مطالب آموزشی

۳۵ ایده تزئینی بهاری برای اتاق نشیمن، آشپزخانه و اتاق خواب

ایده تزئینی

شروع طراحی خانه با ۳۵ ایده تزئینی بهاری همین حالا!

بهار زمان تجدید، طراوت و آغازهای جدید است. پس از یک فصل سرد زمستانی طولانی، سرانجام آن فصل از سال است، جایی که می خواهید خانه خود را با زندگی تزئین کنید تا به فضای شما احساس طراوت ببخشد و از این رو امروز ما بهترین ایده های دکوراسیون بهاری را داریم که نه تنها طراوت و سرزندگی را به خانه شما می بخشد، بلکه ظاهر خانه شما را به سطح بعدی تبدیل می کند.

ایده تزئینی

بدیهی است، ما درک می کنیم که هیچ کس برای یک تغییر کامل فقط برای یک فصل آماده نیست، بنابراین ما روی جزئیات کوچکی تمرکز می کنیم که برای بهار شاد بسیار جذاب و در عین حال به راحتی قابل دستیابی است. بنابراین، اجازه دهید یک تور بهاری در خانه از طرح ها و الهامات مورد علاقه خود داشته باشیم:

۳۵ ایده دکوراسیون بهاری برای اتاق نشیمن، آشپزخانه و اتاق خواب:

ایده های دکوراسیون بهاری برای اتاق نشیمن

  1. اگر در اتاق نشیمن خود قفسه کتاب دارید، می توانید چند گلدان این جا و آن جا با مقداری گل بهاری در آن اضافه کنید تا فضا تازه تر و پر جنب و جوش تر شود.
  2. برای نمایش چشمگیر می توانید از دسته ای از لاله های رنگارنگ هر کدام در جوانه های جداگانه یا لیوان های شیر قدیمی استفاده کنید، آن ها را روی میز قهوه، روی میز بوفه یا ایوان جلویی خود قرار دهید.
  3. با افزودن چند بالش گرم و نرم و یا پشم با کیفیت بالا برای داشتن احساس لوکس، از راحتی و نرمی بی نظیر به زندگی خود استقبال کنید. خواهید دید که همه چیز در این اتاق لحن گرم و خاکی می دهد.
  4. با استفاده از مبلمان سبک شفاف مانند آینه که توهم فضای بزرگتر را ایجاد می کند و فضا را سبک تر می کند، احساس سبکی به دست آورید. به عنوان مثال، به گوشه کوچک میز صبحانه نگاهی بیندازید.
  5. چند لایه رنگ سفید یا کرم در اتاق نشیمن شما برای فصل بهار می تواند ایده خوبی برای افزودن طراوت و شادابی بیشتر باشد. زیرا آن ها می توانند قلب خانه شما را روشن کنند.
  6. چیدمان مجدد مبلمان در بهار می تواند ایده ای عالی برای ایجاد تغییرات قابل توجه در اتاق نشیمن شما باشد. فقط چند دقیقه و چند ماهیچه هزینه خواهد داشت اما نتایج حیرت انگیز خواهد بود.
  7. افزودن برخی از خاطرات بهاری با عزیزان خود می تواند هر زمان که نیم نگاهی به آن داشته باشید، شما را به یاد فصل زیبای زندگی تان بیاندازد. دکوراسیون بهاری خانه به یاد ماندنی چیزی است که همه ما در حال حاضر به آن نیاز داریم.
  8. استفاده از گلهای سبز مصنوعی در یک گلدان یا بالای وینتیج و ارائه زیبا آنها ایده ای فوق العاده است تا به خانه خود این احساس را بدهید فصل بهار اینجا است.
  9. نکته دیگر این است که رنگ آبی را با اطمینان به خانه خود اضافه کنید زیرا رنگ بهار است.
  10. هنرهای دیواری می توانند در هر فضایی علاقه بصری زیادی داشته باشند. آن ها می توانند کل اتاق را به هم بچسبانند و تبدیل به یک دکمه کامل برای دکوراسیون بهار نشیمن شما شوند. از تابلوهای نقاشی خصوصا طرح های طبیعت بهره ببرید.
  11. چیزی که فقط فرش منطقه در اتاق نشیمن شما می تواند بازی را برای شما تغییر دهد. به دنبال فرش های تازه، پر جنب و جوش و تمیز طراحی شده باشید که بتواند کمی به سبک و رنگ اضافه کند.
  12. این آخرین طراحی بهار اتاق نشیمن ما است که همه چیز را در این فصل ارائه می دهد. رنگ های روشن با گیاهان سبز تازه و بالش های پرتاب در یک الگوی کامل هستند.
مطلب مرتبط  آشنایی با بهترین برند لوستر در ایران

