مطالب آموزشی

نکات مهم در خریدن لوستر مدرن

خریدن لوستر مدرن ؛ که یکی از انواع لوسترهای موجود در بازار نور و روشنایی می باشد ؛ این لوستر ها با هدف کاهش هزینه های برق مصرفی و نور دهی بیشتر طراحی شده اند . از لوسترهای مدرن می توان به راحتی برای دیزاین هر محیطی استفاده کرد و از زیبایی آن لذت برد . تاریخچه ی این لوسترها به قرن ۱۹ میلادی برمی گردد درست زمانی که زندگی شهرنشینی گسترش یافت و افراد خانه های بزرگ و ویلایی خود را ترک کرده و به زندگی در برج ها و آپارتمان ها گرایش پیدا کردند و در این خانه ها دیگر خبری از رنگ های متنوع نبود و فقط از یک دسته رنگ های خنثی و معمول برای دیزاین فضای خانه استفاده می شد.

در تصویر زیر یک چراغ آویز مدرن SMD را مشاهده میکنید که برای اطلاع از قیمت میتوانید بر روی تصویر کلیک کنید.

خریدن لوستر مدرن

با این گسترش زندگی شهرنشینی منابع مورد نیاز بشر نیز به سمت تمام شدن می رفت به همین منظور برای اینکه در مصرف برق صرفه جویی کنند و از سمتی هزینه های زندگی شهر نشینی را نیز کاهش دهند به فکر تولید لامپ های smd افتادند و از آن در لوستر های مدرن استفاده کردند . این لامپ هایsmd بسیار با شرایط زندگی امروزی بشر هم خوانی داشتند . نه تنها نور برق کمی مصرف می کردند بلکه بیشتر از یک لامپ معمولی نور دهی داشتند ،گرمای کمتری را تولید می کردند  و در طرح ها و رنگ های متنوعی در بازار موجود بودند . هنوز نیز ازلامپ هایsmd برای تولید لوسترهای مدرن استفاده می شود.

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که خب حال که با لوستر مدرن آشنا شده ایم به چه معیار هایی برای خرید یک لوستر مدرن و مرغوب باید توجه کنیم . دراین مقاله می خواهیم باهم معیار هایی که به هنگام خرید یک لوستر مدرن به آن توجه کنیم را باهم بررسی کنیم .

مطلب مرتبط  راهنمای خرید لوستر کریستالی کلاسیک 1402

در خریدن لوستر مدرن حواست به جیبت باشه :

شاید یکی از مهم ترین نکاتی که به هنگام انتخاب و خرید یک لوستر مردن باید به آن توجه بشود مقدار بودجه ای است که برای خرید لوستر مدرن خود در نظر گرفته ایم چرا که اگر برای خرید خود بازه ی بودجه ای خاصی مشخص کنید راحت تر می توانید خرید کنید و دیگر لازم نیست کلی وقت صرف کنید و درمیان انبوهی از طرح و رنگ غرق شوید و نتوانید انتخاب کنید . با مشخص شدن بازه ی بودجه ای خود می توانید خیلی راحت به سراغ لوسترهای مدرنی بروید که در آن رنج قیمت می باشند .

خریدن لوستر مدرن

در خریدن لوستر مدرن ، ارتفاع سقف را اندازه بگیر تا بعد پشیمون نشی :

این که لوستر انتخابی و یا خریداری شده ی شما متناسب با ارتفاع سقف محل مورد نظر شما باشد بسیار اهمیت دارد چرا که نمی توانی یک لوستر که دارای ارتفاع تقریبی دوم‌تری است را برای یک سقف با ارتفاع سه متر آویزان کنید . این کار نه تنها باعث زیباتر شدن محیط شما نمی شود بلکه همه نگاه ها را به سمت خود جلب می کند و از زیبایی محیط می کاهد .

در خریدن لوستر مدرن هدفت را مشخص کن :

قبل از خرید اول هدف خود را از خرید لوستر مدرن مشخص کنید . منظور این است که مشخص کنید این لوستر قرار است برای شما تنها کاربرد یک وسیله ی روشنایی را داشته باشد و یا نه شما از آن انتظار دارید که علاوه بر تامین روشنایی به عنوان یک دکوراتیو نیز برای محیط شما باشد . این کار بضاعت می شود شما یک پیش زمینه ی ذهنی از طرح مورد نظر خود داشته باشید و انتخاب برای شما راحت تر بشود .

مطلب مرتبط  راهنمای خرید لوستر کلاسیک پذیرایی | 15 مدل 2024

در خریدن لوستر مدرن تناسب را رعایت کن :

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که یک لوستر مدرنی را در مغازه ی دیده و پسندیده اید و لی زمانی که آن را خریداری کرده اید و به منزل آورده و آویزان کرده اید اصلا آن زیبایی و جذابیت را که در مغازه داشته است ندارد . دلیل این موضوع ان است که شما صرفا از این لوستر مدرن خوشتان آمده است و خریداری کرده اید و اصلا به تناسب طرح و سبک و هم خوانی رنگ های آن با دکوراسیون منزلتان و یا محیط مورد نظرتان توجه نکرده اید . بهتر است در انتخاب لوستر مدرن خود به این موضوع توجه کنید.

قبل از خرید اول اطلاعات جمع کن :

بهتر است از خرید عجولانه خود داری کنید و قبل ازاینکه یک لوستر مدرنی را خرید کنید اول درمورد آن طرح و سبک اطلاعات کافی را بدست بیاورید . برای مثال درمورد متریال به کار رفته در آن از فروشنده سوال بپرسید و از فروشنده خواهش کنید برایتان درمورد روش های تمیز کردن و نگهداری لوستر فوق توضیحات لازم را بدهد .

لوستر مدرن مد نظر خود را از کجا بخریم ؟

یکی از رایج ترین سوالات در این زمینه این است که لوستر مدرن خود را از کجا تهیه کنیم . ما به شما وب سایت فروش اینترنتی چشمه نور را پیشنهاد می دهیم چرا که تمامی محصولات مدرن این کمپانی دارای گارانتی ۱۲ ماهه می باشد و ارسال تمامی لوسترهای مدرن به صورت رایگان به سراسر ایران می باشد . و هر روزه تمامی محصولات از تخفیفات شگفت آوری برخوردار هستند .شما می توانید بدون این که گران قیمت ترین سرمایه ی خود که وقتتان می باشد را در گردش در بازار های شلوغ هدر بدهید می توانید تنها با یک کلید خرید خود را انجام دهید و با اطمینان خاطر محصول مورد نظر خود را درب منزل با خام و نقلی رایگان تحویل بگیرید و از آن لذت ببرید .

مطلب مرتبط  ۴ نکته مفید برای نورپردازی پس از اسباب کشی به خانه جدیدتان!

همچنین می توانید در صورت هرگونه مشکل و یا سوال با پشتیبان های ۲۴ ساعته ی مجموعه ی چشمه ی نور ارتباط گرفته و سوالات و مشکلات خود را پرسیده و در سریع ترین زمان ممکن برطرف نمایید .

امیدوارم مطالب فوق برای شما مفید بوده باشد . با گذاشتن نظرات و پیشنهادات خود ما را در هرچه بهتر شدن مطالب وبلاگ یاری کنید .

درباره ی چشمه نور

کمپانی چشمه نور است با قدمتی ۳۰ ساله میباشد ؛ همه ی محصولات این شرکت دارای گارانتی ۱۲ ماهه میباشند،  برای مشاهده ی آن ها میتوانید به سایت دکورشاپ مراجعه فرمایید.

امروزه ممکن است  به دلیل مشغله ی کاری امکان خرید حضوری و یا حتی مشاهده ی مدل ها برایتان مشکل شده باشد ؛  یکی از سایت های معتبر که امکان خرید اینترنتی  را برایتان ایجاد کرده است ، دکورشاپ میباشد .

البته این شرکت برای راحتی بیشتر شما ، امکان خرید اقساطی حتی بدون ضامن را در سایت فراهم کرده است و در صورتی که برای انتخاب محصول به مشکلی برخورد کردید میتوانید از پشتیبان های دکورشاپ به صورت رایگان مشاوره بگیرید .

برای مشاهده ی مقالات بیشتر به دکورمگ و وبلاگ چشمه نور مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید