مطالب آموزشی

۵ رنگ مبل شیک و زیبا!

رنگ مبل

نکات تخصصی در مورد نحوه استفاده از قطعات مبلمان با رنگ های خاص و شیک و جسورانه برای ایجاد یک فضای زندگی مدرن و تصفیه شده دریافت کنید. هنگام طراحی داخلی، رنگ جسورانه ممکن است فنجان چای همه نباشد. با این حال، برای ما که به رنگ علاقه داریم، انتخاب یک مبل با رنگ پر جنب و جوش ممکن است همان چیزی باشد که ما برای ایجاد یک فضای زندگی زیبا و لذت بخش به آن نیاز داریم. وقتی صحبت از تزریق رنگ به طرح شما می آید، مبل مکان خوبی برای شروع است. این مبلمان منفرد می تواند ظاهر و احساس یک اتاق را تغییر دهد.

اگر فکر می کنید یک مبل جسورانه یک مرحله بزرگ است، قبل از رد آن برخی از این تصاویر و نکات مربوط به این ۵ رنگ جذاب و خاص را بررسی کنید. شاید یک ظاهر رنگی مناسب برای شما پیدا کنید.

۵ رنگ را در نظر بگیرید و چند نکته و ترفند در مورد نحوه استفاده از آنها در فضای خود.

رنگ آبی

رنگ آبی -مبل

اگر به تازگی تحمل رنگ در طراحی خانه را شروع کرده اید، یک کاناپه آبی ممکن است نقطه ورود مناسب باشد. آبی رنگی است که اکثر مردم با آن احساس راحتی می کنند، زیرا عموماً به عنوان سنتی و آرامش بخش تصور می شود.

رنگ آبی همچنین هنگام ترکیب رنگ ها بسیار متنوع است. این بدان معناست که بسته به سایه، با سایه های خنثی و مواد طبیعی به خوبی هماهنگ می شود و وقتی تقریباً با هر رنگ پر جنب و جوش دیگری تکمیل می شود، باورنکردنی به نظر می رسد.

نکته: کاناپه های روکش دار مخمل سطح جدیدی از تجمل و راحتی را به شما می دهند. خرید مبل (و یا سفارشی ساختن آن) از مخمل غنی و پر جنب و جوش می تواند به یک اتاق ساده و بسیار لوکس کمک کند.

نکته الهام: با استفاده از این مبل ساختار دار، ترکیب رنگ آبی رویال با یک فرش ساده راه راه و لهجه های طراحی سفید بیانی خیره کننده و معاصر ایجاد می کند.

مطلب مرتبط  طراحی مبلمان اتاق نشیمن

رنگ صورتی

رنگ صورتی

اگر به دنبال ایجاد خانه ای آرام و شاد هستید، رنگ صورتی ممکن است راه حل شما باشد. به عنوان یک طراح، من متوجه می شوم که هرگز نمی توان فضایی شادتر، الهام بخش و پرانرژی ایجاد کرد. به دنبال نرم و لطیف، کم رنگ و زیبا، یا روشن و پرانرژی باشید. صرفنظر از سایه، یک مبل صورتی نمی تواند جلوی ایجاد نشاط را بگیرد. صورتی ملایم و کم رنگ، احساس آرامش بخش، هوایی و حتی غریب ایجاد می کند. در حالی که ممکن است تمایل داشته باشیم آن را با رنگ های روشن تر، پاستلی یا خنثی تر ترکیب کنیم، در واقع بسیار متنوع است و با رنگ های پر جنب و جوش، به ویژه رنگ های جواهر، بسیار زیبا ست می شود. رنگ های روشن تر احساس انرژی و سبکی می کنند و فضایی گرم ، دوست داشتنی و جذاب ایجاد می کنند. آن ها به خوبی با سفید، سیاه و خاکستری ترکیب می شوند. هنگامی که با رنگ های پاستلی تکمیل می شوند، بسیار زیبا به نظر می رسند و با رنگ های روشن بسیار – حتی قرمز – کار می کنند.

الهام: این مبل صورتی روشن به اتاق نشیمن مدرن عمق و شخصیت می بخشد. از آن جا که با یک پالت خنثی تر ترکیب شده است، به عنوان مرکز فضا برجسته می شود.

رنگ سبز

رنگ سبز- مبل

اگر به دنبال احساس آرامش و آرامش در خانه هستید، برای مبل خود به رنگ سبز فکر کنید. از آنجا که ما این رنگ را با دنیای طبیعی مرتبط می کنیم ، به ما کمک می کند هنگام استفاده در خانه احساس آرامش و راحتی بیشتری داشته باشیم. رنگ سبز زمردی یکی از رنگ های مورد علاقه من است. این احساس غنی و مجلل است و سبک سنتی تر را با احساس معاصر ترکیب می کند.

مطلب مرتبط  مبلمان سلطنتی یا راحتی کدام بهتر است

سبز زمردی با سایر رنگ های پر جنب و جوش – صورتی، آبی و زرد – هماهنگ است و به ویژه با سفید و مشکی چشمگیر به نظر می رسد.

یک ایده الهام بخش: این فضای زندگی رویایی با مبل سنتی پرزدار در رنگ سبز پر جنب و جوش بیشتر جلوه می کند. پنجره های کف تا سقف نیز فضای بیرون را به داخل دعوت کرده و مبل سرسبز را با محیط طبیعی وصل می کند.

رنگ بنفش

بنفش ممکن است آخرین چیزی باشد که هنگام انتخاب مبل به ذهن می رسد، اما من همیشه آن را در طراحی کم رنگ می دانم. بنفش در حال تجدید حیات بوده است، اما فکر می کنم این انتخاب تصفیه شده و طراحی بهتری از چیزی است که بسیاری فکر می کنند.

در حالی که برای انتخاب مبل بنفش نیاز به شجاعت خاصی است ، اما اگر به دنبال افزودن غنا، شخصیت و کمی جلوه در خانه هستید، می تواند رنگی ایده آل باشد.

بنفش ترکیبی از قرمز (یک رنگ گرم) و آبی (یک رنگ سرد) است، به این معنی که بسته به رنگ آن، جایی در وسط طیف دما قرار می گیرد. رنگ بنفش کم رنگ تر و خنک تر به یک احساس سبک، راحت و بازیگوش دست می یابد. رنگ بنفش تیره تر و با نگین جلوه ای گرم، راحت و مجلل ایجاد می کند.

رنگ بنفش به خوبی با سفید، مشکی و بسیاری از رنگ های دیگر مانند صورتی، زرد، سبز و آبی ست می شود. همچنین وقتی با مواد طبیعی مانند چوب ترکیب می شود، غنی تر به نظر می رسد.

ایده برای الهام: کاناپه بنفش کم رنگ در این فضای زندگی روشن خودنمایی می کند. جفت شدن آن با دیوارها و کفهای با رنگ خنثی، احساس براق و ساده ای ایجاد می کند. طراحی کلی با قطعات لهجه بازیگوش به پایان رسیده است.

مطلب مرتبط  لوستر مدرن مولکولی مناسب چه فضایی است؟

رنگ زرد

رنگ زرد - مبل

رنگ زرد پیشرفت زیادی در دنیای طراحی داشته است. امروزه هیچ کمبود سایه های زیبا و الهام بخش برای افزودن انرژی و زندگی به فضا وجود ندارد. رنگ های زرد امروزی خیلی خسته کننده نیستند. آن ها در رنگ های پر زرق و برق زرد، نرم و دوست داشتنی و سایه های خردل معاصر به چشم می خورند، که تنها به تعدادی از آنها اشاره می شود.

رنگ زرد با رنگ های خنثی مانند سفید و مشکی براق و تمیز به نظر می رسد. همچنین می توانید آن را با رنگ های روشن مانند مرجانی، آبی و سبز ست کنید. گزینه های رنگارنگ تر، انرژی اتاق را تقویت کرده و فضا را بیشتر از آن شما می کند.

ایده برای الهام: مبل مدرن با رنگ خردلی قطعاً بیانیه ای می دهد. انتخاب جفت کردن آن با مواد خنثی ضربه مدرنیته را تقویت می کند و تمام توجه را به قطعه چشم نواز می اندازد.

درباره ی چشمه نور

کمپانی چشمه نور است با قدمتی ۳۰ ساله میباشد ؛ همه ی محصولات این شرکت دارای گارانتی ۱۲ ماهه میباشند،  برای مشاهده ی آن ها میتوانید به سایت دکورشاپ مراجعه فرمایید.

امروزه ممکن است  به دلیل مشغله ی کاری امکان خرید حضوری و یا حتی مشاهده ی مدل ها برایتان مشکل شده باشد ؛  یکی از سایت های معتبر که امکان خرید اینترنتی  را برایتان ایجاد کرده است ، دکورشاپ میباشد .

البته این شرکت برای راحتی بیشتر شما ، امکان خرید اقساطی حتی بدون ضامن را در سایت فراهم کرده است و در صورتی که برای انتخاب محصول به مشکلی برخورد کردید میتوانید از پشتیبان های دکورشاپ به صورت رایگان مشاوره بگیرید .

برای مشاهده ی مقالات بیشتر به دکورمگ و وبلاگ چشمه نور مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید