مطالب آموزشی

مزایا و معایب لوستر چوبی ارزان

لوستر چوبی ارزان

یکی از دغدغه ها ی اصلی همه ی افراد به هنگام انتخاب و خریدن یک لوستر چوبی ارزان این است که لوستر چوبی مد نظر خود از کجا تهیه کنند ?به هنگام خرید یک لوستر چوبی ارزان باید به چه نکاتی توجه کنند? مزایا و معایب خریدن یک لوستر چوبی ارزان چیست و سوالات بسیار دیگر که برای پاسخ به این قبیل سوالات دراین مقاله با ما همراه باشید .

لوستر چوبی ارزان

نکات خرید لوستر چوبی ارزان

یکی از نکات مهمی که باید به هنگام خریدن یک لوستر چوبی ارزان به آن توجه کنیم این است که هدف و کاربرد لوستر چوبی مورد نظر خود را  اول از همه مشخص کنیم برای مثال باید بدانیم که سبک دیزاین و دکوراسیون فضایی که میخواهیم از لوستر چوبی استفاده کنیم در چه نوع سبکی است برای مثال نمی توانیم دریک فضایی با دکوراسیون کلاسیک از یک لوستر چوبی استفاده کنیم  مگر اینکه از لوستر چوب استیل استفاده کنید .

لوسترها برای روشنایی فضاهای بسته اکثرا استفاده می شوند و از آن جا که روشنایی یکی از مهم ترین المان ها در زیبا به نظر رسیدن فضا می باشد باید قبل از توجه به طرح و مدل لوستر چوبی ارزان که می خواهید خریداری کنید باید به این نکته توجه کنید که به اندازه کافی مقدار نوری را که شما برای روشن شدن فضای خود به آن احتیاج دارید را تامین می کند یا نه ?

نکته ی بعدی که باید به هنگام انتخاب و خریدن یک لوستر چوبی به آن دقت کنیم بودجه ای است که برای تهیه ی این محصول مد نظر داریم چرا که با درنظر گرفتن یک بودجه ی مشخصی انتخاب های شما به محدودی بودجه ی خودتان محدود می شود و شما هدف مند تر می توانید انتخاب و خرید کنید و در وقت خود که باارزش ترین سرمایه ی هر کسی است ،نیز صرفه جویی می شود .

مطلب مرتبط  15 مدل از جدیدترین لوستر آشپزخانه 1402

لوستر چوبی ارزان خود را از کجا بخریم ?

یکی از شایعه ترین سوالات به هنگام خرید لوستر این است که بهتراست برای خریدن یک لوستر خوب و مرغوب به کجا مراجعه کرد ? برای پاسخ به این قبیل سوالات باید بگویم که امروز کمتر کسی پیدا می شود که با وجود پیشرفت های چشم گیر تکنولوژی در اختیار داشتن این امکان که هم زمان بدون نیز صرف وقت و هزینه زیاد برای خریدن یک لوستر و یا هر مایحتاج دیگر خود به بازار ها رفته و وقت زیادی را صرف کند بلکه با استفاده از تکنولوژی و رفتن به وب سایت های معتبر ضمن دیدن هزاران طرح و مدل، لوستر مورد نظر خود را انتخاب می کند .

یکی از معتبرترین فروشگاه هایی که در زمینه ی فروش آکسفورد های منزل فعالیت دارد ، فروشگاه چشمه ی نور می باشد که شما می توانید با مراجعه به این فروشگاه اینترنتی لوستر چوبی خود را از میان انبوهی از طرح ها و مدل ها انتخاب کرده ‌از خدمات باور نکردی این فروشگاه نیز برخوردار شوید .

فروشگاه چشمه نور هر روزه بر روی تمامی محصولات خود از جمله لوسترهای چوبی موجود دراین فروشگاه تخفیفات باورنکردنی را اعمال می کند که شما می توانید ضمن صرفه جویی در وقت خود و در هر زمان که بخواهید خرید خود را با بهترین قیمت انجام دهید و با یک تیر دو هدف را نشانه بگیرید و هوای جیب خود را نیز داشته باشید .

همچنین این فروشگاه تمامی محصولات خود را با گرانیت یک ساله عرضه می کند و با پشتیبانی شبانه روزی شما را تا تحویل و نصب لوستر چوبی و یا  هر نوع لوستری که از این فروشگاه خریداری کرده باشید همراهی می کند و در صورت بروز مشکل در محصول شما آن را با هزینه ی خود برای شما مرجوع می کند و یا تعویض می کند .

مطلب مرتبط  ۷ مورد از زمان هایی که باید از برقکار کمک بگیریم 

یکی دیگر از مزایای خرید لوستر چوبی از فروشگاه اینترنتی چشمه نور در این است که شما می توانید محصول خود را با حمل و نقلی رایگان در هر کجای ایران که باشید درب منزل خود تحویل بگیرید و از خرید خود لذت ببرید .

لوستر چوبی ارزان

مزایا و معایب لوسترهای چوبی ارزان :

اگر بخواهیم از مزایا ی خرید لوستر چوبی صحبت کنیم بیشترین نگاه ای که در این زمینه توجه ها را به خود جلب می کند این است که لوسترهای چوبی نسبت به طرح های دیگر لوستر از جمله لوستر های برنزی ،برنجی آن قیمت مناسب تری دارد . و رنگ پذیرای و طراحی راحت با چوب. دست طراحان را برای طراحی لوستری زیبا تر باز می گذارد.

یکی از معایب آن می توان به این نکته اشاره کرد که نمی توان به راحتی آن را با همه ی دکوراسیون ها تلفیق کرد بلکه باید به هنگام خرید لوستر چوبی مد نظرتان به رنگ و طرح آن و تطابقش با دکور اسیون فضایی که قرار است در آن استفاده شود توجه ی زیادی بکنید .

انواع لوسترهای چوبی ارزان  :

لوستر های چوبی را می توان از نظر تعداد شاخه که درآن به کار رفته، جنس چوب بدنه ولگر دارای حباب است جنس  شیشه های حباب هایی که در آن به کار رفته است طبقه بندی کرد .

در هر محیطی بسته به کاربرد آن محیط باید لوستر مناسب آن انتخاب بشود چرا که اگر لوستر کوچک تر وای بزرگ تر از اندازه ی مطلوبی باشد که باید باشد نور محیط از محدوده ی مناسبی که باید باشد خارج می شود .

مطلب مرتبط  لوسترمناسب ویلا

و در آخر بهتر است قبل از خرید یک لوستر چوبی ما آگاهی کافی از نوع ،هدف و کاربرد لوستر چوبی ارزان که قصد خرید ان را داریم بدست بیاوریم ؛ امیدوارم این مقاله به شما درانتخاب یک لوستر چوبی ارزان ، مرغوب و آنچه ایده آل شما است کمک کرده باشد .

درباره ی چشمه نور

کمپانی چشمه نور است با قدمتی ۳۰ ساله میباشد ؛ همه ی محصولات این شرکت دارای گارانتی ۱۲ ماهه میباشند،  برای مشاهده ی آن ها میتوانید به سایت دکورشاپ مراجعه فرمایید.

امروزه ممکن است  به دلیل مشغله ی کاری امکان خرید حضوری و یا حتی مشاهده ی مدل ها برایتان مشکل شده باشد ؛  یکی از سایت های معتبر که امکان خرید اینترنتی  را برایتان ایجاد کرده است ، دکورشاپ ( که زیر مجموعه ی چشمه نور است ) میباشد .

البته این شرکت برای راحتی بیشتر شما ، امکان خرید اقساطی حتی بدون ضامن را در سایت فراهم کرده است و در صورتی که برای انتخاب محصول به مشکلی برخورد کردید میتوانید از پشتیبان های دکورشاپ به صورت رایگان مشاوره بگیرید .

برای مشاهده همه ی مقالات وارد وبلاگ چشمه نور شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید