مطالب آموزشی

۷ سبک صندلی گرد تاب دار برای گوشه دنج اتاق در خانه شما

صندلی گرد

هیچ چیز بهتر از این نیست که روی یک صندلی گرد و راحت با کتاب مورد علاقه خود، یک پتو و یک فنجان چای بچرخید. یک صندلی گرد این امکان را به شما می دهد تا بدون اینکه گوشه های ناراحت کننده ای به پشت شما بخورد، عقب بروید و استراحت کنید. آن ها لبه ها و خطوط تیز را در یک فضای داخلی نرم کرده و ظاهری ظریف و دنج تر نشان می دهند.

همه ما احتمالا در اینستاگرام یا پینترست عکس های فوق العاده ای از صندلی گرد دیده ایم، صندلی های گرد مانند گوشه از طبیعت، طنابی که به درختی وصل شده یا تاب های مجلل دوران کودکی هستند. همه ما حداقل یک بار آن ها را دیده ایم و از ته دل خواسته ایم یکی از آن ها را در اتاق خواب یا بالکن و حیاطمان داشته باشیم!

صندلی گرد - صندلی آویز

صندلی های گرد در هر اتاقی فوق العاده هستند. آن ها در اندازه ها، سبک ها، رنگ ها و پارچه های مختلف تولید می شوند، بنابراین می توانید یکی را انتخاب کنید که بیشتر با سبک موجود شما مطابقت داشته باشد. این هفت سبک صندلی گرد دنج را بررسی کنید، خواه به دنبال اتاق نشیمن، آشپزخانه، دفتر یا اتاق خواب خود هستید. با چشمه نور همراه باشید!

  1. صندلی پاپاسان

اگر چیزی برای ایوان یا اتاق آفتاب خود می خواهید، صندلی های پاپاسان را امتحان کنید. این صندلی های کاسه ای شکل معمولاً قابل تنظیم هستند و آنها را برای افراد در هر شکل و اندازه راحت می کند.

در صندلی های پاپاسان کوسن در یک قاب چوبی، چوبی یا حصیری قرار دارد ،  رنگ و پارچه دلخواه خود را برای کوسن متناسب با اتاق انتخاب کنید ، اگر صندلی ها برای ایوان شما هستند، چوب خیزران یک انتخاب عالی است زیرا نسبتاً مقاوم در برابر آب و هوا است ، اگر هوا تغییر کرد، فقط کوسن ها را به داخل بیاورید یا پارچه ای با درجه بیرون انتخاب کنید.

صندلی گرد پاپاسان

نسخه های مدرن تری از صندلی های Papasan نیز موجود است. این ها چندان کاربردی ندارند زیرا بالشتک اغلب به قاب وصل شده است، اما بیشتر برای اتاق نشیمن شما مناسب است.

بسیاری از این نسخه ها مخمل یا چرم هستند و معمولاً نسبتاً نزدیک به زمین هستند و لانه ای دنج برای استراحت ایجاد می کنند و ظاهر بسیار زیبا و چشم نوازی دارند.

  1. صندلی گرد مدل بشکه
مطلب مرتبط  ساخت آباژور کلاسیک در منزل

صندلی مدل بشکه

صندلی های بشکه ای گزینه ای عالی برای اتاق نشیمن شما هستند ، آنها به شکل U هستند و معمولاً دارای صندلی به اندازه کافی وسیع هستند که امکان پیچ خوردن در زیر پرتاب را فراهم می کند ، مانند صندلی های پاپاسان، صندلی های بشکه ای در پارچه ها و سبک های مختلفی وجود دارند.

یکی از گزینه های محبوب صندلی بشکه ای گردان است که کودکان و بزرگسالان از آن لذت خواهند برد. این ها اغلب با بالشتک های مخملی و پشتی بالاتر عرضه می شوند و سطح راحتی را افزایش می دهند. سایر صندلی های بشکه ای دارای عثمانی مطابق هستند و آنها را به یک صندلی آرامش بخش عالی تبدیل کرده است. ممکن است در اینجا به جای تختخواب، یک چرت سریع داشته باشید و بعد به استقبال ادامه روزتان بروید.

