مطالب آموزشی

پالت های رنگ حرفه ای برای یک اتاق خواب مدرن و متفاوت

اتاق خواب شما یکی از مهمترین اتاقهای خانه شماست. اینجاست که روزهای شما شروع می شود ، شب شما به پایان می رسد و آخر هفته استراحت می کنید. برای اینکه بتوانید این فضای مهم را به عنوان محیطی آرام ، دنج و راحت تبدیل کنید ، باید ملزومات آن را داشته باشید. این موارد شامل مواردی مانند اتاق خواب گرم ، صندلی دنج،  یک کتاب خوب ، و (البته) مکان هایی برای قرار دادن تمام موارد شما است.

اما نامشهودهایی وجود دارد چیزهایی که ممکن است بلافاصله وقتی سؤالاتی از آسایش ایجاد می شود به آنها فکر نکنید. در حقیقت ، شما ممکن است به هیچ وجه به آنها فکر نکنید ، اما آنها تأثیر زیادی در چگونگی راحتی اتاق خواب شما دارند.

اولین مورد در این لیست رنگ است. رنگ حالت کلی در هر اتاق را تنظیم می کند. در یک اتاق خواب ، جایی که ما بیشتر نیاز به  آرام  بودن و آرامش بخش بودن داریم ، رنگ به بخشی مهمتر از ایجاد پناهگاه تبدیل می شود. انتخاب رنگی که عاشق آن هستید ، و جفت کردن آن با رنگهای ثانویه مناسب ، بهترین راه برای ایجاد فضایی است که از آن لذت خواهید برد – راهی که در آن می توانید استراحت و طراوت کنید.

برای کمک به شما در کنار هم قرار دادنرنگ ها در خانه خود ، مادوازده پالت رنگ آرام و آرامش بخش جمع آوری کرده ایم. درج هر یک از این پالت های زیبا در اتاق خواب شما روشی مطمئن برای ایجاد اتاقی است که می توانید برای یک روز طولانی به عنوان پادزهر مناسب برای همه چی حساب کنید.

صحنه را با رنگ سبز آرام تنظیم کنید

اگر چشم طراحی شما به طور طبیعی به یک پالت خنثی برای اتاق خواب کشیده شده است ، با یک سبزتیره،با شکوه و کوچک جلوه دادن چیزها را کمی تکان دهید. از سایه ای زیبا و غنی از رنگ سبز جنگلی، روی دیوارهای اتاق خواب خود استفاده کنید تا فوراً فضای را تقویت کنید. در حالی که رنگ در حال افزایش است ، روشن نیست ، بنابراین هنوز هم قدرت گرم کردن فضا و ایجاد یک احساس دنج را دارد.

جفت کردن مبلمان چوبی غنی  لمس دیگری به طبیعت می بخشد که دوباره احساس آرامش را ایجاد می کند . اگر نمی خواهید به همه رنگی متعهد شوید ، فکر کنید که آن را با لوازم سفید سفالی و اثاثیه نرم مانند این ملافه تخت سفید ترد – گزینه ای امن و همه کاره بشکنید. صورتی رنگارنگ یک رنگ  خیره‌ کننده است تا جلوه ی زیبایی را به این طرح اضافه کند.

مطلب مرتبط  طرز چیدمان وسایل دکوری و تزئینی

به رنگ خاکستری پیچیده ذغال چوب بچسبید

به یک پالت آزمایش شده و تست شده بچسبید. روند خاکستری هیچ نشانه ای از محو شدن ندارد. با ایجاد لایه هایی، عمق های زیادی از این پالت رنگی کاوش کنید تا طرحی بهم چسبیده در نظر گرفته شود. برای ایجاد ظاهری غنی و متضاد که هماهنگ است ، از رنگ خاکستری در هر دو حالت تیره و روشن استفاده کنید. یک تخت روشن و صورتی روشن و سفید اضافه کنید.

یک طرح آفتابی با رنگ زرد ملایم ایجاد کنید

حواس را بیدار کنید. اگر می خواهید طرحی پر از لکه های آفتابی و مثبت داشته باشید  ، اتاق خواب خود را به رنگ زرد رنگ کنید. به اتاق خواب احساس پررنگ و خوش آمد گویی با گلهای پر نشاط و تقویت کننده خلق و خوی دهید. در حالت ایده آل ، باید روزهای آفتابی را به شما یادآوری کند. زرد و خاکستری یک ترکیب عالی هستند و با هم بسیار خوب کار می کنند.

همانطور که رنگ زرد الهام بخش از تفکرات واضح است ، در صورت داشتن فضایی برای اضافه کردن میز ، رنگی عالی برای یک منطقه مطالعه است. تعریف را با لمس رنگ های سفید ترد بهبود بخشید و الگویی را در قالب هندسه و شورون برای یک تیز و معاصر به نمایش بگذارید. جعبه های شش ضلعی از قفسه های سنتی فاصله می گیرند و برای جلوه ای تزئینی از داخل کاغذ چاپ شده اند.

زرد و خاکستری را به صورت ضربه ای ایجاد کنید

بگذارید صدای شاد و زرد ، رنگ زرد واقعا آواز بخواند .به عنوان سایه از خاکستری خاموش استفاده کنید. برای گرفتن رنگ طرح یک قدم فراتر از لوازم جانبی و ملافه ، سعی کنید از یک دیوار برجسته یا محیط اطراف آن استفاده کنید.

رنگ سبز را با تناژهای مختلف انتخاب کنید

یک رنگ سبز را به عنوان رنگ پایه انتخاب کنید تا فضای شما احساس راحتی کند. نقاشی کمد واطراف در همان سایه باعث ناپدید شدن آنها می شود ، در حالی که یک پشت تختی به رنگ متضاد یک حالت واقعی را بیان می کند. ترکیبی از ملحفه های ساده و طرح دار به تختخواب ظاهری شیک می بخشد.

مطلب مرتبط  ارتفاع لوستر در پذیرایی

آن را با رنگ سفید و لوازم جانبی رنگارنگ ساده نگه دارید.

سفید یک رنگ کلاسیک ،ساده و آرامش بخش برای اتاق خواب است. اما ساده به معنای کسل کننده بودن نیست. برای داشتن اتاق خوابی با احساس راحتی، دیوارهای سفید و کف چوب طبیعی ، دسترسی به رنگهایی ،با تناژ سبز و چاپی مبهم باعث ایجاد علاقه خواهد شد. پایه خنثی همچنین به این معنی است که بسته به فصل می توانید همه چیز را با پارچه های مختلف و ملافه تخت مخلوط کنید. یک پایه خنثی تمام رنگ، به شما امکان می دهد تا رنگ ها را تغییر دهید زیرا ممکن است سلیقه شما تغییر کند.

به دنبال طلایی و فلزی باشید

بگذارید لم با لوازم جانبی طلایی ، پارچه ها و تصاویر، پس زمینه خود را به دست آورد.  یک میزکنسول با متریال طلا یا نقره بگذارید .با الهام از هنر دکو ، به یک طرح فلزی منحصر به فرد تقسیم کنید ، تاهوشمندانه با یک آینه معاصر جفت شود. همانطور که در لوازم جانبی مشاهده می شود ، یک کنتراست زیبا با رنگهای روشن و قرمز و صورتی ایجاد کنید. این واقعاً به بلند کردن این طرح و معرفی عنصر شخصیت و شخصیتی که متناسب با دیو دیسکو باشد کمک خواهد کرد.

با پرتقال جسور باشید

یک طرح کشور خاکی با رنگ نارنجی زنگ زده ایجاد کنید. آن را با کوسن هایی ترکیب کنید که سایه مشابهی در الگوهای آنها دارد. لوازم چرمی و مبلمان چوبی شرکای ایده آل برای این اتاق خواب با الهام از جنگل هستند و یکجلوه ی خاصی را ایجاد می کنند. برای جلوگیری از تاریک شدن ظاهر ، کفها به رنگ سفید رنگ شده اند و پرده ها روشن هستند.

از طرف دیگر ، نظم را در اتاق با فضای خیاطی ایجاد کنید وبا قفسه بندی ، لوازم مورد نیاز را برای جلوگیری از درهم و برهمی ساده کنید. و اگر از ظاهر چوب طبیعی لذت می برید ، تختخواب با یک صندوق چوبی بزرگ ، واقعاً موثر خواهد بود. گردو ، راش و توس را با ملافه های پنبه ای طبیعی در سایه های سفید مخلوط کنید و ظاهر را با فرش های سیزالی و بافته شده برای زیبایی فوق العاده به پایان برسانید.

با آبی و نارنجی یک غروب افتخار آمیز  بسازید

آبی و نارنجی را برای یک ترکیب اتاق خواب پرانرژی و بازیگوش ، امتحان کنید. این یک گزینه مدرن و محبوب است با الهام از یک غروب افتخارآمیز ، از این رنگهای مکمل به عنوان یک روش مطمئن آتش برای درخشش روز خود استفاده کنید. لوازم و مبلمان را در یک پالت مشابه قرار دهید تا مطمئن شوید این طرح به جای هرج و مرج باشد. ظاهر را با چند قطعه پررنگ تر به پایان برسانید تا به فضا یک جلوه مدرن و کاملاً قابل زندگی ارائه دهید. شکوفه های را به درون اتاق خود بیاورید

مطلب مرتبط  طراحی اتاق خواب ۹ متری

نقاشی های دیواری روشن و جسورانه گیاه شناسی ، تمرکز اصلی این اتاق خواب نسبتا جذاب است ، اما این لوازم جانبی چشم نواز است که اگر از شعله ور به حالت خارق العاده سریعتر از آنچه می توان گفت “لامپ را روشن کنید” تبدیل می کند! روتختی سیاه و سفید  حس  می دهد که تعادل عالی برای تمام گل ها است. همه رنگ سفید

ساده ، امابسیار پیچیده ، یک اتاق خواب تمام رنگ سفید مانند این فقط زرق و برق است. کاغذ دیواری با الگوی توری بزرگ را نقطه شروع اتاق قرار دهید. با یک کاغذ به سختی وجود دارد می توانید با الگوی جسورانه باشید – هرچه بزرگتر  با رنگ براق را اضافه کنید. قفسه های شناور را به عنوان میزهای کنار تخت وصل کنید و آویزهای کمی را اضافه کنید . ملافه های تخت سفید تمام رنگی است که برای این ظاهر ضروری است – فقط آن را با بالش ، کوسن و پرتاب با جزئیات توری یا قلاب دوزی لایه کنید. بافتهای مختلف را برای ساختن طرح سه بعدی ااستفاده کنید.

با رنگ های قهوه ای گرم کار کنید

چوب فقط برای اتاق های روستایی نیست. این اتاق خواب شیک ترکیبی از چوب گردو جلا ، بلوط و توس را با ملافه های طبیعی ، و ولنس های بافت دار ، دیوارهای خاکستری نرم و کف پوش سیزال برای یک احساس بزرگتر و امروزی ترکیب می کند. برای لنگر انداختن این طرح از یکب پشت تختی بزرگ در روکش گردو تهییه شده است. قفسه های مخفی هوشمندانه در پشت  ،پنل جلویی وجود دارد تا درهم و برهمی مخفی شود.

تختخواب را با ملافه های طبیعی ، پرتاب های بافتنی و کوسن های لمسی لایه لایه کنید تا جذاب و دلپذیر به نظر برسد. وسایل چوبی مانند بلوط و توس برای مبلمان و لوازم جانبی اتاق خواب مخلوط کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید