مطالب آموزشی

۲۵ ایده برای تزئین دیوار پشت کاناپه

تزئین دیوار پشت کاناپه

شما می توانید با تزئین دیوار و دکوراسیون بالای مبل خود بزرگ عمل کنید، یا می توانید آن را به حداقل برسانید، در هر صورت قرار دادن چیزی در آن فضا باعث می شود اتاق بسیار بهتر به نظر برسد و کنار هم قرار گیرد. مطمئن نیستید از کجا شروع کنید؟ در اینجا چند ایده برای کمک وجود دارد.

تزئین دیوار

ایده هایی برای تزئین دیوار پشت کاناپه

۱٫       می توانید فضای روی کاناپه خود را با عکس هایی که به طور مساوی در یک شبکه قرار گرفته اند پر کنید تا دیوار برهنه به نظر نرسد، اما همچنین به هم ریخته به نظر نرسد. چیزی که این ظاهر را فوق العاده جلوه می دهد این است که هر فریم مطابقت دارد و عکس ها مات هستند، بنابراین فضای سفید زیادی وجود دارد. همچنین، عکس ها همگی با رنگ سیاه و سفید یا قهوه ای هستند که به یکنواختی می افزاید.

۲٫       یکی دیگر از روش های عالی برای انجام دیوار گالری، عکس های بزرگتر است که همه آن ها با هم مرتبط هستند، مانند تصاویر زیبا از سراسر جهان، برای اتاق های کوچکتر، استفاده از یک چاپ ساده بزرگ و نه چند چاپ کوچک مفید خواهد بود، زیرا زیاد شلوغ به نظر نمی رسد. یا اگر روی مبل شما الگویی ساده وجود دارد، آن را متعادل می کند.

۳٫       با لمس های حصیری روی مبل می توانید کمی بافت و منحصر به فرد به اتاق نشیمن خود اضافه کنید. اگر دکوراسیون اتاق بسیار خنثی باشد، این امر بسیار مفید است. مجموعه حصیری سه تکه کار بسیار خوبی را برای افزودن تنوع و بافت انجام می دهد بدون این که از ظاهر خنثی آن جلوگیری شود. این باعث می شود بدون مشغله زیاد چشم را روی مبل بکشید.

تزئین دیوار

۴٫       یک نکته مهم در مورد قرار دادن دیوار گالری بالای نیمکت این است که مطمئن شوید همه چیز با هم کار می کند. اقلام باید دارای اندازه های مختلف باشند و به گونه ای از یکدیگر فاصله داشته باشند که بیش از حد برنامه ریزی شده به نظر نرسند، اما همچنین به هم ریخته به نظر نرسند. این یک خط ظریف برای راه رفتن است. با این حال، اگر این کار به درستی انجام شده باشد ، دیوار گالری دکوراسیون فوق العاده ای برای دیوار پشت نیمکت است. شما همچنین می توانید با بسته ای از قاب هایی که از قبل مطابقت دارند و اندازه های مختلفی دارند، کمی کار را برای خود راحت کنید، بنابراین نیازی به انجام کار دیگری جز پر کردن و آویزان کردن آن ها ندارید.

۵٫       اگر اتاق شما کمی ملایم است، دکوراسیون روی مبل شما نیز می تواند به رنگ آمیزی شما کمک کند. اگر هنر های عادی  را دوست ندارید، هنر انتزاعی، به ویژه، راهی عالی برای روشن کردن اتاق است.

۶٫       یک آینه تزئینی بزرگ نه تنها راهی ساده برای پر کردن فضا بدون به هم ریختگی است، بلکه فرصتی است برای بزرگتر نشان دادن اتاق (مخصوصاً اگر رو به پنجره باشد). آینه ها در ایجاد توهم یک اتاق بزرگتر و روشن کردن یک اتاق تاریک کوچک عالی هستند.

مطلب مرتبط  لوستر کریستالی برای خانه های کلاسیک و مدرن

۷٫       اتاق هایی که خطوط مستقیم زیادی دارند اغلب می توانند از وسایل تزئینی گرد برای کمک به نظافت وسایل و نرم کردن آن استفاده کنند. دیوار بالای نیمکت مکان مناسبی برای انجام این کار است. در اینجا یک مثال جالب از نحوه اضافه کردن برخی از منحنی ها به روشی تمیز و جالب وجود دارد. اگر ایده رنگ را دوست دارید، اما هنوز ساختار و یکنواختی می خواهید، چیزی شبیه به این را امتحان کنید! هر یک از بوم ها یکسان است اما نحوه چیدمان آنها روی دیوار ظاهر جالبی ایجاد می کند.

۸٫       چیزی شبیه به این روش بسیار ساده ای برای افزودن رنگ است بدون اینکه زیاد به نظر برسد. این یک روش بسیار مینیمالیستی برای افزودن کمی تنوع است.

۹٫       کاناپه کوچکتری دارید؟ هنوز هم می توانید دیوار گالری را روی مبل خود بسازید، فقط آن را کوچک کنید تا متناسب با مبل بمانید.

۱۰٫   در این عکس، دیوار گالری کوچک است و تنها چهار قطعه دارد ، اما هنوز همگی بدون یکسان بودن با هم کار می کنند، تنوع و بافتی به اتاق می بخشند و با اندازه نیمکت به خوبی کار می کنند. زرق و برق دار است!

۱۱٫   به ظاهر مینیمالیستی علاقه دارید؟ یک ماکرام آویزان برای بالای کاناپه بگیرید! فضای خوبی را روی دیوار اشغال می کند، یک الگوی واقعاً خنک اضافه می کند که چشم را به خود جلب می کند، اما هنوز خنثی است بنابراین نمی تواند احساس نور و هوای بقیه اتاق را از بین ببرد.

۱۲٫   ایده آینه را دوست دارید، اما سبک تزئینی تزئین شده برای شما مناسب نیست؟ یا سقف های پایین تری دارید که باعث می شود اتاق کمی تنگ تر شود؟ یک آینه افقی مینیمالیستی روی کاناپه را امتحان کنید. این کار فضا را بدون نزدیک شدن به سقف پایین به خوبی پر می کند و حتی در اتاق های بزرگتر زیاد شلوغ نخواهد بود. همچنین به فضای بازتر و روشن تر کمک می کند.

۱۳٫   همه نمی خواهند رنگی پاپ داشته باشند و طرح تک رنگ هنوز هم بسیار محبوب است. بنابراین، به جای مبارزه با آن، فقط به دنبال دیوار گالری در رنگ خاکستری باشید.

۱۴٫   دیوار با دکوراسیون کلی اتاق ها به خوبی کار می کند زیرا هر قطعه، اگرچه متفاوت است، اما کمی سفید برای تعادل رنگ خاکستری و سیاه دارد. همه این ها با مبل، دیوارها و حتی بالش های پرتاب کننده به هم متصل است. حد وسطی بین هنر انتزاعی و چاپ های زیبا وجود دارد و چاپ گل نمونه ای سرگرم کننده از آن است. بدون واقع بینانه ساختار یافته است، اما هنوز هم کمی رویایی است و حال و هوای غیر واقعی دارد.

۱۵٫   هنر گل نیز راهی زیبا برای افزودن جلوه ای زنانه یا ملایم تر بدون بالا رفتن است (اما اگر می خواهید از آن بالاتر باشید نیز یک افزودنی عالی است). این رنگ و تنوع سرگرم کننده ای به آن می افزاید، که واقعاً می تواند به یک اتاق خنثی کمک کند.

مطلب مرتبط  کاربرد لوستر سقفی کریستال در طراحی داخلی

۱۶٫   آیا خط افق شهری دارید که شما را به یاد خانه می اندازد یا به دلایلی نزدیک قلب شماست؟ یک عکس افقی آبرنگ بزرگ پیدا کنید تا روی مبل آویزان شود. عکس های آبرنگی می توانند رنگی به اتاق بدهند، همچنان با فضای سفید خود تمیز هستند و لمس شخصی را به ارمغان می آورند. این یک انتخاب فوق العاده برای تزئین مبل است.

۱۷٫   یکی دیگر از راههای عالی برای افزودن بافت، تنوع و نور به فضای پشت کاناپه شما نصب چند دیوارکوب است.

۱۸٫   اگر ایده یک اثر هنری را دوست دارید، اما به نظر نمی رسد که فضای کافی را پر کند، در عوض به هنر پانل مانند توجه کنید! بسیاری از آثار هنری زیبا وجود دارد که به دو، سه یا حتی چهار صفحه تقسیم شده اند. با آویختن چیزی شبیه به این، می توانید تصویر را کمی بیرون بیندازید تا فضای شما بهتر متناسب باشد، اما وقتی به پانل های جداگانه با هم نگاه می کنید، هنوز یک عکس بزرگ دارید.

۱۹٫   برخی از افراد دکوراسیون با تم خاصی را دوست دارند، اگر سعی می کنید آن را به دکوراسیون بالای مبل خود وصل کنید. اتاق این عکس با موضوع ساحل/دریایی تزئین شده است، بنابراین آن ها یک دیوار گالری ایجاد کردند که شامل لنگر، زندگی دریایی و طناب قایق است. به نظر می رسد عالی است و اتاق را بر روی موضوع نگه می دارد.

۲۰٫   چاپ های مشابه آزتک ها راهی عالی برای افزودن الگو به اتاقی است که هنوز تمیز و یکدست است. آنها معمولاً تک رنگ هستند و در کنار رنگ متضادی قرار دارند که باعث می شود آن ها ظاهر شوند. راه دیگر برای جذابیت بیشتر این هنر این است که آن را کمی در مرکز از مبلمان آویزان. کمی متفاوت است و منحصر به فرد به اتاق می افزاید.

۲۱٫   آیا دوست دارید همیشه دکوراسیون خود را عوض کنید؟ دیوار پشت کاناپه خود را با رنگ تخته سیاه بکشید تا بتوانید طرح های مختلف را بکشید و چاپ ها را با نوار آویزان کنید، مانند تصویر اینجا. این یک راه واقعاً سرگرم کننده برای شخصی سازی خانه شما است. فقط به یاد داشته باشید که وقتی گچ را پاک می کنید و مبل جدیدی را برای محافظت از آن در برابر گرد و غبار، روی نیمکت خود می پوشانید.

۲۲٫   داشتن یک کاناپه کوچک به این معنا نیست که شما نمی توانید یک اثر هنری بزرگ داشته باشید. نگاهی به ملیله های بزرگ بیندازید. اگر ایده تابلوفرش را دوست ندارید، می توانید با نقشه یا حتی لحاف ظاهری مشابه داشته باشید (فقط مطمئن شوید رنگ خنثی است تا خیلی شلوغ و قدیمی به نظر نرسد).

۲۳٫   یکی از راه های نمایش چند تکه دکور، بدون فشار هماهنگی دیوار گالری، آویزان کردن چند قفسه نمایش به جای آن است. قفسه های روی این دیوار در یک طرح طبقه بندی شده اند که نه تنها از نظر زیبایی خوشایند است، بلکه استرس تلاش برای فضاسازی کامل آن ها را نیز از بین می برد. آنها تعداد زیادی قاب و دکور دارند، بنابراین شما هنوز هم می توانید دیوار را پر کنید، اما لازم نیست در مورد چگونگی آویزان کردن همه چیز فکر کنید.

مطلب مرتبط  آشنایی با بهترین برند لوستر در ایران

۲۴٫   هیچ چیز کلاسیک تر از یک ساعت بزرگ تزئین شده در خانه وجود ندارد، که آن را به انتخابی هوشمند برای دکوراسیون روی مبل تبدیل می کند. ساعت گرد به ویژه در اتاقی با مبلمان مربع شکل بسیار زیبا به نظر می رسد. نکته ای که در مورد این ساعت باید به آن توجه کرد این است که با چاپ دو مستطیل بزرگ که در هر دو طرف آن چاپ شده اند کمی همتراز شده است. همه آن ها از یکدیگر فاصله دارند بنابراین به هم ریخته به نظر نمی رسد، اما ساعت به تنهایی بدون آن ها نسبت مناسبی برای فضا نخواهد داشت.

۲۵٫   تا به حال دیده اید که این چاپ های کنتراستی چقدر زیبا هستند؟ هر دو بسیار ساده هستند، اما کنتراست باعث می شود تا ظاهر واقعی ایجاد شود و چشم را به خود جلب کند. اگر از طرفداران سیاه و سفید نیستید ، این ظاهر را می توان با رنگ های دیگر نیز انجام داد! فقط دو رنگ را انتخاب کنید که کنتراست خوبی دارند و با بقیه اتاق کار کنید.

تزئین دیوار

سخن پایانی

تزئین دیوار پشت مبل، فضا را پر می کند و حتی ممکن است فضای کمی بزرگتر از یک دیوار خالی ناخوشایند ایجاد کند. می توانید با یک دیوار گالری پر از تصاویر خانواده یا چاپ های سرگرم کننده بزرگ شوید، یا با دو یا سه اثر هنری آن را به حداقل برسانید.

هر کاری را که انتخاب می کنید انجام دهید ، فقط به یاد داشته باشید که اندازه آن را درست انجام دهید. تناسب برای یک اتاق با ظاهر خوب بسیار مهم است ، بنابراین برای یافتن قطعات مناسب روی نیمکت وقت بگذارید و نه برای انجام این کار عجله کنید زیرا این یک چشم درد است. وقتی اتاق را درست انتخاب کنید ، بسیار خوشحال خواهید شد!

درباره ی چشمه نور

کمپانی چشمه نور است با قدمتی ۳۰ ساله میباشد ؛ همه ی محصولات این شرکت دارای گارانتی ۱۲ ماهه میباشند،  برای مشاهده ی آن ها میتوانید به سایت دکورشاپ مراجعه فرمایید.

امروزه ممکن است  به دلیل مشغله ی کاری امکان خرید حضوری و یا حتی مشاهده ی مدل ها برایتان مشکل شده باشد ؛  یکی از سایت های معتبر که امکان خرید اینترنتی  را برایتان ایجاد کرده است ، دکورشاپ میباشد .

البته این شرکت برای راحتی بیشتر شما ، امکان خرید اقساطی حتی بدون ضامن را در سایت فراهم کرده است و در صورتی که برای انتخاب محصول به مشکلی برخورد کردید میتوانید از پشتیبان های دکورشاپ به صورت رایگان مشاوره بگیرید .

برای مشاهده ی مقالات بیشتر به دکورمگ و وبلاگ چشمه نور مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید