مطالب آموزشی

پرفروش ترین لوستر های ۱۴۰۳ کدامند

پرفروش ترین لوستر های 1403 کدامند

لوسترها به عنوان یکی از مهم ترین المان های دکوراسیون داخلی، تحول بی نظیری در دکوراسیون ایجاد می کنند. در صورت آشنایی با شیک ترین و پرفروش ترین لوستر های سال جدید، می توانید به راحتی لوستری مناسب با دکوراسیون خود انتخاب کنید. در حال حاضر لوسترهایی با طرح ها و سبک های مختلف در بازار وجود دارند و مانند گذشته، فقط به لوسترهای برنزی ختم نمی شوند. اگر بین انتخاب مدل های لوستر شک دارید و نمی دانید کدام مدل را انتخاب کنید، در این مطلب از وبلاگ چشمه نور همراه ما باشید.

معرفی پرفروش ترین لوسترهای سال جدید

با توجه به تنوع بالای لوسترها در بازار لوازم روشنایی، انتخاب و خرید لوستر کار سخت و پیچیده ای نیست. بعضی از این لوسترها، طراحی ساده و ظریفی دارند و برای دکوراسیون مدرن مناسب هستند. بعضی دیگر با داشتن طرح های پیچیده و پر زرق و برق، بهترین انتخاب برای سبک کلاسیک محسوب می شوند. در ادامه به معرفی بعضی از پرفروش ترین لوسترهای سال ۱۴۰۳ می پردازیم.

چراغ آویز چشمه نور کد A1282/1H-G

چراغ آویز چشمه نور کد A1282/1H-G طلایی

چراغ آویز تک شعله چشمه نور کد A1237/1-WT-WT سفید

چراغ آویز چشمه نور ۳ شعله کد CH130413 طلایی

لوستر آویز ۱۲ شعله چشمه نور کد P2630/65

چراغ آویز تک شعله چشمه نور کد A1236/1-BK-WT مشکی

چراغ آویز سه شعله چشمه نور کد L6364/3-BK مشکی (مهتابی)

لوستر مدرن سقفی

این لوسترها یکی از عناصر برجسته و جذاب در دکوراسیون داخلی مدرن هستند و به خاطر تکنولوژی های استفاده شده در آنها، بسیار پرطرفدار هستند. لوسترهای مدرن سقفی، قابلیت تنظیم نور با ریموت را دارند و مدل های جذابی از آنها در بازار موجود است. پرفروش ترین مدل لوستر سقفی، لوسترهای کریستالی هستند و به وسیله یک صفحه استیل به سقف وصل می شوند.

مطلب مرتبط  آشنایی با 8 نوع از مدل های لوستر دیواری | 40 عکس

پرفروش ترین لوستر

لوستر کریستالی

لوسترهای کریستالی همواره یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین لوستر ها هستند. با وجود لوسترهای جدیدی که در بازار وجود دارد، این لوسترها هرگز از مد نمی افتند. لوسترهای کریستالی از گذشته تا به امروز حرف اول را در دکوراسیون داخلی می زنند. درخشش خیره کننده کریستال آنها، جلوه ای شیک و لوکس به فضای داخلی شما می دهد. لوسترهای کریستالی در هر دو سبک مدرن و کلاسیک طراحی می شوند.

لوسترهای شمعی

از دیگر پرفروش ترین لوسترها، می توان به لوسترهای شمعی اشاره کرد. این لوسترها را می توان هم در سبک کلاسیک و هو در سبک معاصر استفاده کرد. لوسترهای شمعی در دو مدل ساده و پرکار طراحی می شوند که مدل ساده آن بیشتر مناسب سبک معاصر است. بدنه لوسترهای شمعی کلاسیک از جنس برنز یا برنج است و دوام بالایی در برابر تغییر رنگ دارد.

لوستر آویز شیشه ای و کریستالی

 لوسترهای آویز شیشه ای یکی از شیک ترین و جذاب ترین لوسترهای سبک مدرن هستند. این لوسترها با توجه به طراحی خاص و منحصر به فردشان، یکی از پرفروش ترین لوستر های جدید به حساب می آیند. در بعضی از لوسترهای آویز به جای شیشه از کریستال های اصل و درجه یک استفاده می شود. لوسترهای کریستالی آویز، با درخشش بی نظیری که دارند فضای خانه را چند برابر جذاب می کنند.

لوستر شاخه ای برنزی

لوسترهای شاخه ای برنزی، پرفروش ترین لوستر سبک کلاسیک هستند و از گذشته تا به امروز برای نورپردازی خانه هایی با دکوراسیون کلاسیک، کاربرد دارند. لوسترهای برنزی با توجه به مقاومت بالایی که دارند در بسیاری از مناطق جغرافایایی کشور قابل استفاده هستند. لوسترهای برنزی مانند لوسترهای کریستالی، هرگز از مد نمی افتند و طی سال ها فقط تغییرات کمی در ظاهر آنها ایجاد شده است.

مطلب مرتبط  لوستر شاه عباسی

لوستر ال ای دی

لوسترهای هوشمند ال ای دی به خاطر مصرف برق پایینی که دارند، در دسته پرفروش ترین لوستر ها قرار می گیرند. این لوسترهای جذاب، تنوع بالایی در طرح و مدل دارند ولی پرفروش ترین آنها مدل های آویز است. این لوسترها در اشکال حلقه ای، مربعی یا اشکال هندسی مختلف طراحی می شوند و جز پرطرفدارترین لوسترهای مدرن هستند.

لوستر

لوستر سقفی چشمه نور کد A2680/23-C کروم

لوستر آویز چهار شعله چشمه نور کد CH151701 مشکی

لوستر آویز ۶ شعله چشمه نور کد ۲۲۳۶/۶

لوستر آویز تک شعله چشمه نور کد CH174701 مشکی

لوستر ۱۲ شعله چشمه نور کد CA2821/6+6-BO

لوستر 4 شعله

لوستر ۴ شعله چشمه نور کد N2663-3+1

جمع بندی

معمولاً پرفروش ترین لوستر ها تنوع بالایی از نظر طراحی، سبک و جنس دارند. لوسترهای پرفروش دارای طراحی جذاب، کیفیت ساخت بالا و نورپردازی عالی هستند و در حقیقت همین فاکتورهای موجب فروش بالای آنها شده است. در حال حاضر لوسترهای مدرن با فناوری نورپردازی پیشرفته بیشترین فروش را دارند.

برای مشاهده و خرید پرفروش ترین لوسترهای سال ۱۴۰۳ حتماً سری به فروشگاه چشمه نور بزنید.

لوستر مدرن
لوستر کریستالی
لوستر مولکولی
لوستر فلزی

دیدگاهتان را بنویسید