مطالب آموزشی

ویژگی های بهترین لوستر پذیرایی | ۴۰ مدل شیک و خاص

ویژگی های بهترین لوستر پذیرایی

اولین نکته ای که برای خرید بهترین لوستر پذیرایی باید در نظر بگیریم، سبک دکوراسیون و دیزاین داخلی سالن پذیرایی است. انواع لوستر از جمله اکسسوری هایی هستند که اگر به درستی انتخاب شوند، جلوه ویژه ای به سالن پذیرایی شما می دهند. لوستر پذیرایی علاوه بر هماهنگ بودن با دکوراسیون، باید نوردهی مناسبی داشته باشد و نور خوبی در سالن پذیرایی ایجاد کند. در این مطلب از چشمه نور با معرفی مدل های مختلف لوستر، در انتخاب یک لوستر پذیرایی مناسب به شما کمک می کنیم.

انتخاب بهترین لوستر پذیرایی با توجه به سبک دکوراسیون

بهترین لوستر پذیرایی

بهترین لوستر پذیرایی

سالن پذیرایی به عنوان یکی از اصلی ترین بخش های خانه، باید نورپردازی مناسب و متمرکزی داشته باشد. این روزها با ورود سبک های مختلف دکوراسیون به خانه ها، انتخاب لوستر بر اساس سبک امری ضروری است. بهترین لوستر پذیرایی لوستری است که از نظر سبک طراحی با دیزاین کلی سالن پذیرایی تناسب داشته باشد.

چراغ آویز چشمه نور کد MO4413/45

چراغ آویز چشمه نور کد MO4413/55

لوستر ۱۲ شعله چشمه نور کد ۴۴۰۲/۶BK

لوستر ۱۲ شعله چشمه نور کد J1801/6

لوستر ۱۸ شعله چشمه نور کد ۲۴۱۹/۶۵BK مشکی

لوستر ۸ شعله چشمه نور کد MO4408/40
لوستر مناسب سبک مدرن

 بهترین لوستر پذیرایی  برای سبک مدرن، لوسترهایی با طراحی ساده و خطوط صاف هستند. لوسترهای سبک مدرن، اشکال هندسی منظمی دارند و بیشتر در رنگ های خنثی تولید می شوند. استفاده از متریالی مانند فلزات سبک، شیشه و چوب در ساخت لوسترهای مدرن رایج است. مهم ترین ویژگی لوسترهای سبک مدرن، عدم استفاده از تزیینات و جزئیات اضافی در طراحی آن است.

مطلب مرتبط  راهنمای خرید لوستر دیواری لوکس | مدلهای 2024

لوستر آویز ۵ شعله چشمه نور کد C2799/5A
لوستر آویز چشمه نور کد MO4424/30BK

لوستر ۸ شعله چشمه نور کد N2422/8BK

لوستر ۷ شعله چشمه نور کد N2663-6+1 طلایی

لوستر آویز چشمه نور کد MO4425/70

لوستر شش چشمه نور کد ۱۷۰۷/۶BK
لوستر مناسب سبک کلاسیک

لوسترهای سبک کلاسیک، تداعی کننده شکوه و تجمل هستند و بیشتر در رنگ های گرم مانند طلایی و برنز ساخته می شوند. بهترین لوستر پذیرایی برای سالن های پذیرایی به سبک کلاسیک، لوسترهای شمعی و شاخه ای با بدنه برنزی و آویز کریستال هستند. در حقیقت زمانی که صحبت از لوسترهای کلاسیک پذیرایی می شود، بیشتر افراد لوسترهای شمعی برنزی یا لوسترهای کریستالی را تصور می کنند. این لوسترها با کریستال های ریز و درشت تزیین می شوند و تزیینات جزء جدا نشدنی آنها است.

بهترین لوستر پذیرایی

انتخاب بهترین لوستر بر اساس ابعاد محیط

مناسب ترین و بهترین لوستر پذیرایی باید از نظر ابعاد با فضای سالن پذیرایی هماهنگ باشد. لوسترهای کلاسیک معمولاً ابعاد بزرگ تری نسبت به لوسترهای مدرن دارند و می توانید از آنها در سالن های پذیرایی بزرگ استفاده کنید. اگر سالن پذیرایی شما کوچک است، می توانید با نصب یک لوستر سقفی کوچک بهترین نورپردازی را داشته باشید.

لوستر شش شعله چشمه نور کد ۲۴۱۴/۶ طلایی

لوستر لوتوس پروفیلی چشمه نور کد

چراغ آویز ۳ شعله چشمه نور کد ۲۶۵۱/۳BK

چراغ آویز چشمه نور کد A1282/3H-G

چراغ آویز

چراغ آویز چشمه نور کد N2661-60G

چراغ آویز

چراغ آویز چشمه نور کد N2661-60-BK مشکی
معرفی چند مدل از بهترین لوسترها برای سالن پذیرایی

از زمان های گذشته تا به امروز، لوسترهای کریستالی با انعکاس نور و ظرافت خاصشان، به عنوان یکی از بهترین لوسترهای پذیرایی شناخته می شوند. لوسترهای کلاسیک در هر دو سبک پرطرفدار لوستر مدرن و کلاسیک کاربرد دارند و با درخشش خیره کننده خود، جلوه زیبایی به سالن پذیرایی می دهند. در ادامه به معرفی پرطرفدارترین انواع لوستر سالن پذیرایی می پردازیم.

  • لوستر برنزی
  • لوستر حبابی
  • لوستر چوبی
  • لوستر فلزی مدرن
  • لوستر شیشه ای
  • لوستر طبقاتی
  • لوستر شاخه ای
  • لوستر شمعی
مطلب مرتبط  این ترکیب، ترکیب برنده است | 25 مدل لوستر سبک روستیک

بهترین لوستر پذیرایی

بهترین لوستر پذیرایی

جمع بندی

بهترین لوستر پذیرایی، لوستری است که کیفیت ساخت آن بالا باشد و به مرور زمان تغییر رنگ ندهد. این مورد به ویژه در مورد لوسترهای برنزی و برنجی اهمیت زیادی دارد. لوسترهای سبک مدرن و کلاسیک به عنوان پرفروش ترین لوسترهای موجود در بازار، تنوع بالایی در طرح و مدل دارند. به این ترتیب برای انتخاب یک لوستر مناسب و شیک برای سالن پذیرایی دچار چالش نمی شوید. در صورتی که برای خرید لوستر، تمام نکاتی که به آنها اشاره شد را رعایت کنید، می توانید بهترین لوستر را برای سالن پذیرایی بخرید.

فروشگاه چشمه نور یکی از بهترین  فروشگاه های حضوری برای فروش انواع لوستر مدرن و کلاسیک است. برای خرید خاص ترین و شیک ترین لوسترهای سالن پذیرایی، به فروشگاه چشمه نور مراجعه کنید.

لوستر مدرن
لوستر کریستالی
لوستر مولکولی
لوستر فلزی

دیدگاهتان را بنویسید