شما می توانید این نوع صندلی را در طیف گسترده ای از مواد، از جمله چرم، مخمل و پارچه پیدا کنید، که به راحتی با هر دکوراسیونی هماهنگ می شود. همچنین بسیاری از سبک ها موجود است. چه چیزی مدرن، روستایی یا هنری بخواهید، یک صندلی بشکه ای برای شما پیدا خواهید کرد.

  1. صندلی گرد مدل بالن

برای صاحب خانه ماجراجو، صندلی های بادکنکی یک قطعه فوق العاده برای منطقه زندگی شما هستند. صندلی تخم مرغ نیز نامیده می شود، ویژگی مشخص آن ها منحنی داخلی پشت است که یک صندلی دنج به سبک پیله ایجاد می کند.

اگرچه برخی از صندلی های بادکنکی دارای پشتی بلندتر با شیب ملایم تر هستند، اما این مورد در مدلهای سبک سنتی بیشتر دیده می شود. اگر خانه شما مدرن و از سبک معاصر است، صندلی های بادکنکی با پوسته بیرونی پلاستیکی براق، جلوه جالبی به آن می دهند در حالی که داخل آن راحت و آماده استراحت و مطالعه است.

قسمت پشتی گرد اغلب با پارچه ای نرم پوشانده شده است و دارای کوسن های اضافی برای صندلی و پشت است تا تجربه شما راحت تر شود. این صندلی ها در اندازه ها و طرح های مختلفی وجود دارند و برخی از آنها دارای قابلیت چرخش هستند.

  1. صندلی گرد مدل چرخان

نوسانات و تکان های گهواره مانند دیگر فقط مختص کودکان نیست. در حال حاضر، می توانید صندلی های چرخان شیک خریداری کنید که وزن یک فرد بزرگسال را برای خانه شما تحمل می کند. دو نوع صندلی چرخان برای انتخاب یکی از آنها وجود دارد. نوع سنتی تر از سقف آویزان است و برای یک ایوان سرپوشیده یا اتاق آفتاب مناسب تر است.

مطلب مرتبط  ساخت وسایل دکوری و تزئینی

گزینه دیگر از یک پایه فلزی منحنی آویزان شده و آن را قابل حمل تر کرده و برای اتاق نشیمن یا اتاق مطالعه شما ایده آل است. این صندلی های نوآورانه به شما امکان می دهد هنگام خواندن یا تماشای تلویزیون به آرامی حرکت کنید و شما را به آرامش برساند. برای یک خانه لوکس، یک صندلی چرخان سبک حصیری با یک کوسن صندلی کتانی سرسبز امتحان کنید. یک طراحی اکریلیک شفاف با رگه هایی از طراحی فلزی و کوسن های تک رنگ را برای یک حالت یکپارچه سازی با سیستم عامل و سبک خانه زیبای خود انتخاب کنید.

صندلی گرد چرخان

  1. صندلی مدل نستالژیک کیسه لوبیا

صندلی های کیسه لوبیا در حال بازگشت هستند. آن ها سبک هستند، برای بچه ها عالی هستند و حتی برای اتاق های خوابگاه از هر وسیله ای بهتر هستند. اگر می خواهید چند گزینه اضافی برای نشستن های خانوادگی داشته باشید، صندلی های کیسه لوبیا ظاهری آرام به اتاق سرگرمی شما می بخشد. آنها در همه اشکال و اندازه ها وجود دارند و لوبیا در داخل به این معنی است که با بدن شما مطابقت دارد. برخی از گزینه های موجود نیز ساختار بیشتری دارند و برای افرادی که مشکل کمر و گودی کمر دارند پشتی ایجاد می کند.

این صندلی ها در هر رنگی قابل تصور هستند، به علاوه چند طرح جدید، از جمله توپ فوتبال و بسکتبال. برای حفظ ظاهر بهتر، یک صندلی کیسه لوبیا با روکش پارچه ای با میکروفیبر یا کتان مدرن انتخاب کنید.

  1. چهارپایه نوار گرد

اگر جزیره آشپزخانه یا بار دارید، به چند ابزار بار نیاز دارید. چهارپایه های گرد به هر آشپزخانه ای کلاس می بخشد. شما می توانید از چهارپایه مدور سفید مینیمالیستی با کمی فرورفتگی تا مدل روکش دار گرد با پشتی راحت انتخاب کنید.

شما می توانید یک چهارپایه میله گرد پیدا کنید که مناسب زیبایی هر آشپزخانه باشد. این که آیا شما چیزی را یادآور می دانید، چیزی آینده نگر، یا چیزی که برای شما راحت تر است، گزینه های موجود وجود دارد. برای ایجاد حس کلاسیک در آشپزخانه خود، یک چهارپایه با ارتفاع قابل تنظیم برنج با روکش وینیل قرمز را امتحان کنید. برای زیبایی مدرن در اواسط قرن، با چرم تافت دار روی ساق های مو، زرق و برق را به میله خانه خود اضافه کنید.

مطلب مرتبط  راهنمای نصب لوستر برنزی

سعی کنید برای افراد کوتاه قد خانواده خود یک چهارپایه با یک پایه پا پیدا کنید. یک زیرپایی می تواند تفاوت بین یک چهارپایه نوار دنج و پاهای آویزان ناراحت کننده ایجاد کند.

  1. صندلی گرد دفتری توپ متوازن

برای کسانی که تمام روز با کامپیوتر کار می کنند، انجام ورزش کافی دشوار است. یک صندلی گرد اداری توپ دار می تواند به شما کمک کند. این صندلی ها مانند توپ تعادل یوگا به نظر می رسند. آن ها برای کمک به شما در فعال کردن ماهیچه های اصلی و بهبود تعادل بدن طراحی شده اند.

یکی از این موارد را در دفتر خانه خود داشته باشید و روزانه سی دقیقه یا یک ساعت بین توپ و صندلی اداری استاندارد خود جابجا شوید تا قدرت بدن خود را افزایش دهید و از ورزش غافل نشده باشید.

سخن پایانی چشمه نور: ترکیب و سبک مناسب برای راحتی را انتخاب کنید

تعداد زیادی مدل صندلی گرد در بازار موجود است که مطمئناً می توانید چیزی راحت و در سبک مورد علاقه خود پیدا کنید. صندلی های گرد نیز برای خانواده هایی که فرزندان خردسال دارند فوق العاده است زیرا لبه های تیز خطرناکی ندارند. اگر کودکتان به لبه های گرد تصادفا برخورد کند، احتمال آسیب دیدگی خطرناکی در پی ندارد.

درباره ی چشمه نور

کمپانی چشمه نور است با قدمتی ۳۰ ساله میباشد ؛ همه ی محصولات این شرکت دارای گارانتی ۱۲ ماهه میباشند،  برای مشاهده ی آن ها میتوانید به سایت دکورشاپ مراجعه فرمایید.

امروزه ممکن است  به دلیل مشغله ی کاری امکان خرید حضوری و یا حتی مشاهده ی مدل ها برایتان مشکل شده باشد ؛  یکی از سایت های معتبر که امکان خرید اینترنتی  را برایتان ایجاد کرده است ، دکورشاپ میباشد .

البته این شرکت برای راحتی بیشتر شما ، امکان خرید اقساطی حتی بدون ضامن را در سایت فراهم کرده است و در صورتی که برای انتخاب محصول به مشکلی برخورد کردید میتوانید از پشتیبان های دکورشاپ به صورت رایگان مشاوره بگیرید .

برای مشاهده ی مقالات بیشتر به دکورمگ و وبلاگ چشمه نور مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید