مطالب آموزشی

کاربرد لوستر حبابی در دکوراسیون داخلی

کاربرد لوستر حبابی در دکوراسیون داخلی

کاربرد لوستر حبابی در آشپزخانه یا پذیرایی به عنوان محصولی مدرن و ارزان وسیع است. این لوسترها در ظاهر زیبا و چشم نوازی ارائه می شوند. استفاده از آنها جهت نورپردازی یا حتی دکوراتیو فضای داخلی رایج است. شما میتوانید با در نظر گرفتن ابعاد و تعداد حباب ها اقدام به انتخابی بهینه جهت روشنایی انواع فضاهای داخلی کنید. البته این تمام ماجرا نیست. برای اینکه بیشتر با لوستر حبابی و کاربرد‌ آن آشنا شوید تا انتهای این مطلب از دکورشاپ ما را همراهی کنید.

کاربرد لوستر حبابی در دکوراسیون داخلی

کاربرد لوستر حبابی در دکوراسیون داخلی

معرفی لوستر حبابی و ویژگی های آن

قبل از اینکه بخواهیم درباره کاربرد لوستر حبابی در دکوراسیون داخلی صحبت کنیم، اجازه بدهید نگاه کوتاهی به معرفی این محصول و ویژگی های آن داشته باشیم. این لوسترها از نظر سبک در گروه مدرنیته قرار می گیرند. آنها از توپ هایی تشکیل شده اند که در درون خودشان مجهز به لامپ های باکیفیت هستند که در اصطلاح به آنها حباب یا لوستر حبابی می گویند. این حباب معولا از حنس شیسه ای شفاف یا تار تشکیل شده اند. همچنین از نظر موقعیت قرار گیری ممکن است به سمت بالا یا پایین قرار گیرند.لوسترهای حبابی که به سمت پایین هستند معمولا نور بیشتری را در فضای داخلی پخش می کنند و همچنین این لامپ ها به آسانی نیز تعویض می شوند. این در حالی است که حباب هایی که به سمت بالا قرار گرفته اند نور کمتری را پخش می کنند و امکان تعویض آنها نیز سخت می باشد.

لازم به ذکر است که شیشه های شفاف این نوع لوسترها نیز برای استفاده در محیط های کم نور بهترین گزینه هستند. در صورتی که به نور ملایم نیز احتیاج دارید میتوانید از لوسترهای حبابی مات استفاده کنید.

کاربرد لوستر حبابی

کاربرد لوستر حبابی

ایجاد یک تاثیر بصری درخشان | کاربرد لوستر حبابی

کاربرد لوستر حبابی

کاربرد لوستر حبابی

یکی از جذاب ترین جنبه های لوسترهای حباب دار نحوه پخش نور در سراسر اتاق است. حباب های شفاف یا نیمه شفاف، نور را شکسته و منعکس می کنند و نمایشی جادویی و مسحورکننده ایجاد می کنند. نور هنگام عبور از کره های شیشه ای یا اکریلیک می رقصد و می درخشد و درخششی نرم و پراکنده ایجاد می کند که به فضا گرما و شخصیت می بخشد. این افکت نورپردازی منحصربه‌فرد، لوسترهای حباب‌دار را به انتخابی ایده‌آل برای مناطقی تبدیل می‌کند که می‌خواهید تأثیر بصری درخشانی ایجاد کنید.

مطلب مرتبط  مدل جدید لوستر به همراه راهنمای خرید اینترنتی

کاربرد لوستر حبابی در فضای داخلی

کاربرد لوستر حبابی در فضای داخلی غیرقابل انکار است. چرا که این لوسترها علاوه بر اینکه میتوانند روشنایی مناسبی را برای محیط داخلی فراهم کنند، بلکه قادر هستند که زیبایی آرامش بخشی را به فضا ببخشند. لوسترهای حبابی بهترین گزینه برای استفاده ار محیط های داخلی مانند مانند اتاق خواب،‌ آشپزخانه،‌ اتاق غذا خوری، اتاق نشیمن و سالن پذیرایی هستند. لوسترهای حبابی با دکوراسون مدرن و فانتزی هم خوانی خوبی دارد؛ بنابراین در صورتی که سبک دکوراسیون داخلی منزل شما از نوع مدرنیته است از کاربرد لوستر حبابی غافل نشوید.

نکات مهمی که باید در زمان خرید لوستر حبابی بدانید.

اگر قصد خرید لوستر حبابی آشپزخانه یا پذیرایی را دارید‌،‌ دست نگه دارید. پیشنهاد می کنیم که قبل از خرید نکات زیر را مطالعه کنید. این نکات به شما کمک می کنند تا خریدی ایمن و مقرون به صرفه را تجربه کنید.

  • به اندازه لوستر و تعدد حباب ها توجه کنید. لوستر حبابی از حباب های متعدد تشکیل شده است و همچنین دارای ابعاد متنوعی هم است. در صورتی که اندازه اتاق بزرگ است بهتر است برای دریافت روشنایی بیشتر سراغ نمونه هایی بروید که دارای ابعاد بزرگ هستند.
  • به نوع و رنگ شیشه لوستر حبابی توجه کنید. در هنگام خرید لوستر حبابی پذیرایی،‌ پیشنهاد می کنیم که به مرغوب بودن شیشه های آنها توجه کنید. همچنین مات یا شفاف بودن آنها را هم در نظر بگیرید. در صورتی که فضای پذیرایی نیاز به نورپردازی قوی دارد بهتر است که از لوستر حبابی با شیشه های شفاف بهره بگیرید.
  • ارتفاع سقف را در نظر بگیرید: این فاکتور نیز در زمان خرید لوستر آشپزخانه نقش مهمی را ایفا می کند. لوسترهای با ارتفاع زیاد برای سقف های بلند کارایی دارند. همچنین بهتر است لوستر حبابی را انتخاب کنید که دارای ارتفاع قابل تنظیم است.
مطلب مرتبط  ویژگی های مهم در انتخاب لوستر اتاق خواب 2024

به صورت کلی بهتر است که موارد دیگری مانند کاربرد لوستر حبابی،‌ قیمت، طرح، جنس و اعتبار برند تولید کننده را در نظر بگیرید.

کاربرد لوستر حبابی

لوستر حبابی مشکی

ادغام با سبک های مختلف طراحی داخلی:

تطبیق پذیری لوسترهای حباب دار فراتر از گزینه های طراحی و قرار دادن آنها است. آنها به طور یکپارچه با طیف گسترده ای از سبک های داخلی، از مدرن و مینیمالیستی گرفته تا التقاطی و بوهمی ادغام می شوند. در فضاهای معاصر، یک لوستر حباب‌دار براق و ساده می‌تواند خطوط تمیز و زیبایی‌شناسی مینیمالیستی را تکمیل کند. از سوی دیگر، در فضای داخلی سنتی‌تر، لوسترهای مزین و پیچیده با حباب‌های آبشاری می‌توانند جلوه‌ای از زرق و برق و مجلل را به آن‌ها اضافه کنند.

خرید اینترنتی لوستر و محصولات چشمه نور

خرید اینترنتی لوستر و محصولات چشمه نور

نگهداری و مراقبت لوسترهای حبابی

در حالی که لوسترهای حبابی بدون شک زیبایی یک فضا را افزایش می دهند، مهم است که نگهداری و مراقبت از آنها را در نظر بگیرید. حباب های ظریف شیشه ای یا اکریلیک برای حفظ ظاهر بکر خود نیاز به تمیز کردن منظم دارند. گردگیری و گاهی اوقات پاک کردن ملایم با یک پارچه نرم معمولاً برای حفظ ظاهر لوستر کافی است. علاوه بر این، اطمینان از اینکه لوستر به طور ایمن نصب شده است و هر گونه اجزای الکتریکی در شرایط کار خوب نگهداری می شود، ضروری است.

سخن پایانی

لوسترهای حبابی به عنوان یک وسیله نورپردازی جذاب و همه کاره ظاهر شده اند که حسی از افسون و ظرافت را به فضاهای داخلی می بخشد. این لوسترها با طراحی جذاب، تاثیر بصری درخشان و ادغام یکپارچه در سبک های داخلی مختلف، به انتخابی مطلوب برای صاحبان خانه، طراحان داخلی و دکوراتورها تبدیل شده اند.

مطلب مرتبط  لوستر مخصوص سقف کوتاه

سوالات متداول | کاربرد لوستر حبابی

کاربرد لوستر حبابی در دکوراسیون داخلی چگونه است؟

این لوستر را میتوان به عنوان نورپرداز یا حتی دکوراتیو در آشپزخانه،‌ اتاق خواب، سالن پذیرایی،‌ غذا خوری و ... استفاده کرد.

قیمت لوستر حبابی چند است؟

این لوسترها باکیفیت و مقرون به صرفه هستند و به صورت کلی قیمت آنها بر اساس ابعاد،‌ تعداد حباب،‌ فناوری به کار رفته در ساخت آنها، جنس شیشه، برند تولید کننده و ... محاسبه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید