لوستر چهار شعله چشمه نور کد G681/4-BR

شناسه محصول: 30750547

روش های خرید لوستر چهار شعله چشمه نور کد G681/4-BR

تحویل اکسپرس

ارسال به سراسر ایران

7 روز ضمانت بازگشت

ضمانت اصل بودن کالا

برای خرید نیاز به مشاوره دارید ؟

برای دریافت مشاوره رایگان خرید این محصول شماره خود را وارد کنید تا کارشناسان چشمه نور در سریع ترین زمان با شما تماس بگیرند!

فرم مشاوره

توضیحات محصول

لوستر چهار شعله چشمه نور کد G681/4-BR

لوستر چهار شعله چشمه نور  کد G681 تنها به انحصار صنایع لوستر سازی چشمه نور تولید و عرضه می گردد.لوستر فوق تحت عنوان مدل «G681 » شناخته می‌شود.

میزان نور دهی

این لوستر دارای چهار شعله بوده و از آن می‌توان برای تامین نور فضاهای بزرگ یا مکان‌هایی که به نور زیادی نیاز ندارند استفاده کرد.
برای روشن کردن این لوستر باید از لامپ‌هایی با سرپیچ E27 استفاده کرد. حباب‌های شیشه‌ای این لوستر رو به بالا قرار دارند و این موضوع موجب پخش نور لوستر می‌شود.
لوستر پنج شعله چشمه نور  کد G675 تنها به انحصار صنایع لوستر سازی چشمه نور تولید و عرضه می گردد.لوستر فوق تحت عنوان مدل « G674» شناخته می‌شود.

 ساخت اولیه

در ساخت این محصول چوب، و شیشه به شکل زیبایی در کنار هم قرار گرفته‌اند. . لوستر فوق ارتفاعی برابر ۶۵ سانتی‌متر دارد و از وزن حدودا ۶ کیلوگرمی برخوردار است. از این لوستر می‌توان برای تامین نور  اتاق پذیرایی و آشپزخانه استفاده کرد.خانواده لوستر G681 متشکل از لوستر پنج ، چهار  ، هفت شعله و دیوار کوب می باشد.
فروشگاه آنلاین دکورشاپ فروشنده رسمی محصولات چشمه نور ، شما می توانید برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با پشتیبانان ما در تماس باشید  و  همچنین در صورت برزو هرگونه مشکل بعد از تحویل کالا با خدمات پس از فروش ما به صورت تمام وقت در  ارتباط باشید

مشخصات فنی