مطالب آموزشی

نکات مهم در خرید مبلمان مدرن

نکات مهم در خرید مبلمان مدرن

نکات مهم در خرید مبلمان مدرن

دکوراسیون در منزل نقش زیادی دارند و جز اولین چیز هایی است که وقتی فردی وارد منزل می شود توجه آن را جلب می کند. به نوعی  سبک و مدل دکوراسیون استفاده شده در منزل نشان دهنه سلیقه صاحب خانه می باشد .

به همین دلیل افراد برای انتخاب دکوراسیون خود می کوشند که بهترین آن را مناسب با فضای خود خریداری نمایند. از اجزای دکوراسیون می توان به مبلمان مدرن اشاره کرد. مبلمان از دیرباز در زندگی بشر بوده و با گذر زمان با تغییراتی

که در ظاهر و طراحی خود ایجاد کرده جایگاه خود را در زندگی انسان ها حفظ کرده است. و مردم می کوشند از مبلمان مدرن  که وسایلی ساده و راحت هستند در فضای منزل خود استفاده کنند زیرا هم به زیبایی خانه می افزاید و هم محلی برای استراحت و آرامش ایجاد می کند.

نکات مهم در خرید مبلمان مدرن

نکات مهم در خرید مبلمان مدرن

امروزه مبلمان مدرن از وسایل ضروری و تکمیل کننده خانه ها شده است و تقریبا در هر خانه ای یک دست مبل را خواهیم دید. اما از آنجایی که مبلمان از انواع مختلفی تشکیل شده است و همچنین انواع متفاوتی از سبک ها در خانه

ها حاکم است ضروری است قبل خرید و چیدن مبلمان مدرن یک سری نکات را بدانیم و متناسب با آن خرید کنیم. در مقاله های قبلی در رابطه با انواع مبلمان و چه مبلمانی مناسب چه سبک هایی از منزل ها هستند صحبت کردیم اما در این مقاله در ارتباط با مبلمان مدرن و نکات قبل از خرید مبل مدرن را خواهیم گفت اگر قصد خرید مبل مدرن را دارید یا سبک دکوراسیون شما نیاز به مبل مدرن دارد با ما همراه باشید.

مبلمان مدرن از گذشته در زندگی انسان ها بوده است و گفته می شود در اواخر قرن نوزدهم وارد منازل بشر شده است و به دلیل شکل کاربردی و راحتی که داشته اند تا امروزه جایگاه خود را حفظ کرده است و همچنان طرفداران زیادی

مطلب مرتبط  نکات مهم قبل از خرید لوستر

را دارد. مبلمان مدرن به دلیل شکل و ظاهر ساده و راحتی که دارند بسیار مناسب اتاق نشیمن و جلوی تلویزیون است زیرا در این مکان ها افراد زمان زیادی را سپر می کنند در نتیجه احتیاج به مکانی برای ریلکس کردن دارند که مبلمان مدرن به خوبی این نیاز را برطرف می کنند.

همان طور که گفته شد مبلمان مدرن به دلیل ظاهر و طراحی ساده و با حداقل ترین تزیینات همچنین اندازه های مناسب ، فضای کمی از منزل را اشغال می کند و بسیار مناسب خانه هایی با متراژ کم است همچنین از مبلمان مدرن می توانید در اتاق ها هم بهره ببرید زیرا با طراحی های بسیار ساده و ز یبایی که دارد فضای خیلی کمی را اشغال می کند و اتاق را بهم ریخته و بی نظم نشان نمی دهد. اما قبل از خرید مبل مدرن باید به چند نکته بسیار مهم دقت کنید سپس اقدام به خرید مبل کنید.

نکات مهم در خرید مبلمان مدرن

نکات مهم در خرید مبلمان مدرن

مهمترین نکته شناختن سبک دکوراسیون منزلتان است. سبک منزل نشان دهنده نوع مبلمان خواهد بود به طور مثال اگر خانه ای با دکوراسیون ساده ، مینیمال و خلوت دارید بهترین گزینه مبل مدرن خواهد بود و اگر خانه ای با دکوراسیون سنتی دارید مبلمان سلطنتی مناسب تر است. همچنین به نوع و رنگ پارچه هنگام خرید دقت کنید. پارچه هایی با طرح های شلوغ مناسب سبک های معاصر و پارچه هایی با رنگ های ساده و تک طرح مناسب با سبک مدرن است.

قبل از خرید مبل مدرن باید فضایی که قرار است مبل در آن استفاده شود را تعیین کنید سپس اقدام به خرید کنید. بطور مثال اگر قرار است برای فضای نشیمن خرید کنید بهتر است از مبل مدرن با طراحی های ساده تر و راحت تر استفاده کنید و اگر برای پذیرایی و یا هم پذیرایی و اتاق نشیمن است یعنی نشیمن و پذیرایی مشترک است پیشنهاد ما مبل مدرن چستر است که هم راحتی را داشته باشد هم ظاهر شیک خود را حفظ کند. اما اگر فقط برای نشیمن

مطلب مرتبط  لوستر مهره ای چیست و چه کاربردی در دکوراسیون دارد

است و عادت به دراز کشیدن بر روی مبل دارید توجه داشته باشید که مبل مدرن با دسته های کوتاه تر انتخاب کنید تا دراز کشیدن راحت تر باشد زیرا مبل مدرن با دسته بلند یا دسته های چوبی و فلزی مناسب دراز کشیدن نخواهد بود.

جنس پارچه مبل مدرن از مهمترین نکات قبل از خرید مبل مدرن است. زیرا جنس پارچه در راحتی مبل مدرن هم بسیار نقش پر رنگی دارد بنابراین انواع جنس پارچه را معرفی می کنیم و مناسب با سلیقه و کارایی که دارند انتخاب کنید.

به طور معمول جنس پارچه های مبل مدرن از نوع پشمی ، چرمی ، کتان ، نانو و نخی می باشد. پارچه های پشمی بسیار گرم هستند ، مبل مدرن از جنس چرم دوام بالایی دارد و برای تمیز کردن راحت تر هستند ، مبل مدرن کتان که

از الیاف گیاهان ساخته می شود مقاومت خوبی در برابر لکه ها دارند و شستشو راحتی دارند اما زود چروک می شود ، مبل مدرن نانو که از جدیدترین نوع پارچه ها برای مبل مدرن است و مقاومت بالایی در برابر لکه ها و آب دارد و در

آخر مبل مدرن نخی که بسیار راحت و نرم است اما خیلی زود کثیف و چروک می شود و در برابر نور مستقیم آفتاب رنگ خود را از دست می دهد. به هرحال برای خرید مبل مدرن به نوع و جنس پارچه استفاده شده در آن دقت کنید و با کیفیت ترین پارچه را بر حسب بودجه خود انتخاب کنید.

نکات مهم در خرید مبلمان مدرن

نکات مهم در خرید مبلمان مدرن

تا اینجا سعی شده است تا حدودی نکات قبل از خرید مبلمان مدرن را با شما به اشتراک بگذاریم بهتر است با انواع مبلمان مدرن در بازار مبلمان آشنا شوید تا بهترین انتخاب را در خرید مبل مدرن داشته باشید.

مطلب مرتبط  ارتفاع مناسب لوستر برای اتاق ناهارخوری شما

انواع مبل مدرن که امروزه با نام هایی آشنا در بازار جهانی به فروش می رسد از این قرار است، مبل مدرن چستر فیلد ، مبل مدرن لاوسون ، مبل مدرن ال ، مبل مدرن توگو ، مبل مدرن تخت خواب شو و غیره . هر کدام از این مبل ها در کنار زیبایی و راحتی ، کارایی های خاص خود را دارند و از معروف ترین انواع مبل مدرن شناخته شده اند. در ایران و خانه های ایرانی مبل مدرن ال ، تخت خواب شو و چستر فیلد بسیار استفاده می شود از محبوب ترین مبلمان مدرن در بین ایرانیان است.

بنابراین قبل از خرید مبل مدرن به بودجه ، نوع دکوراسیون ، محل مورد استفاده ، پارچه و رنگ دقت کنید سپس اقدام به انتخاب و خرید مبل مدرن کنید. امیدوارم مطالب مقاله مفید بوده باشید تشکر و سپاس از همراهی شما خوبان.

چشمه نور

کمپانی است با قدمت سی ساله؛که همه ی محصولات این شرکت دارای گارانتی ۱۲ ماهه میباشند، برای مشاهده ی آن ها میتوانید به سایت دکورشاپ مراجعه فرمایید.

امروزه ممکن است  به دلیل مشغله ی کاری امکان خرید حضوری و یا حتی مشاهده ی مدل ها برایتان مشکل شده باشد ؛  یکی از سایت های معتبر که امکان خرید اینترنتی  را برایتان ایجاد کرده است ، دکورشاپ میباشد .

البته این شرکت برای راحتی بیشتر شما ، امکان خرید اقساطی حتی بدون ضامن را در سایت فراهم کرده است و در صورتی که برای انتخاب محصول به مشکلی برخورد کردید میتوانید از پشتیبان های دکورشاپ به صورت رایگان مشاوره بگیرید .

برای مشاهده ی مقالات بیشتر به دکورمگ و وبلاگ چشمه نور مراجعه کنید.

امیدوارم با مطالعه این مطالب با عنوان تفاوت میز عسلی و میز توالت بهترین و کاربردی ترین انتخاب را داشته باشید همچنین شما میتوانید با خواندن مطلب انواع آینه شمعدان اطلاعات خوبی را کسب کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید