مطالب آموزشی

مدل های آباژورهای کنار سالنی و ایستاده

یکی از وسایل های تزیینی رایج دراکثر خانه ها آباژورها می باشد . استفاده از اباژور به عنوان یک وسیله ی تزیینی به فضای شما این قابلیت رو می دهد که علاوه برداشتن زیبایی دارای یک طیفی از نور باشد . همان طور که همه ی ما میدانیم نور از مهم ترین فاکتورها برای زیبا و جذاب  به نظر رسیدن یک محیط می باشد .

خرید آباژور کنار سالنی

خرید آباژور درنورپردازی منزل می تواند به شما کمک کند ونورپردازی  در شکل ها و روش های مختلفی انجام شود که استفاده از لوستر و چراغ های دیواری گرفته تا انواع آباژور را نیز شامل می شودو برای خرید هر کدام از این منابع روشنایی نیاز به دقت و بررسی ویژگی ها و اطلاعاتی دارد که با کمک آنها می توان به خریدی خوب و مناسب دست پیدا کرد.آباژورها انواع مختلفی دارند ، که آباژور ایستاده یکی از محبوب ترین آنها به شمار می رود. آباژور دارای کلاهک رایج ترین نوع آباژور ایستاده است و به کلاهک آن اصطلاحا شید گفته می شود. تنوع بالای شیدهای موجود در بازار می تواند خرید شما را راحت تر کند .آباژورهای ایستاده دارای مشعل نور محیطی ملایمی هستند و این نور را به سمت بالا هدایت می کنند و به همین دلیل نیز نور غیر مستقیم چراغ، چشم شما را اذیت نخواهد کرد.

خرید آباژور ایستاده برای  منزل به دو منظور انجام می‌شود. اول تأمین روشنایی فضای خانه و دوم جهت چیدمان منزل. قطعاً هر فضایی جهت زیباتر شدن، نیازمند نورپردازی از جهات مختلف می‌باشد و ضروری است تا نورهایی از گوشه و کنج به این فضا تابیده شود. باوجوداینکه آباژورها از نظر نور دهی ضعیف‌تر هستند ، ولی نورپردازی آباژورها درفضای خانه تأثیرگذارتراند . همان‌طور که می‌دانید ، آباژور ایستاده از محبوبیت بسیاری در میان ایرانی‌ها برخوردار است.آباژورها علاوه بر قابلیت دکوری و تزئینی فضای منزل به کار میروند ، به علت شکل نورپردازی آباژور ایستاده که در دسته‌ی نورپردازی‌های فرعی قرار میگیرند و برای تهیه و خرید سریع راحت میتوان خرید اینترنتی در اولویت قرار داد که یکی دیگر از سایت های اینترنتی ، سایت اینترنتی چشمه نور است . .

مطلب مرتبط  انواع لوستر سقفی کریستالی+10 مدل

 

شاید برای شما سوال پیش امده باشد که چطور یک مدل آباژور زیبا و مناسب برای سالن خود انتخاب کنیم دراین مقاله می خواهیم شما را با جدید ترین مدل های اباژورایستاده و کنار سالنی آشنا کنیم با ما همراه باشید .

اباژور فوق دارای ارتفاع ۱۴۵ سانتی متر می باشد و دارای رنگ بندی شیلد نیز ی باشد شما می توانید گر دارای یک فضایی با دکوراسیون مدرن ،مینیمال و چوبی هستید از این کار برای تکمیل دکوراسیون فضای خود استفاده کنید . این کار در وب سایت اینترنتی فروشگاه دکورشاپ موجود می باشد و دارای گارانتی ۱۲

ماهه نیز هست.

این اباژور  در طراحی تنه با مدل قبلی دارای تفاوت می باشد لی ارتفاع و وزن و کارایی یکسانی می باشد . اگر به کارهای ظریف  علاقه دارید این آباژور را به شما پیشنهاد می کنیم تا با قرار دادن آن در کنار سالن یا اتاق خود و ایجاد لایه های نور به فضا حس لطافت و زیبایی بدهید .

این کار دارای بدنه ای تمام چوب با وزن ۳۰۰۰ گرم می باشد و ارتفاعی معادل ۱۴۵ سانتی متر را نیز دارا می باشد این مدل کارها را می توانید با شیلدی به رنگ دل خواه خود نیز سفارش بدهید .

 

ارتفاع تمام آباژور های چوبی این کمپانی یک ارتفاع ثابت و استاندارد است که این ارتفاع معادل ۱۴۵ سانتی متر می باشد . همچنین شیلدهای به کا رفته دراین مدل ها دارای قطری معادل ۴۵ سانتی متر می باشد .همه ی کارهای موجود دراین وب سایت دارای ضمانت ۱۲ ماهه می باشد و در صورت هرگونه آسیب و یا در صورت دلخواه نبود امکان تعویض این محصولات و یا حتی مرجوع کردن تمامی محصولات ممکن می باشد همچنین شما می توانید آباژور مورد نظر خود را در بیان هزاران تنوع محصولی انتخاب نمایید و آن را با حمل و نقلی رایگان درب منزل خود تحویل بگیرید .

مطلب مرتبط  اصول نورپردازی و ترکیب نور در خانه 2024

اگر جزو آن دسته افرادی هستید که به کارهای فانتزی و مدرن علاقه دارید و دکوراسیونی مدرن ،مینیمال و.. دارید ما به شما این طیف از آباژور های چشمه نور را معرفی می کنیم . این کار دارای ارتفاعی معادل ۱۵۰ سانتی متر می باشد .جنس بدنه ی آن چوبی و از منبع برق شعری تغذیه می کند وزن حدودی این کار چیزی معادل ۴۰۰۰ گرم می باشد .

آباژور فوق ایکی از زیباترین و مدرن ترین کارهای موجود در بازار می باشد . جنس بدنه ی آن چوبی است و دارای وزنی معادل ۱۸۰۰ گرم می باشد و ارتفاع این کار در خدود ۱۴۵ سانتی متر است .

اگر فضای شما داری دیزاین کلاسیک و یا سلطنتی می باشد و دوست دارید که وسایل تزینی شما بیانگر اصالت و گران بها بودن باشد ما به شما اباژور فوق را معرفی می کنیم . چرا که به علت رنگ زیتونی که دارد بیار با دکوراسیون این فضا قابل انطباق می باشد و همچنین نور زیادی را به فضا می دهد که البته بیشتر مناسب فضا هایی با متراژ زیاد می باشد . و این کار دارای ۱۱ شعله می باشد که همگی از برق شعری تغذیع می شوند و قابلیت تعویض لامپ ها نیز ممکن است .

شما می توانید نمونه های بیشتری از مدل های آباژور های شیک و زیبا را در وب سایت ما مشاهده کرده و در صورت پسند به خرید اینترنتی آن اقدام نمایید .

 

دیدگاهتان را بنویسید