مطالب آموزشی

کاربرد میز جلو مبلی در طراحی منزل

امروزه در همه ی خانه ها مبلمان وجود دارد و جزو ارکان دکوراسیون منزل محسوب و دارای اهمیت  می باشد .به طوری که اگر خانه ای مبلمان نداشته باشد انگار در دکوراسیون آن خانه جای یک چیز خالی است و بسیار به چشم می آید . به همین منظور میزهای جلو مبلی نیز که با مبلمان ها استفاده می شوند دارای کاربرد و اهمیت شده ا ند به طوری که اگر برای مبلمان خود هزینه ی زیادی کرده باشید ولی میز جلو مبلی مناسبی برای آن تهییه نکرده باشید ، مبلمان شما به چشم نمی آید .

میز جلو مبلی چیست ؟

میز جلومبلی میزی کشیده و کوتاه است که باید دو سوم اندازه ی مبلمان شما باشد ، چرا که اگر کوتاه تر و یا بلند تر باشد یا بزرگ تر و ی کوچک تر باشد نمای مطلوبی ندارد . از میز جلومبلی استفده های زیادی مانند قرار دادن مجله ، کتاب ، ظرف میوه ، فنجان چای یا قهوه استفاده می شود . شما برای اینکه بتوانید با میز جلو مبلی منزل خود را دیزاین کنید باید بدانید که چطور ابتدا میز مناسب منزل خود را انتخاب کنید . برای انتخاب میز مناسب منزل باید ابتدا سبک دکوراسیون منزل خود را بدانید این کار مستلزم دانستن سبک های دکوراسیون می باشد .

میز جلو مبلی و سبک های آن

برای هر سبک از دکورسیوان میز جلو مبلی مناسب آن نیز در بازار موجود می باشد .

میزهای جلو مبلی سنتی

از این میز برای دکوراسیون های سنتی و کلاسیک استفاده می شود که معمولا این میز ها به جنس چوب می باشد و دارای منبت کاری و طرح در قسمت پایه ها و رنگ و طرح خاصی می باشد و این نوع از میز های جلو مبلی به علت چوب و طرح به کار رفته در آن دارای قیمت بیشتری می باشد.

میز جلو مبلی سننتی

میز های جلو مبلی مدرن

این میز ها دارای طراحی ساده با خطوط منظم هستند و به راحتی میتوان آن ها را نه تنها در دکوراسیون مدرن بلکه با مابقی سبک ها نیز تلفیق کرد .

میز جلومبلی مدرن

میزهای جلو مبلی روستیک

در طراحی این میز ها از عناصر طبیعی مانند چوب ، سنگ ، و.. هرچیزی که یاد آور طبیعت باشد استفده می شود . این میز ها معمولا دارای طراحی هایی خلاقانه می باشند.

میزجلومبلی روستیک

میزهای جلو مبلی صنعتی

در طراحی این میز ها که در دکوراسیون صنعتی کربرد دارد . از تلفیق سنگ و فلز و.. استفاده می کنند که نمایان کننده خشن بودن آن است .

مطلب مرتبط  لوستر آشپزخانه ارزان را از کجا بخریم؟

دیزاین میزهای جلو مبلی برای دکوراتیو کردن منزل

یکی از نکته های مهم در دکوراتیو کردن منزل با میز های جلو مبلی این است که چطور میز جلو مبلی خود را دیزاین کنیم که اگر نقطه ی مرکزی فضای شما را تشکیل می دهد به چشم آید . معمولا اشیایی که دیزاین میز جلو مبلی را تشکیل می دهند بیان کننده ی احساسات و علایق صاحب خانه میباشد که می تواند این اشیا کتاب ، گل و… باشد . با رعایت کردن چند نکته ساده می توان به زیبایی توسط میز جلو مبلی فضا ی خود را دیزاین کنید .

یکی از ساده ترین کارها برای دیزاین کردن میزهای جلو مبلی با هر شکلی ،استفاده از یک سینی و یا یک ظرف گرد و یا مستطیل است چرا که این کار باعث می شود شما بتوانید اکسسوری های مختلف را به راحتی با هم تلفیق کنید .

میزجلو مبلی

امروزه میز های صفحه مرر و سنگ ترند شده اند و القاکننده ی دکوراسیون مدرن هستند .اگر میخواهید فضایی با گرما و صمیمیت بیشتری داشته باشید بهتر است از میز های چوبی به ویژه میز های به جنس بلوط و گردو و.. استفاده کنید .

میز جلو مبلی
میز جلو مبلی

همچنین اگر میز جلو مبلی شما دو طبقه است برای قسمت پایینی آن باید از یک شی بزرگ استفاده کنید تا به چشم بیاید مثلا می توانید از یک تنگ بزرگ و یا از گذاشتن چند کتاب روی هم استفاده کنید .

استفاده از گل های طبیعی به علت این که فضا را معطر میکنند بسیار ایده مطلوبی برای دیزایین میز هی جلو مبلی می باشد همچنینی شما می توانید با قرار دادن یک گلدان کاکتوس و شمع به فضای خود حس آرامش و سرسبزی و زنده بودن را بیافزایید .

میز جلو مبلی

امروزه بیشتر برای دکوراتیو کردن از رنگ های خنثی مانند طوسی و سفید و.. استفاده می کنند که فضا را مینیمال تر و مدرن تر می کند . شما همچنین می توانید از رنگ های نقره ای و طلایی که به خوبی نور را بازتاب می کنند و باعث می شوند فضا زیباتر به چشم بیاید نیز استفاده کنید .

مطلب مرتبط  مراحل ساخت مبل تختخواب شو

لازم نیست وسایل یا اکسسوری های به کار رفته بر روی میز شما دارای نظم خاصی باشد برای مثال لازم نیست همه آن ها در مرکز میز باشند شما می توناید این اشیا را در قسمت های مختلف میز قرر دهید .

میز جلو مبلی

نکته آخر شما اشیایی را بر روی میز قرار دهید که به شما حس خوب زندگی کردن را القا می کنند و به آن ها علاقه دارید .

امیدواریم این مقاله توانسته باشد به شما کمکی هرچند کوچک کرده باشد . همچنیین شما می توانید انواع سبک های میز جلو مبلی و همچنین اکسسوری های لازم برای دیزاین میز خود را در وب سایت ما مشاهده کرده و درصورت پسند برای خرید میز جلو مبلی اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید