماس بگیرند!

فرم مشاوره

توضیحات محصول

از درخشندگی گرم آباژور ایستاده چشمه نور مدل ML2627/8 لذت ببرید

بی شک آباژور ایستاده چشمه نور مدل ML2627/8 شاهکاری خیره کننده برای دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی و نشیمن شما محسوب می‌شود. این آباژور ایستاده و کنارسالنی چیزی بیش از یک منبع نور و روشنایی است. این محصول یک عنصر دکوراتیو خیره کننده است که به فضای اتاق جلوه و ظرافتی خاص می‌بخشد.

این آباژور با هشت شاخه کمانی، حباب های شیشه ای استوانه ای زیبا و آویزهای کریستالی تزیین شده است. جنس بدنه آن فلزی است و روکش نسکافه ای تیره و آنتیک  آن مناسب هر دکوراسیون مدرن و کلاسیکی محسوب میشود.

مشخصات آباژور ایستاده چشمه نور مدل ML2627/8

آباژور ایستاده چشمه نور مدل ML2627/8 با قد ۱۴۹ سانتی متری که با دقت ساخته شده است، یک مکمل چشمگیرروشنایی برای هر اتاقی است. رنگ فلزی نسکافه‌ای آن گرما و پیچیدگی را القا می‌کند، در حالی که ۸ حباب شیشه ای استوانه ای و آویزهای کریستالی حسی از تجمل را ارائه می‌دهند. این طرح نه تنها به عنوان منبع نور بلکه به عنوان یک قطعه تزیینی نفیس به دکوراسیون شما زیبایی می‌بخشد و تحسین مهمانان شما را برخواهد انگیخت.

خرید آباژور ایستاده و کنارسالنی از دکورشاپ

اگر قصد خرید آباژور ایستاده چشمه نور مدل ML2627/8 یا سایر محصولات برند چشمه نور را دارید، فروشگاه دکورشاپ خریدی بی دردسر و مطمئن را به شما هدیه می‌کند. در دکورشاپ می‌توانید انواع لوستر، آباژور و سایر محصولات مناسب با دکوراسیون را با ضمانت نامه معتبر خریداری کنید.

مشخصات فنی

رنگ

نسکافه ای

ابعاد

۶۷x۶۷x۱۴۹ سانتی‌متر

وزن

12000 گرم

منبع تغذیه

برق شهر

جنس بدنه

فلزی

نوع لامپ

سرپیچ شمعی (E14)

ارتفاع

149 سانتی متر