مطالب آموزشی

میز های عسلی مناسب برای دکوراسیون

امروزه در همه ی خانه ها مبلمان موجود می باشد و به یک رکن اصلی  از وسایل هر خانه ای تبدیل شده است . صنعت تولید مبل پیشرفت های چشم گیری کرده و یکی از اجزای هر مبلمان میز های آن می باشد و این میز ها نیزهم راستا با تولید انواع مختلف مبلمان دچار تغییر و تحول های زیادی شده اند و امروزه مدل های بسیاری از میزهای جلو مبلی در بازار موجود می باشد می خواهیم باهم چند مدل از مدل های زیبا از میز های جلو مبلی را بررسی کنیم .

انواع میز عسلی یا جلو مبلی

میز های تاشو

میز های شیشه ای

 میز های سلطنتی

میز های فلزی

میز های چرخ دار

میز های چند طبقه

و….

زیباترین میزهای عسلی برای دکوراسیون منزل

میز های عسلی ماند بچه های شیطونی هستند که اگر در یک محیط نباشند جای خالی آن ها حس میشود و اگر باشند محیط را برای شما دل پسند تر و شلوغ  تر میکنند .

میز عسلی چوبی

میز های عسلی چوبی به ویژه مدل تاشو ی آن ،در اکثر منزل های ما ایرانیان وجود دارد. یکی از دلایل انتخاب زیاد این مدل میز عسلی ، تولید زیاد آن و از همه مهم تر قابلیت حمل و نقل و تاشدن راحت آن است . امروزه مدل های زیباتر و لوکس تری از این نوع میزعسلی وارد بازار مبلمان شده است که در زیر چند مدل از آن ها را می گذاریم .

میز عسلی کنارمبلی

این مدل از میز ها را می توان میز های همه کاره در نظر گرفت . این میز ها برای قرار گیری کتاب ،گلدان ،آباژور ، ساعت و….  مناسب هستند .این مدل میزها شاید به عنوان یک میز کنار مبلی عجیب به نظر برسد ولی بیشتر جنبه عملکردی و کارایی دارد و هدف کاربردی بودن آن است البته از نظر زیبایی و ظاهر نیز چیزی کم ندارد .این مدل میز ها که به میز های سینی شکل نیز معروف هستند ٬ بدون محدودیت فضا در هر مکانی که بخواهید قرار میگیرند و نیاز به میز عسلی را برای شما رفع می کنند .

مطلب مرتبط  طراحی مبلمان اتاق نشیمن
میز عسلی کنار مبلی
میزعسلی کنارمبلی
میز عسلی کنارمبلی

میزعسلی پایه فلزی و صفحه سنگ

این مدل میز های عسلی که امروزه هم بسیار مورد استفاده قرار میگیرد ٬ بسیار شیک می باشد و به خاطر به کار رفتن هم زمان فلز و سنگ نمایی خارق العاده دارد . این مدل میز عسلی بسیار مناسب خانه هایی با دکوراسیون مدرن می باشد .

میز عسلی با پایه فلزی
میز عسلی پایه فلزی

میز عسلی الهام گرفته از طبیعت

در طراحی این نوع از میز ها معمولا یک عنصر از طبیعت وجود دارد مثلا چوب درختان ،تنه درخت و .. این مدل میز های عسلی بسیار زیبا و خارق العده هستند و می توان آن ها را در دکوراسیون های روستیک ، کلاسیک ، مدرن و… استفاده کرد .

میز عسلی چوبی
میزعسلی چوبی

میز عسلی سنتی

اگر منزل شما دارای یک دکوراسیون سنتی و کلاسیک می باشد این میز های عسلی بسیار مناسب فضای شما می باشند . البته این میز ها را می توان با هنرمندی تمام با مبلمان راحتی نیز ست کرد .

میز عسلی سنتی
میز عسلی سنتی

میز عسلی اشرافی

این میزها به علت طراحی که دارند به این نام شناخته می شوند . درطراحی این میز ها از معرق استفاده شده و دارای تراش های زیبایی می باشند . از این میزها می توان درکنار مبلمان سلطنتی و کلاسیک استفاده کرد .

میز عسلی اشرافی
میز عسلی اشرافی

پاف های حصیری

این مدل از پاف ها را می توان به راحتی خودتان نیز بسازید و از آن به عنوان میز عسلی استفاده کنید . از این پاف ها در همه ی دکوراسیون ها به ویژه دکوراسیون مینیمال ، روسیک ، مدرن … می توان استفاده نمود .

میزعسلی طرح پاف
میز عسلی طرح پاف

میز عسلی چرخ دار

این میزها به میز های بار نیز معروف می باشند و به خاطر قابلیت حرکت دادن آن ها از طریق چرخ هایشان بسیار مناسب پذیرایی هستند . این میزها دو طبقه می باشند و این امکان را برای میز بان فراهم می کند که وسایل پذیرایی خود را در آن چیده و فرصت بیشتری را درکنار مهمان خود باشد

مطلب مرتبط  راهنمای جامع خرید لامپ بلالی 3 حالته
میز عسلی چرخ دار
میز عسلی چرخ دار

امیدواریم این مقاله مورد پسند شما واقع شده باشد . همچنین شما می توانید نمونه هایی از جدید ترین مدل های میز عسلی را دروب سایت ما مشاهده کرده و در صورت نیاز از وب سایت ما خرید نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید