مطالب آموزشی

گزارش نمایشگاه لوستر ۱۴۰۱ با حضور چشمه نور +ویدئو

گزارش نمایشگاه لوستر ۱۴۰۱ با حضور چشمه نور +ویدئو

گزارش: نمایشگاه لوستر ۱۴۰۱ با حصور چشمه نور در تاریخ ۹ تا ۱۲ دی ماه برگزار شد. هدف اصلی چشمه نور از شرکت در این نمایشگاه معرفی انواع مدل های مختلف لوستر، چراغ آویز و آباژور بود. خریداران و شرکت کنندگان با شرکت در این نمایشگاه با انواع مختلفی از مدل ها و سبک ها وسایل روشنایی آشنا شدند. در این مقاله از وبلاگ چشمه نور در مورد این نمایشگاه بیشتر توضیح می دهیم.

نمایشگاه لوستر و چراغ های تزیینی تهران

نمایشگاه لوستر ۱۴۰۱ و چراغ های تزیینی تهران با حضور چشمه نور

مزیت های برگزاری نمایشگاه لوستر

مهم ترین هدف از برگزاری نمایشگاه لوستر ۱۴۰۱ ، معرفی انواع لوستر و سایر وسایل روشنایی بود. این نمایشگاه فرصت خوبی برای آشنایی با انواع لوستر برای  افرادی بود که در زمینه خرید و فروش لوستر فعالیت دارند. در نمایشگاه بین المللی لوستر، انواع برندها و سبک های مختلف لوستر به افراد معرفی شد.

این نمایشگاه مانند هر سال بازدیدکنندگان زیادی داشت و افراد زیادی برای خرید و بازدید به نمایشگاه لوستر چشمه نور آمده بودند. در ادامه سایر مزیت های برگزاری نمایشگاه لوستر ۱۴۰۱ با حضور برند معتبر چشمه نور را شرح می دهیم.

  • نمایشگاه لوستر و چراغ های تزیینی چشمه نور، فرصت مناسبی برای ایجاد فرصت های شغلی جدید در اختیار افراد قرار داد.
  • نمایشگاه لوستر ۱۴۰۱ ر، فرصتی مناسب برای معرفی محصولات و به نمایش گذاشتن آنها فراهم کرد.
  • نمایشگاه لوستر چشمه نور که در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برگزار شد، فرصتی برای همکاری بین فروشندگان و طراحان ایجاد کرد.
  • نمایشگاه لوستر ۱۴۰۱  در این نمایشگاه، انواع لوسترهای مدرن و کلاسیک و همچنین انواع چراغ آویز را به خریداران معرفی کرد.
  • معرفی لوسترها و چراغ آویزهای با کیفیت، مهم ترین هدف چشمه نور از شرکت در نمایشگاه بود.
  • از دیگر مزایای برگزاری نمایشگاه لوستر، به وجود آمدن فضایی برای تعامل و همکاری بین تولید کنندگان، فروشندگان و طراحان است.
  • حمایت از لوسترهای با کیفیت ایرانی، یکی دیگر از اهداف این نمایشگاه است.
  • این نمایشگاه بهترین فرصت برای شناساندن لوسترها و چراغ آویزهای با کیفیت به افراد است.
گزارش نمایشگاه لوستر 1401 با حضور چشمه نور

گزارش نمایشگاه لوستر ۱۴۰۱ با حضور چشمه نور

محصولات ارائه شده توسط چشمه نور در نمایشگاه بین المللی

نمایشگاه لوستر ۱۴۰۱ با حضور چشمه نور، در این نمایشگاه محصولات مختلفی از جکله انواع لوستر و لوازم جانبی آن را ارائه داد. در ادامه فهرست این وسایل روشنایی را معرفی می کنیم.

اطلاعاتی درباره نمایشگاه بین المللی محصولات روشنایی

طبق گزارش خبرگزاری مهر، نمایشگاه لوستر ۱۴۰۱  با حضور افرادی همچون وزای صنعت، معدن و تجارت، مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی برگزار شد.  صنعتگران و هنرمندان ۲۰۰ شرکت خارجی، در این نمایشگاه، ترکیبی از هنر و صنعت را به دید نمایش گذاشتند. نمایشگاه امسال با استقبال بی نظیر شرکت های داخلی و خارجی مواجه شد.

مطلب مرتبط  7 فاکتور مهم در انتخاب مبل راحتی شیک و مدرن

در این نمایشگاه انواع لوسترهای سقفی دیواری و آویز در جنس های برنزی، کریستال، فلزی و چوبی به نمایش گذاشته شد. چشمه نور در این نمایشگاه مدل های مختلف چراغ های تزیینی برای خانه و مکان های اداری و همچنین انواع شمعدان و آباژور را به نمایش گذاشت. مهم ترین هدف از برگزاری نمایشگاه لوستر ۱۴۰۱ با چشمه نور و سایر برند های روشنایی، بالا رفتن راندمان تولید، افزایش صادرات و پیدا کردن بازارهای جدید صادراتی بود.

چشمه نور در نمایشگاه لوستر 1401 تهران

چشمه نور در نمایشگاه لوستر ۱۴۰۱ تهران

تبلیغات چشمه نور برای فروش بیشتر

چشمه نور برای فروش و ارائه خدمات بیشتر در نمایشگاه لوستر ۱۴۰۱ ، به بازدیدکنندگان خود هدایای تبلیغاتی داد. این هدایای تبلیغاتی باعث جلب توجه افراد شد و افراد زیادی بعد از دریافت هدیه برای بازدید به سمت غرفه های چشمه نور رفتند. این هدایای تبلیغاتی شامل انواع ست های مدیریتی بود که شامل اسپیکر، خودکار، فلش مموری، سر رسید و هولدر موبایل می شد. این هدیه ها باعث شد که بازدید کنندگان به غرفه های چشمه نور توجه ویژه ای داشته باشند.

حضور چشمه نور در بیست و هشتمین نمایشگاه لوستر و چراغ های تزیینی تهران ۱۴۰۱

چشمه نور  به عنوان یکی از معتبرترین تولیدکنندگان محصولات روشنایی، لوستر و چراغ آویز در کشور، امسال هم در نمایشگاه لوستر حضور داشت. چشمه نور بهترین و با کیفیت ترین انواع لوستر را در طرح ها و مدل های مختلف ارائه می دهد.  در هنگام حضور در این نمایشگاه، بازدیدکنندگان زیادی از غرفه چشمه نور بازدید کردند. این برند علاوه بر لوستر ها و چراغ آویزها، محصولات دیگری هم در نمایشگاه لوستر ارائه داد.

مطلب مرتبط  آشنایی با لوستر کریستالی خوشه ای منحصر به فرد 2023 | عکس و فیلم

تور مجازی نمایشگاه لوستر ۱۴۰۱ چشمه نور

میتوانید از طریق بنر زیر نگاهی به غرفه چشمه نور در نمایشگاه لوستر ۱۴۰۱ بیاندازید و چرخی در غرفه بزنید:

دیدگاهتان را بنویسید