مطالب آموزشی

نحوه خرید مبل عمری و ماندگار برای خانه

خرید مبل

توصیه های یک متخصص داخلی:

خرید مبلمان کمی شبیه به یک قمار است: با خرده فروشی های بزرگ که مبلمان را به صورت انبوه تولید می کنند و خرابکاران به صحنه می آیند، دشوار است بدانید که با پول خود چه نوع کیفیتی نصیبتان می شود مخصوصا با این حقیقتی که می دانیم همیشه گرانتر بهتر نیست! به ویژه کاناپه ها مشکل ساز هستند. از هرکسی که آن را خریداری کرده است بپرسید: این یک سرمایه گذاری بزرگ است و برای بعضی ها این اولین خرید بزرگی است که هنگام فارغ التحصیلی از کار دستی یا نقل مکان به مکان جدید انجام می دهند.

خرید مبل

همه این ها باعث تعجب ما شد: چگونه می توان تشخیص داد که یک کاناپه قبل از خرید دوام خواهد داشت؟ با دوام ترین موادی که باید به دنبال آن ها بود کدام است؟ و چه پرچم های قرمز باید باعث شوند کیف پول خود را کنار بگذارید و به کیف بعدی بروید؟ برای راهنمایی ما چ، از طراح مقیم لندن، ریتا کونیگ، که چند تخت در روز خود تهیه کرده است، قوانین کلی خود را خواستیم. برای ایجاد یک سرمایه گذاری خوب راحت و ماندگار!

اول: محکم ترین نوع قاب در خرید مبل چیست؟

ریتا کونیگ: “می توانید دریابید که گاهی اوقات ، زیر روکش، برخی از تولیدکنندگان از قاب های نئوپان استفاده می کنند، که نه چندان محکم هستند. اطمینان حاصل کنید که قاب شما ۱۰۰ درصد چوب سخت است. ”

خرید مبل

(و ، ما توجه داشته باشیم: حتی بهتر است چوب سخت “خشک شده در کوره”. از چوب های فلزی و نرم خودداری کنید. همچنین اتصالات را در نظر بگیرید: ممکن است واضح به نظر برسد، اما از هرگونه نیمکت که فقط با میخ ، منگنه یا چسب در کنار هم قرار گرفته اند خودداری کنید. رولپلاک ، پیچ یا براکت فلزی یا “بلوک گوشه” – که با چسب و میخ اضافی محکم شده اند – گزینه های بسیار محکم تری هستند.)

مطلب مرتبط  چگونه شید آباژور را بدون مشکل در بیاوریم

چگونه می توان یک پر کننده ماندگار را انتخاب کرد؟

RK: “مبل های واقعا نرم و ماهی مرکب معمولاً دارای ۱۰۰ درصد کوسن های پر شده هستند. این به عنوان لوکس ترین گزینه در نظر گرفته می شود اما بالشتک ها نیاز به تناسب اندام زیادی دارند. بیشتر رایج است که به اندازه ۶۰/۴۰ پر و پایین پیشنهاد شود. از نظر اجتناب، من باید از هسته های فوم یا فوم دور بمانم. ”

برای خرید آنلاین مبل راحتی چه نکاتی برای موفقیت وجود دارد؟

RK: “من توصیه می کنم قبل از خرید مبل را شخصا امتحان کنید. من اعضای تیمم را به همه جاها فرستاده ام تا فقط روی صندلی ها و مبل های عتیقه بنشینند تا سطح راحتی را آزمایش کنند. اگر در حال خرید یک مبل جدید به صورت آنلاین هستید، که صادقانه بگویم این روزها راحت ترین گزینه است ، فقط ابتدا سیاست بازگشت را بررسی کنید. ”

هنگامی که به فروشگاه می رسید، این آزمایش های ساده را انجام دهید: برای آزمایش استحکام قاب، یک گوشه مبل را از روی زمین بلند کنید (نزدیکترین گوشه باید همراه آن بلند شود). سپس، روی یک لبه نشسته و به صدای جیر جیر گوش دهید (این نشان می دهد که فنرها ضعیف نصب شده اند). در نهایت، روی مبل بنشینید و به عقب تکیه دهید تا راحتی و دوام کوسن ها را آزمایش کنید و مطمئن شوید که ابعاد با بدن شما کار می کند.

در مورد مبل های تخت خواب شو: آیا مشکلی وجود دارد که باید مراقب آن باشید؟

RK: “مبل یکی از پر استفاده ترین اقلام در کل خانه است ، بنابراین باید محکم و محکم باشد. من متقاعد نشده ام که چیزی که خودم جمع آوری کرده ام در برابر سختی های زندگی روزمره مقاومت کند. ”

یک قاب با اتصالات متصل به هر یک از وسایل زیر به طور محکم ساخته شده است: رولپلاک چوبی، رولپلاک چوبی دوبل، گوشه های چوبی گوشه ای (برچسب ممکن است بلوک های گوشه ای چسبیده و پیچ خورده را بخواند) یا پیچ و براکت فلزی. ممکن است از منگنه یا میخ برای تقویت بیشتر استفاده شود، اما هرگز مبل ای را که فقط با منگنه، میخ یا چسب در کنار هم نگه داشته شده، خریداری نکنید.

مطلب مرتبط  طراحی مبلمان اتاق نشیمن

نکته: از فروشنده خود اطلاعات کتبی تولید کننده در مورد نازک کاری فریم بخواهید.

بیشتر مبل ها دارای چشمه های سینوسی هستند که به آنها سرپانتین نیز گفته می شود – واحدهای سیم مفتولی که از قبل مونتاژ شده اند. آن ها به خوبی پشتیبانی می کنند، اما اگر فلز سنگین نباشد، می توانند روی قاب فشار بیاورند یا به مرور زمان دچار افتادگی شوند. مبل های درجه یک اغلب دارای “چشمه های هشت دست بسته” هستند. آن ها راحت اما گران هستند؛ برخی از کارشناسان احساس می کنند که آن ها بهتر از سرپانتین نیستند. چشمه ها را از طریق اثاثه یا لوازم داخلی احساس کنید – آن ها باید به هم نزدیک و محکم باشند. مبل های بدون چشمه، فقط توری یا مشبک، ناراحت کننده و ضعیف هستند.

نکته: محکم بر گوشه یا لبه بیرونی مبل که مد نظر شماست بنشینید. جیر جیرها نشان می دهد که چشمه ها به درستی قرار نگرفته یا به قاب برخورد می کنند.

فوم پلی اورتان یک کوسن کم هزینه و آسان برای مراقبت است. اما نوع مقاوم تر و با چگالی بالا ممکن است سخت به نظر برسد و نرم تر و چگالی کم با استفاده مداوم سریع تر خراب می شود. فوم با مقاومت بالا (HR) کمی گران تر است اما راحت تر و با دوام تر است. الیاف پلی استر نیز ارزان هستند ، اما به سرعت صاف می شوند. پر کردن پرهای غاز و اردک راحت است، اما می تواند توده شود.

نکته: دو گزینه خوب که راحت و قیمت مناسبی دارند: فوم HR در یک لایه پایین و فوم معمولی که در چوب پلی استر پیچیده شده است.

مطلب مرتبط  کاربرد لوستر دیواری چوبی در دکوراسیون 2024

خرید مبل

مبل های مورد استفاده روزمره به پارچه ای مقاوم نیاز دارند. پنبه و کتان برنده هستند میکرو فیبر مصنوعی، که می تواند بیشتر پارچه ها را تقلید کند و در برابر لکه مقاوم است. کاتلین هادی، مدیر نساجی، کاغذ و پلاستیک موسسه تحقیقاتی GH می گوید پنبه و کتان را می توان از نظر مقاومت در برابر لکه درمان کرد، اما حتی در این صورت تمیز کردن آن ها آسان نیست و دوام زیادی نیز ندارند. ترکیبی از الیاف طبیعی و مصنوعی تمایل دارند طی یک سال قرص کنند. پشم و چرم زیبا و محکم هستند اما گران هستند. ابریشم براق است اما شکننده است. پارچه هایی با الگوهای بافته شده در مقایسه با پارچه های چاپ شده بهتر پوشیده می شوند.

نکته: یک تکه پارچه بزرگتر از نمونه معمولی از فروشگاه بخواهید. آن را در جایی قرار دهید که مبل قرار است باشد. آن را در نور طبیعی و مصنوعی مشاهده کنید و ببینید بعد از چند روز هنوز چقدر آن را دوست دارید.

درباره ی چشمه نور

کمپانی چشمه نور است با قدمتی ۳۰ ساله میباشد ؛ همه ی محصولات این شرکت دارای گارانتی ۱۲ ماهه میباشند،  برای مشاهده ی آن ها میتوانید به سایت دکورشاپ مراجعه فرمایید.

امروزه ممکن است  به دلیل مشغله ی کاری امکان خرید حضوری و یا حتی مشاهده ی مدل ها برایتان مشکل شده باشد ؛  یکی از سایت های معتبر که امکان خرید اینترنتی  را برایتان ایجاد کرده است ، دکورشاپ میباشد .

البته این شرکت برای راحتی بیشتر شما ، امکان خرید اقساطی حتی بدون ضامن را در سایت فراهم کرده است و در صورتی که برای انتخاب محصول به مشکلی برخورد کردید میتوانید از پشتیبان های دکورشاپ به صورت رایگان مشاوره بگیرید .

برای مشاهده ی مقالات بیشتر به دکورمگ و وبلاگ چشمه نور مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید