مطالب آموزشی

معرفی و قیمت انواع مدل آباژور ایستاده | ۱۵ مدل

معرفی و قیمت انواع مدل آباژور ایستاده

معرفی مدل ها و قیمت آباژور ایستاده

مدل آباژور ایستاده: یکی از وسایل تزئینی مورد توجه در طراحی دکوراسیون داخلی استفاده از آباژور ها می باشد. قرار دادن آباژور ها در اتاق خواب یا پذیرایی به محیط ظاهری شیک و زیبا می بخشد. آباژورها علاوه بر زیبایی، نور مناسب دکوراسیون را نیز مهیا میکنند. آباژور ها در مدل های مختلف در بازار موجود هستند که از لحاظ کاربرد، طراحی و ظاهر متفاوت می باشد. از مدل های معروف آباژور میتوان به مدل های ایستاده، پایه دار، رومیزی و دیواری اشاره کرد. چشمه نور در این محتوا مدل آباژور ایستاده را بررسی خواهد کرد. در ادامه با وبلاگ چشمه نور همراه باشید تا نگاهی به مدل آباژور ایستاده بیاندازیم.

مشاهده جدیدترین مدل ها، قیمت و خرید آباژور ایستاده و کنار سالنی
مدل آباژور ایستاده

مدل آباژور ایستاده

آباژور ایستاده دارای کلاهک

یکی از شناخته شده ترین مدل آباژور ایستاده، آباژور های دارای کلاهک دار است. این نوع آباژور ها از یک کلاهک که به ان شید گفته میشود، بر روی یک پایه ساخته میشوند. شید آباژور های ایستاده در طرح ها و جنس های مختلف ساخته میشوند. تنوع در آباژور ایستاده دارای کلاهک موجب ست کردن راحت آن ها با سایر اجزای دکوراسیون می شوند. از انواع شید های آباژور ایستاده میتوان به کلاهک امپایر، کلاهک درام، کلاهک بل، کلاهک های  مربع، مستطیل، نیم کره یا پیاله ای اشاره کرد.

مشاهده جدیدترین مدل ها، قیمت و خرید آباژور رو میزی 

آباژور ایستاده با بازوی خمیده

مدل دیگر از آباژور ایستاده، آباژور خمیده است. با این آباژور ایستاده خمیده میگویند چون پایه بلند و گردنی خمیده دارد. این آباژور مانند کلیه مدل های آباژور ایستاده پایه بلند دارد به طوری که کلاهک آن در فاصله یک متری یا بیشتر از زمین قرار دارد. آباژور ایستاده با بازوی خمیده برای دکوراسیون های داخلی با سبک مدرن توصیه میشود. با خریدآباژور ایستاده خمیده پذیرایی خود را تبدیل به فضایی شیک و لوکس کنید.

مدل آباژور ایستاده مدرن

مدل آباژور ایستاده مدرن

آباژور ایستاده درختی

مدل آباژور ایستاده درختی گزینه مناسبی برای افرادی است که به دنبال ایجاد نور طبیعی در سالن پذیرایی خود هستند. برای ایجاد نور طبیعی در محیط بدون شک شما نیاز به لامپ های بیشتری خواهید داشت، بنابراین ما آباژور ایستاده درختی را به شما عزیزان توصیه میکنیم. آباژور درختی دارای تعداد بیشتری لامپ بر روی پایه بلند است که روشنایی مساحت بیشتری از محیط را فراهم میکند.

مطلب مرتبط  مدل ها و قیمت لوستر آنتیک | 10 مدل
مشاهده جدیدترین مدل ها، قیمت و خرید آباژور و چراغ های دکوراتیو

انواع سبک آباژور ایستاده

مدل آباژور ایستاده همچنین بر حسب سبک های مختلف دکوراسیون داخلی نیز دسته بندی میشود. شما عزیزان می توانید با توجه به دکوراسیون داخلی منزل خود یکی از سبک های آباژور مدرن، کلاسیک و یا سلطنتی را انتخاب کنید. هر یک از این آباژور ها با توجه به نوع سبک دکوراسیون طراحی شده اند، بنابراین به راحتی می توانید با دکوراسیون خود ست کنید.

قیمت مدل آباژور ایستاده

قیمت و مدل آباژور ایستاده

انواع مدل آباژور ایستاده برای اتاق نشیمن

مدل آباژور ایستاده

وقتی نوبت به نورپردازی اتاق نشیمن شما می رسد، یک مدل آباژور ایستاده می تواند افزودنی شیک و کاربردی به فضا باشد. یک آباژور ایستاده به خوبی انتخاب شده می تواند نور محیط را فراهم کند، فضایی دنج ایجاد کند و حتی به عنوان یک عنصر تزئینی در اتاق نشیمن شما عمل کند. با وجود طیف گسترده ای از لامپ های کف موجود، ضروری است قبل از انتخاب، طراحی، هدف و ترجیحات شخصی اتاق نشیمن خود را در نظر بگیرید.

مدل آباژور کنار سالنی و ایستاده

مدل آباژور کنار سالنی و ایستاده

مدل آباژور ایستاده مدرن برای اتاق نشیمن و اتاق پذیرایی

مدل آباژور ایستاده مدرن برای اتاق نشیمن و اتاق پذیرایی

مدل آباژور ایستاده

انتخاب نور پایه مناسب برای اتاق نشیمن ترکیبی از زیبایی شناسی، عملکرد و ترجیح شخصی است. با در نظر گرفتن نیازهای روشنایی، سبک، اندازه، قابلیت تنظیم، گزینه های آباژور، محل قرارگیری، بودجه، بهره وری انرژی و تعمیر و نگهداری، می توانید یک مدل آباژور ایستاده بیابید که نه تنها اتاق نشیمن شما را روشن می کند، بلکه فضای کلی و طراحی آن را نیز بهبود می بخشد. با چراغ ایستاده مناسب، می توانید اتاق نشیمن خود را به فضایی با نور، جذاب و شیک تبدیل کنید که نیازها و سلیقه های منحصر به فرد شما را برآورده می کند.

مدل آباژور ایستاده شیک

مدل آباژور ایستاده شیک

مدل آباژور ایستاده حلقه ای LED مدرن

مدل آباژور ایستاده حلقه ای LED مدرن

آباژور ایستاده و کنار سالنی طرح صورت

آباژور ایستاده و کنار سالنی طرح صورت

مدل آباژور ایستاده LED

مدل آباژور ایستاده LED

آباژور ایستاده مولکولی مدرن

آباژور ایستاده مولکولی مدرن

مدل آباژور ایستاده شیک

مدل آباژور ایستاده شیک

مدل آباژور ایستاده

قیمت و خرید آباژور ایستاده از فروشگاه چشمه نور

اگر بخواهیم قیمت آباژور ایستاده را نسبت به آباژورهای رومیزی مقایسه کنیم، آباژور های ایستاده با توجه به ارتفاع بیشتری که دارند دارای قیمت بالاتری نیز هستند. به طور کلی آباژور های ایستاده دارای قیمت متفاوتی با توجه به نوع کلاهک، جنس و پایه آن ها هستند. در صورتی که نمی دانید بهترین آباژور را برای اتاق یا پذیرایی خود از کجا بخرید، مجموعه چشمه نور انواع آباژور ایستاده در سبک ها و طرح های مختلف به مشتریان خود ارائه میدهد. برای خرید آباژور ایستاده شیک و مدرن با قیمتی مناسب به این فروشگاه اینترنتی سر بزنید. همچنین میتوانید کلیه محصولات ما را از فروشگاه اینترنتی دکورشاپ تهیه کنید و سری هم به مطالب آموزشی و کاربردی در دکورمگ بزنید.

خواندن این مطلب هم به شما پیشنهاد میشود:

دکوراسیون دیوار خانه خود را با ۹ ایده خلاقانه نو کنید

مطلب مرتبط  راهنمای انتخاب و خرید لوستر مدرن کریستالی | 15 مدل

 

دیدگاهتان را بنویسید