مطالب آموزشی

۱۲ ترکیب رنگ مبل که می توانید چشم بسته به آن ها اعتماد کنید!

ترکیب رنگ مبل

ما ترکیبی خوش طعم از سایه های مبل را گردآوری کرده ایم که می تواند اتاق نشیمن شما را از مه به جلوه ای عالی تبدیل کند. در مورد سبک اتاق نشیمن خود تصمیم می گیرید؟ یکی از مهمترین آنها نوع مبل و صندلی است و رنگ آن ها: آیا باید برای برخورد یا یک طرح مکمل بروید؟ در اینجا، نگاهی به ۱۲ ترکیب رنگ مبل می اندازیم و چگونه آن ها می توانند یک اتاق نشیمن زیبا ایجاد کنند. تک تک رنگ های مکمل و ترکیب رنگ های مناسب اتاق نشیمن را بررسی می کنیم و از مزایا و معایب آن ها سخن خواهیم گفت، پس جایی نروید! با تیم چشمه نور همراه باشید با یک مقاله تخصصی دکوراسیون دیگر!

دکوراسیون داخلی منزل با مبل قهوه ای و برنزه

ترکیب رنگ مبل

کاناپه برنزه و صندلی قهوه ای به خوبی در داخل این نمای داخلی با رنگ های مشابه کنار هم قرار می گیرند – خواه کفپوش چوبی، میز وسط قهوه ای، پرده های بژ پشتی یا فرش مایل به قرمز.

دکوراسیون داخلی منزل با آبی روشن و آبی

من دوست دارم این اتاق چگونه زنگ های ملایم آبی را بدون زحمت کنار هم جمع می کند. این صندلی گلدار آبی همراه با یک صندلی آبی با رنگ چوبی، فرش عربی، میز قهوه خوری شیشه ای ظریف یا پرده های چاپ شده، همه ترکیب شده و یک تصویر زیبا ایجاد می کنند. حتما این روش های شگفت انگیز برای استفاده از رنگ آبی در خانه را بررسی کنید.

مبل

دکوراسیون داخلی منزل با سفید و قهوه ای تیره

در حالی که مبل سفید رنگهایی را از پوسته خاموش اتاق وام می گیرد، صندلی قهوه ای با فرش و عثمانی در مرکز هماهنگ می شود. ترکیب سفید و قهوه ای (تقریباً مانند قهوه و کرم) کاملاً برنده به نظر می رسد. لمس ظریف سایه های بنفش ملایم در کوسن ها و فرش باعث ایجاد طراوت می شود.

مطلب مرتبط  تمیز کردن لوستر کریستالی

دکوراسیون داخلی منزل با قهوه ای و سبز

من متوجه شده ام که رنگ قهوه ای رنگ مبل راحتی است که در بیشتر خانه های هندی استفاده می شود. و این یک انتخاب عالی است – تزئین رنگ آن آسان است، به افزایش رنگ های دیگر کمک می کند و جذابیت کلاسیک دارد. افزودن رنگ متفاوت می تواند شادابی بیشتری را ایجاد کند. تقریباً به همین دلیل است که این اتاق یک مثال مناسب است – بخش های پیچیده قهوه ای رنگی از طریق کوسن های تیل رنگ می شود. دو نوع صندلی مبل، همچنین در رنگ تیل، به لایه ای دیگر از ظرافت و استایل می افزایند.

دکوراسیون داخلی منزل با آبی تیره و خاکستری

دو رنگ عمیق به فضای داخلی عمق می بخشد و بیانی قوی و مضحک ایجاد می کند که در مقایسه با کفپوش چوبی سبک و دیوارهای گچی به خوبی کار می کند. نقاط قرمز رنگ به اتاق نشاط می بخشد.

دکوراسیون داخلی منزل با آبی و زرد

مبل

وقتی آبی ابری با رنگ زرد خردلی روبرو می شود، طرحی به وجود می آید که هم زیبا و هم پررنگ است. بزرگنمایی کنید تا توجه داشته باشید که چگونه در کنار صندلی مبل زرد، کوسن های آغشته به این رنگ به مبل آبی رنگ می بخشد و ظاهر و جذابیت آن را بیشتر می کند.

دکوراسیون داخلی منزل با قهوه ای، سفید و قرمز

ایجاد تعادل بین سه رنگ یا بیشتر در یک فضا می تواند یک کار دشوار باشد – در حالی که برخی از رنگ ها بسیار واضح به نظر می رسند، برخی دیگر پنهان می شوند یا مورد توجه قرار نمی گیرند. هر چند در این مثال نیست. مبل سفید در مرکز به عنوان یک پایه خنثی برای دو صندلی دیگر عمل می کند و با پس زمینه آبی تیز فشار بصری را به دست می آورد. دو صندلی قهوه ای و قرمز در هر دو طرف نیز دارای یک آسانسور هستند که در برابر کف چوبی تیره و دیوار های آبی قرار گرفته اند. هر سه صندلی گرد هم می آیند تا گزاره ای جسورانه و هوشمند ایجاد کنند.

مطلب مرتبط  ۵ اشتباه رایج هنگام خرید مبل که باید از آن ها اجتناب کرد!

دکوراسیون داخلی منزل با سبز و خاکستری زغالی

من رقص رنگ ها را در این اتاق دوست دارم – فضای داخلی با طراوت است. صندلی سبز به نظر می رسد یک صندلی راحت برای فرو رفتن است ، و درخشش فوق العاده ای با صندلی عشق خاکستری تیره در سمت راست دارد. از آنجا که هر دو رنگ به شدت مخالف یکدیگر هستند، آنها را با یک نقاشی در وسط جدا می کنند تا کنتراست تیز رنگ ها را خنثی کند.

دکوراسیون داخلی منزل با قهوه ای تیره و آلویی

چه کسی ظاهر یک مبل چرمی قهوه ای شکلاتی درخشان چسترفیلد را دوست ندارد؟ من می توانم تصور کنم که جفت کردن این قطعه برجسته و خیره کننده با صندلی های دیگر نیاز به کمی فکر دارد، زیرا چسترفیلد می تواند به راحتی قطعات دیگر را کمتر رسمی یا فاقد سبک جلوه دهد. به همین دلیل است که من استفاده از صندلی های روکش دار آلو و کرم را تحسین می کنم که دوز الگو را در این اتاق با رنگ جامد تزریق می کنند. در حال حاضر، جفت شدن ایده آل به نظر می رسد.

دکوراسیون داخلی منزل با آبی و لیمویی

برخورد شاد الگوها – این تصویر می تواند توجه هر کسی را برای مدت طولانی جلب کند. همراه با الگوهای دقیق روی مبل و دو صندلی تمیز با خط تمیز، ترکیب رنگ آبی و لیمویی تصویری بسیار چشم نواز را ایجاد می کند.

دکوراسیون داخلی منزل با رنگ قارچ، برنزه و قرمز

همه رنگها خود را در داخل این اتاق نشیمن که نور کافی خورشید دریافت می کند نگه می دارند. رنگ های گرم مبل های قارچی و برنزه با صندلی قرمز در تضاد است، در نتیجه یک تصویر پویا ایجاد می کند.

مطلب مرتبط  آشنایی با لوستر مدرن اروپایی 2023

دکوراسیون داخلی منزل با آبی و قهوه ای موکا

مبل شیک با رنگ روشن، فضای زیبایی را در داخل این اتاق نشیمن ایجاد می کند در حالی که دو صندلی آبی اطمینان می دهند که فضا خیلی تک رنگ به نظر نمی رسد. خطوط منحنی دو صندلی مبل را تکمیل می کند و حال و هوای شیک و مدرنی را ایجاد می کند.

امیدواریم که این نوشته برای شما همراهان خوب چشمه نور مفید واقع شده باشد. شما در خانه خود با کدام ترکیب رنگ مبل آزمایش کرده اید؟ خوشحال می شویم ایده های خود را در نظرات زیر این مقاله به اشتراک بگذارید!

درباره ی چشمه نور

کمپانی چشمه نور است با قدمتی ۳۰ ساله میباشد ؛ همه ی محصولات این شرکت دارای گارانتی ۱۲ ماهه میباشند،  برای مشاهده ی آن ها میتوانید به سایت دکورشاپ مراجعه فرمایید.

امروزه ممکن است  به دلیل مشغله ی کاری امکان خرید حضوری و یا حتی مشاهده ی مدل ها برایتان مشکل شده باشد ؛  یکی از سایت های معتبر که امکان خرید اینترنتی  را برایتان ایجاد کرده است ، دکورشاپ میباشد .

البته این شرکت برای راحتی بیشتر شما ، امکان خرید اقساطی حتی بدون ضامن را در سایت فراهم کرده است و در صورتی که برای انتخاب محصول به مشکلی برخورد کردید میتوانید از پشتیبان های دکورشاپ به صورت رایگان مشاوره بگیرید .

برای مشاهده ی مقالات بیشتر به دکورمگ و وبلاگ چشمه نور مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید