مطالب آموزشی

معرفی ۵ مدل لوستر خاص ۲۰۲۳

معرفی 5 مدل لوستر خاص 2023

طراحان لوستر در تلاش هستند تا با خلاقیت زیاد، جدیدترین انواع مدل لوستر خاص را طراحی کرده و به مشتریان ارائه دهند. در این مطلب وبلاگ چشمه نور سعی می کنیم پرفروش ترین مدل های خاص لوستر جدید ۲۰۲۳ را به شما معرفی کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

مدل لوستر خاص

مدل لوستر خاص

پرفروش ترین انواع مدل لوستر خاص جدید ۲۰۲۳

اگر یک نگاه کلی به لوسترهای مورد پسند خریداران در سال ۲۰۲۳ بیندازیم، متوجه می شویم که عمدتا سلایق مشتریان به سمت طراحی ساده، مدرن و در عین حال شیک کشیده شده است. می توان گفت که طراحان این محصولات برای طراحی آن ها از طبیعت الهام گرفته اند. سبک طراحی های جدید متمرکز بر مدل های مینیمالیسم و مدرن است که می توانند جذابیت لازم را در فضا ایجاد کنند. در زیر نگاهی به این مدل های شیک و جدید میندازیم.

مدل لوستر خاص با اشکال هندسی

لوسترهایی با بدنه فلزی با شکل های هندسی خاص یکی از مدل های لوستر جدید ۲۰۲۳ هستند. این محصولات با نمای فوق العاده ای که دارند می توانند به یکی از اصلی ترین کانون های توجه در سالن پذیرایی، آشپزخانه یا اتاق خواب شما تبدیل شوند. در میان این اشکال هندسی از چندین لامپ استفاده شده است که روشنایی لازم را برای فضای مورد نظر مهیا می کنند.

مدل لوستر خاص

لوستر جدید ۲۰۲۳

بیشتر بخوانید:

تولیدکننده لوستر در تهران- چشمه نور

ترکیب چندین لامپ سقفی مدرن

ترکیب چند لامپ غیر معمول می تواند انتخابی کاملا مناسب برای یک دکوراسیون مدرن و جدید باشد. این محصولات در رنگ ها مدل های گوناگونی طراحی شده اند و با استقبال زیادی از سوی خریداران مواجه شده اند. این لامپ ها هماهنگی زیادی با یکدیگر دارند و در برخی از مدل های آن ها از کابل های تزیینی نیز استفاده شده است.

مدل لوستر جدید

مدل لوستر جدید

لوستر چرخ واگن؛ یک مدل لوستر خاص

این مدل لوستر خاص می تواند همچون یک اثر هنری در فضای منزل شما بدرخشد.  طرح این مدل از محصولات بسیار جدید است و می توانید آن ها را در خانه هایی با دکوراسیون مدرن مورد استفاده قرار دهید. جنس بدنه این لوسترها از مواد گوناگونی ساخته می شود. استفاده از لوسترهای چرخ دار با طرح چوب در پس زمینه های سبز رنگ بسیار جذاب است و یادآور طبیعت می باشد.

لوستر چرخ واگن

لوستر چرخ واگن

لوستر مینیمال

آیا به دنبال یک مدل لوستر خاص هستید که نتوانید مشابه آن را در هر جایی مشاهده کنید؟ مطمئنا لوسترهای مینیمال می توانند این خواسته شما را محقق کنند. طرح های ساده و در عین حال شیک این محصولات باعث آرامش بخشیدن به محیط می شوند. کافی است در ترکیب با این لوسترها از نورپردازی مناسب استفاده نمایید تا از دیدن نتیجه کار شگفت زده شوید.

مدل لوستر خاص- لوستر مینیمال

لوستر مینیمال

مدل لوستر خاص اسپوتنیک

در لیست مدل های پرفروش لوستر جدید ۲۰۲۳ باید به طرح های اسپوتنیک نیز اشاره کنیم. استفاده از این طرح ها در ترکیب با محیط های ساده می تواند جذابیت بالایی را برای بیننده ایجاد کند. از آنجا که برخی از این مدل ها کمی شلوغ هستند، در انتخاب آن ها باید کمی محتاطانه عمل نمایید.

لوستر اسپوتنیک

لوستر اسپوتنیک

در پایان این مطلب از شما دعوت می کنیم که از کلکسیون لوستر جدید ۲۰۲۳ مجموعه چشمه نور دیدن نمایید. این مجموعه امکان خرید آنلاین و حضوری را برای شما فراهم نموده است. شما می توانید پس از انتخاب محصولات در سریعترین زمان ممکن آن ها را تحویل بگیرید.

مطلب مرتبط  قیمت مبل در زمستان ۱۴۰۱

دیدگاهتان را بنویسید