ایده های دکوراسیون بهاری آشپزخانه

  1. اگر می خواهید از آفتاب بیشتر لذت ببرید فقط کمی پنجره را بالا ببرید و اجازه دهید هوای تازه بهاری پوست شما را ببوسد.
  2. راهتان یک جزیره آشپزخانه رنگارنگ است. با رنگ قرمز چشمگیر، رنگ فقط فوق العاده با فصل است. برای داشتن ظاهری ضخیم، می توانید طرح را با میله های رنگ خنثی تکمیل کنید.
  3. در حال حاضر تغییر آشپزخانه در طول بهار کار سختی نیست. گلیم هایی به رنگ آبی روشن با فرش های ارزان قیمت و برخی از فلورهای مصنوعی به اندازه کافی سبک و درخشان برای فصل هستند.
  4. یکی از محبوب ترین دکورهای بهاری در ترند آشپزخانه ۲۰۲۱ لوازم بهداشتی هستند زیرا امسال بهداشت و نظافت اولویت اصلی ما است. ما نمی توانیم چند وظیفه ای و انعطاف پذیری کاربران را فراموش کنیم زیرا نیازهای آن ها یکسان هستند.
  5. گل های شکوفه صورتی تازه با گلدان و میز پیشخوان مناسب، ترکیب مناسبی است که باعث می شود فضاهای اطراف مانند ورودی حالت بهاری داشته باشند. ما باید درک کنیم که نمی توانیم تمام آشپزخانه خود را فقط برای یک فصل تغییر دهیم، به همین دلیل ما باید بر روی وسایل آشپزخانه زیبا و کاربردی که بعداً می توانیم استفاده کنیم، سرمایه گذاری کنیم. این ها ایده های آسان بهاری هستند که می توانید به راحتی به آشپزخانه خود اضافه کنید.
  6. طرح بهار تحسین برانگیز با یک گلدان صاف زیبا که مقدار زیادی به دکور کلی بهار می افزاید. گل ها به دلیل نداشتن شاخه های ضخیم احساس نزدیکی به ظرافت و نور می کنند و با میز سنگ مرمر مطابقت دارند.
  7. طراحی آشپزخانه کلبه ای گرم با فضای سبز فراوان که شما را عاشق بهار کند، درست مانند ایده های دکوراسیون خانه به سبک مزرعه. اگر می خواهید از آفتاب بیشتر لذت ببرید فقط پنجره را بالا ببرید و اجازه دهید هوای تازه بهاری حالتان را عوض کند.
  8. گل های سفید تازه و سبزی ها و جوانه ها همه را به یاد عید می اندازد، هفت سین بپینید و حال و هوای عید را به آشپزخانه بیاورید.
  9. یک تاج گل روی درب ورودی قرار دهید یا منظره میزهای مانتو بهاری بهترین لوازم جانبی بهاری است که می توانید داشته باشید.
  10. می توانید یک استند را با لیمو یا لیموهای اسباب بازی با یک دسته سبز برای دکوراسیون بهاری امسال در اتاق خانواده یا ورودی پر کنید تا فضا را با رایحه های تازه بهاری و رنگ بهاری پر کنید.
  11. ما باید درک کنیم که نمی توانیم تمام آشپزخانه خود را فقط برای یک فصل تغییر دهیم، اما دقت کنید نظافت بهاری چگونه است، به همین دلیل ما باید روی ابزارهای زیبا و کاربردی آشپزخانه سرمایه گذاری کنیم که می توانیم بعداً از آن ها استفاده کنیم. همچنین، می توانید لوازم جانبی فعلی خود را مانند تخته برش، ظروف، پارچ، شیشه، لیوان قهوه، حوله، به گونه ای ترتیب دهید که انگار همه چیز از اول چیده شده است.
مطلب مرتبط  ۶ ایده روشنایی حمام

ایده های دکوراسیون بهاری برای اتاق خواب

  1. تزئین دیوار اتاق خواب خود با یک گل زیبا یک ایده عالی است اگر می خواهید تغییر کوچکی به دکوراسیون بهاری خود اضافه کنید. بسته به نوع و رنگ، می توانید گل ها را انتخاب کنید. آینه ها همچنین می توانند روشنایی اتاق را با انعکاس نورهای طبیعی بیشتر افزایش دهند.
  2. در فصل بهار رنگ های روشن بهترین انتخاب هستند. شما باید یک پالت رنگ انتخاب کنید. شما می توانید این رنگ ها را با افزودن بالش های پرتاب کننده روشن، فرش های ناحیه ای یا حتی هنرهای دیواری اضافه کنید.
  3. رنگ اتاق بهاری را به اتاق خواب خود اضافه کنید، زیرا این بهترین زمان از سال است تا گل های تازه ای در سراسر خانه خود مانند چیدمان گل صد تومانی داشته باشید.
  4. چند کتاب، بالش، شیشه زنجبیل می تواند فضا را به سطح بعدی ارتقا دهد.
  5. ارتقاء نور را فراموش نکنید. شاید با افزودن نورهای طبیعی بیشتر آن را تا آنجا که می توانید روشن کنید. این که آیا یک لامپ جدید اضافه کنید، یک آباژور را تغییر دهید یا یک چراغ سقفی را خاموش کنید، روشنایی می تواند راهی مقرون به صرفه برای به روز رسانی فضای شما باشد. یا یک آینه اضافه کنید تا نور منعکس شود و اتاق روشن تر به نظر برسد.
  6. بر زیبایی شناسی تمرکز کنید، برخی از محصولات با کیفیت را خریداری کنید که ماندگاری بیشتری دارند. هنرهای دیواری می توانند در هر فضایی علاقه بصری زیادی داشته باشند. آ نها می توانند کل اتاق را به هم بچسبانند و تبدیل به یک دکمه کامل برای دکوراسیون بهار همنشین شما شوند.
  7. با افزودن چند بالش گرم و نرم یا پشم با کیفیت بالا برای احساس لوکس، از راحتی و نرمی بی نظیر به زندگی خود استقبال کنید. لمس ظریف دکوراسیون بهار در اتاق خواب را به خود هدیه دهید.
  8. یکی از راه های افزایش تاثیر قابل توجه، تغییر روتختی یا حالت دادن به آن است. برخی از ملافه های سبک را انتخاب کنید تا با پالت رنگی، فضا احساس طراوت و تازگی بیشتری داشته باشد.
  9. چند لایه رنگ سفید یا کرم در اتاق نشیمن شما برای فصل بهار می تواند ایده ای عالی برای طراوت و شادابی بیشتر باشد زیرا آن ها می توانند قلب خانه شما را روشن کنند.
  10. اعم از افزودن لامپ جدید، تغییر آباژور یا خاموش کردن چراغ، نورپردازی می تواند راه مقرون به صرفه تری برای به روز رسانی فضای شما باشد و مانند یک قطعه مرکزی زیبا برای دکوراسیون بهاری عمل می کند.
  11. تازه کردن اتاق خواب برای بهار: با افزودن رنگهای سرگرم کننده یا سایه های پاستلی متناسب با وسایل جدید مبلمان، چیزهای اتاق خواب مهمان را تازه و تمیز کنید.
مطلب مرتبط  ۲۵ ایده برای تزئین دیوار پشت کاناپه

چگونه می توانم برای بهار با هزینه مناسب خانه مان ر ا تزئین کنم؟

ایده تزئینی

حتی اگر همه ما متوجه آن نباشیم، ما همیشه به دنبال راه هایی برای تزئین بر اساس یک بودجه معقول و خوب هستیم. مهم نیست چه فصلی است، ما همیشه به این فکر می کنیم که چگونه می توانیم در پایان روز تا حد ممکن پول پس انداز کنیم. اما شما مجبور نیستید لوازم گران خریداری کنید و تنها تغییر جای کوسن و چند گل طبیعی یا مصنوعی هم می تواند حس و حال بهار را القا کند، پس سخت نگیرید!

درباره ی چشمه نور

کمپانی چشمه نور است با قدمتی ۳۰ ساله میباشد ؛ همه ی محصولات این شرکت دارای گارانتی ۱۲ ماهه میباشند،  برای مشاهده ی آن ها میتوانید به سایت دکورشاپ مراجعه فرمایید.

امروزه ممکن است  به دلیل مشغله ی کاری امکان خرید حضوری و یا حتی مشاهده ی مدل ها برایتان مشکل شده باشد ؛  یکی از سایت های معتبر که امکان خرید اینترنتی  را برایتان ایجاد کرده است ، دکورشاپ میباشد .

البته این شرکت برای راحتی بیشتر شما ، امکان خرید اقساطی حتی بدون ضامن را در سایت فراهم کرده است و در صورتی که برای انتخاب محصول به مشکلی برخورد کردید میتوانید از پشتیبان های دکورشاپ به صورت رایگان مشاوره بگیرید .

برای مشاهده ی مقالات بیشتر به دکورمگ و وبلاگ چشمه نور مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید