مطالب آموزشی

معرفی لوستر چینی برنزی

در میان انواع مختلف لوسترهای موجود در بازار، لوستر چینی برنزی به دلیل طرح خاص خود از طرفداران زیادی برخوردار است. این محصول می تواند مناسب استفاده در دکوراسیون های کلاسیک و سنتی باشد و با سایر المان های به کار رفته در این دکورها، یک تلفیق زیبا و جذاب را ایجاد کند. در این مطلب از وبلاگ چشمه نور با معرفی کامل لوستر چینی برنزی در خدمت شما هستیم.

لوستر چینی برنزی

لوستر چینی برنزی

پیشنهاد میکنیم: لوستر مکرومه چیست؟ ۲۵ مدل

لوستر چینی برنزی چیست؟

منظور از لوستر چینی برنزی محصولی است که در ساخت بدنه آن از دو جنس چینی و برنز استفاده شده است. این دو جنس توانسته اند در ترکیب با یکدیگر محصولی بسیار زیبا و جذاب را تولید کنند که استفاده از آن می تواند جلوه خاصی به محیط بدهد. این لوسترها عمدتا در طرح های شاخه دار تولید می شوند. بدنه این محصولات با استفاده از برنز و در مدل های مختلفی ساخته می شود. در انتهای هر شاخه نیز قسمت چینی این لوسترها قرار دارد که لامپ را در بر می گیرد. البته بسته به مدل محصول ممکن است از چینی در قسمت های دیگر نیز استفاده شود. در انتهای شاخه های برخی از مدل های این محصولات، حباب های شیشه ای زیبا قرار می گیرند که لامپ ها را در بر گرفته اند و درخشش زیبایی را ایجاد می کنند.

امروزه شاهد مدل هایی از لوسترهای چینی برنزی هستیم که در آن ها المان هایی از طراحی مدرن به چشم میخورد. این موضوع باعث شده است تا بسیاری از خریداران نسبت به تهیه این محصولات برای دکوراسیون های مدرن اقدام نمایند. این لوسترها در مدل ها و ابعاد مختلفی تولید می شوند و می توانید از آن ها برای اتاق خواب یا سالن پذیرایی خود استفاده نمایید. همچنین مدل های دیواری و سقفی آن ها موجود هستند که انتخاب های شما در این زمینه را بسیار گسترده تر می کنند.

خرید لوستر چینی برنزی

خرید لوستر چینی برنزی

نکات مهم در خرید لوسترهای چینی برنزی

  • تعداد شعله ها: یکی از مهمترین نکاتی که باید در زمان خرید لوستر چینی برنزی مد نظر قرار دهید، تعداد شعله های محصول است. شما باید با توجه به اندازه محلی که قرار است لوستر را در آن نصب کنید، تعداد شعله های مناسب را انتخاب کنید تا نورپردازی فضا زیباتر شود. استفاده از لوسترهایی با تعداد شاخه خیلی زیاد یا کم نمای زیبایی نخواهد داشت.
  • طراحی: این را به عنوان یک اصل بسیار مهم بپذیرید که زیبا بودن یک لوستر دلیل بر خرید آن نمی شود! در واقع شما باید از مناسب بودن طراحی محصول و تناسب آن با سایر عناصر و اجزای به کار رفته در محیط اطمینان حاصل کرده و سپس نسبت به خرید لوستر اقدام نمایید.
  • پخش نور: اکثر لوسترهای چینی برنزی دارای زاویه پخش نور به سمت بالا و اطراف هستند و بهتر است این نکته را در نظر داشته باشید تا بتوانید انتخاب خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.
مطلب مرتبط  خرید لوستر آشپزخانه

خرید جدیدترین طرح های لوستر چینی برنزی

اگر می خواهید زیبایی، کیفیت و بهترین قیمت لوستر چینی برنزی را به صورت یکجا به دست آورید، پیشنهاد می کنیم خرید خود را از طریق مجموعه چشمه نور انجام دهید. این مرکز فروش با عرضه مستقیم محصولات خود به مشتریان، ارزانترین قیمت ها و زیباترین طرح ها را به شما ارائه می نماید. در صورت نیاز به دریافت مشاوره خرید می توانید از طریق شماره های تماس با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید