مطالب آموزشی

معرفی ۲۰ نمونه لوستر آشپزخانه ۲۰۲۳

معرفی نمونه لوستر آشپزخانه

یکی از مهم ترین تزیینات آشپزخانه، لوستر است. در این مقاله از وبلاگ چشمه نور به معرفی نمونه لوستر آشپزخانه می پردازیم. لوسترهای آشپزخانه علاوه بر نورپردازی، نقش قابل توجهی در دکوراسیون خانه دارند.

آشنایی با انواع لوسترهای آشپزخانه

نورپردازی یکی از مهم ترین عناصر در فضای آشپزخانه است. لوسترهای آشپزخانه دارای مدل های مختلفی هستند و انتخاب آنها علاوه بر سلیقه افراد بستگی به سبک و دکوراسیون آشپزخانه دارد. در این مقاله از چشمه نور، چند نمونه لوستر آشپزخانه را مورد بررسی قرار می دهیم.

نمونه لوستر آشپزخانه

نمونه لوستر آشپزخانه

  • لوستر سه شعله: یکی از متداول ترین لوسترهایی که برای نورپردازی آشپزخانه استفاده می شود، لوسترهای سه شعله هستند. نوردهی این نمونه لوستر آشپزخانه، مناسب فضاهای کوچک است و در صورتی که آشپزخانه شما کوچک است، این مدل بهترین انتخاب است.
  • لوستر اس ام دی: این لوستر جزء لوسترهای مدرن است و از متریال مختلفی تولید می شود. برای ساخت این لوستر از تکنولوژِی مدرن استفاده شده است و در مقایسه با سایر لوسترها، عمر طولانی تری دارد. این مدل لوستر برای آشپزخانه هایی با دکوراسیون مدرن و مینیمال مناسب هستند.
  • لوستر استوانه ای: این نمونه لوستر آشپزخانه، از لوسترهای مدرن محسوب می شود. این لوسترها دارای آویزهای کریستالی هستند و باعث زیباتر شدن لوستر می شوند.
  • لوستر مینیمال: مهم ترین ویژگی لوسترهای مینیمال ساده بودن آن است و به خاطر ساده بودن، قیمت مناسبی دارند. این لوسترها برای افرادی که آشپزخانه ساده و خلوت را ترجیح می دهند، گزینه مناسبی است.
  • لوستر مفتولی: این مدل لوستر، سبک خاص و مدرنی دارد و یکی از بهترین انتخاب ها برای نورپردازی آشپزخانه است. لوسترهای مفتولی از مفتول هایی با ضخامت بالا در اشکال هندسی مختلف ساخته می شوند. این نمونه لوستر آشپزخانه، در انواع تک شعله و چند شعله تولید می شود و بسیار کاربردی است.
مطلب مرتبط  اشتباهات رایج در نورپردازی فضای بیرونی خانه و باغ

نکات مهم در انتخاب لوستر مناسب برای آشپزخانه

یکی از نکاتی که در هنگام انتخاب لوستر برای آشپزخانه باید در نظر گرفت، توجه به مدل آشپزخانه است. برای آشپزخانه های اپن که در معرض دید هستند، می توان لوستری هماهنگ با سایر دکوراسیون خانه انتخاب کرد. در ادامه سایر نکات مهم برای انتخاب نمونه لوستر آشپزخانه را شرح می دهیم.

  • توجه به متریال به کار رفته در آشپزخانه: برای خرید لوستر آشپزخانه باید به جنس میز و کابینت توجه کرد. برای کابینت های چوبی، بهترین انتخاب، لوسترهای چوبی و چرمی هستند. در صورت فلزی بودن کابینت، لوسترهای فلزی و لوسترهای مدرن مفتولی مناسب هستند.
  • توجه به شکل هندسی آشپزخانه: اگر آشپزخانه و میز شما گرد است، نمونه لوسترهای آشپزخانه آویز تک شعله یا سه شعله یکی از بهترین انتخاب ها هستند. برای آشپزخانه هایی با میز مربع، لوسترهای کریستالی و لوسترهای مدرن ۴ ضلعی، موجب شیک و جذاب شدن آشپزخانه می شوند.
  • توجه به ارتفاع سقف: در صورتی که آشپزخانه شما، کابینت های بلند تا نزدیک سقف دارد، بهتر است از لوسترهای کوتاه استفاده کنید. لوسترهای بلند موجب از بین رفتن نمای آشپزخانه می شوند. اگر سقف آشپزخانه بلند است، لوسترهای آویز فضای آشپزخانه را جذاب می کنند.
نمونه لوستر آشپزخانه

نمونه لوستر آشپزخانه

سوالات متداول در مورد لوستر آشپزخانه

  1. بهترین مدل لوستر برای آشپزخانه های کوچک چه لوستری است؟

بهترین نمونه لوستر آشپزخانه برای آشپزخانه های کوچک، لوسترهای مدرن و فانتزی هستند.

  1. قیمت لوستر آشپزخانه به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت لوستر آشپزخانه به جنس، مدل، سبک و ابعاد آن بستگی دارد.

مطلب مرتبط  ازین چشمه، نور می جوشد؛ بهترین لوستر خانه را از چشمه نور بخرید

گالری عکس نمونه لوستر آشپزخانه ۲۰۲۳

لوستر کریستالی آشپزخانه

نمونه لوستر آشپزخانه

نمونه لوستر آشپزخانه جدید

نمونه لوستر آشپزخانه

لوستر چوبی آشپزخانه

نمونه لوستر آشپزخانه

لوستر روستیک آشپزخانه

نمونه لوستر آشپزخانه

لوستر آشپزخانه روستیک

نمونه لوستر آشپزخانه

نمونه لوستر آشپزخانه

لوستر مولکولی آشپزخانه

لوستر فلزی

نمونه لوستر آشپزخانه

لوستر کریستالی

نمونه لوستر آشپزخانه

نمونه لوستر آشپزخانه

نمونه لوستر آشپزخانه

جمع بندی

برای نورپردازی بیشتر و بهتر آشپزخانه، می توانید علاوه بر لوسترها از لامپ ها و چراغ های تو کار استفاده کنید. نورپردازی اصولی نقش مهمی در آشپزخانه های کوچک دارد و فضا را بزرگ تر نشان می دهد.

برای خرید نمونه های لوستر آشپزخانه و اطلاع از قیمت آن، به فروشگاه چشمه نور مراجعه کنید.

خرید لوستر

قیمت و خرید لوستر و محصولات چشمه نور

دیدگاهتان را بنویسید