مطالب آموزشی

مبل تخت شو از کجا بخرم؟

مبل تخت شو از کجا بخرم؟

مبل تخت شو یکی از انواع مبل راحتی چند منظوره است که کاربرد زیادی به ویژه در فضاهای کوچک دارد. بسیاری از افراد برای خرید این مبلمان، به دنبال یک مرکز معتبر هستند که قیمت مناسب و کیفیت بالایی داشته باشد. فروشگاه چشمه نور یکی از بهترین مراکز فروش این مبلمان در تهران است که محصولات خود را با بهترین کیفیت همراه با گارانتی ارائه می دهد. برای آشنایی بیشتر با ویژگی این مبلمان پرکاربرد، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

مبل تخت خواب شو چیست

مبل تختخواب شو نوعی مبل یا کاناپه است که به عنوان تخت خواب هم قابل استفاده است.  در زیر کوسن های زیرین این مبل، چهارچوبی فلزی و تشکی نازک قرار دارد که با بیرون کشیدن، تبدیل به تخت خواب می شود. این مبل بهترین انتخاب برای افرادی است که خانه کوچک دارند و فضای کافی برای قرار دادن تختخواب ندارند. این مبل، زیر مجموعه ای از مبلمان راحتی است و پایه های کوتاه، نشیمنگاه نرم و دسته های پهنی دارد.  این مدل مبل با توجه به داشتن وزن سبک، جا به جایی راحتی دارد. انواع مبلمان با کیفیت تخت شو را می توانید از فروشگاه چشمه نور تهیه کنید.

مبل تخت شو دو نفره

مبل تخت شو دو نفره

نکات مهم برای خرید کاناپه تختخواب شو

یکی از مهم ترین فاکتورها در خرید انواع مبل تخت شو، خرید از فروشگاهی است که خدمات پس از فروش ارائه می دهد. از آن جایی که این مبلمان دائماً در حال باز و بسته شدن هستند، ممکن است آسیب ببینند. با خرید این مبلمان از فروشگاه چشمه نور، ازخدمات پس از فروش بهره مند می شوید. در ادامه فاکتورهای مهم دیگر در هنگام خرید این مبلمان را بررسی می کنیم.

  • در نظر گرفتن سایز مبل: انواع مبل تختخواب شو در مدل های تک نفره و دو نفره در فروشگاه چشمه نور موجود هستند. در صورتی که قصد خرید کاناپه تخت شو دو نفره را دارید، مطمئن شوید که ابعاد آن برای استراحت دو نفر مناسب است. مدل دو نفره این مبل، عرضی در حدود ۱۴۰ سانتی متر دارد.
  • بررسی مکانیزم باز و بسته شدن: مکانیزم باز و بسته شدن مبل تخت شو باید به گونه ای باشد که به راحتی و با یک حرکت، باز و بسته شود. کاناپه های تخت شو که دارای نوارهای قفلی هستند به راحتی باز و بسته می شوند. همچنین تمام بخش های مکانیزم داخلی باید لبه های صافی داشته باشد تا ملحفه ها و پتوها در آن گیر نکنند.
  • داشتن تشک با کیفیت: مهم ترین بخش یک کاناپه تختخواب شو را تشک آن تشکیل می دهد. یک تشک با کیفیت به خوبی از شانه ها، کمر و مفاصل بالای ران محافظت می کند.
مطلب مرتبط  راهنمای کامل خرید لوستر مدرن اتاق خواب | 20 مدل

مبل تخت شو

مزایای خرید مبل تختخواب شو

مهم ترین مزیت خرید مبلمان و کاناپه های تختخواب شو، قیمت مناسب آن در مقایسه با سایر مبلمان است. در نتیجه با خرید این مدل مبلمان، هم در فضا و هم در هزینه ها صرفه جویی می کنید. تشک های مبلمان تخت شویی که از فروشگاه چشمه نور می خرید، طبی و استاندارد هستند و شما با استراحت و خوابیدن روی آن دچار کمر درد نمی شوید. همچنین این مبلمان، فضایی در زیر نشیمنگاه دارند که می توانید پتو، بالش و سایر وسایل خود را آنجا بگذارید.

مبل تخت شو مناسب چه ویژگی هایی دارد؟

lead to decor insta

مهم نیست انتخاب شما یک مبل تخت شو تک نفره است یا مبل تخت خواب شو دونفره. شما باید در ابتدای خرید خود به این دقت داشته باشید که مبل تخت شو ما باید دقیقا تمام ویژگی های یک مبلمان مناسب و تمام ویژگی های یک تخت خواب مناسب را دارا باشد. یعنی مبل تخت شو وقتی مناسب شما خواهد بود که هم تشک بسیار خوبی داشته باشد تا در ساعات طولانی خواب که از آن استفاده می کنید به قسمت های مختلف بدن شما آسیبی وارد نکند و هم برای نشستن های طولانی مناسب باشد و در آن کوبیدگی ایجاد نشود.

مبل تخت خواب شو شما باید دارای اسکلتی قوی از جنس چوب یا فلز باشد تا بر اثر مکانیزم باز و بسته شدن و جا به جایی آسیبی به آن نرسد. از طرفی باید وزنی مناسب داشته باشد. نه وزنی زیاد که در جابه جایی ها شما را اذیت کند و نه آنقدر کم؛ چرا که وزن خیلی کم خود نشان دهنده کیفیت پایین مواد و لوازم مصرفی در مبل تخت شو شما است.

مطلب مرتبط  پارچه های مناسب مبل تختخواب شو
مبل تختخواب شو دو نفره چشمه نور مدل MA-506/2-T
مبل تختخواب شو دو نفره چشمه نور مدل MA-506/2-T

استانداردهای مبل تخت شو:

همانطور که پیش تر هم اشاره کردیم تشک مبل تخت شو بسیار مهم می باشد و در هنگام خرید باید به کیفیت آن بسیار دقت کرد. عرض و ارتفاع تشک مبل تخت شو باید استانداردهای یک تشک تخت مناسب را حتما دارا باشد تا از اسیب های احتمالی به بدن جلوگیری شود.

از طرفی این تشک حتما باید برای نشستن های طولانی مدت به عنوان مبل مناسب باشد و دچار کوبیدگی در یک ناحیه نشود. پس انتخاب بهترین نوع متریال داخلی مبل تخت خواب شو الزامی است و در هنگام خرید مبل تخت خواب شو باید این مهم را در نظر بگیریم که شرکت سازنده بالاترین کیفیت را در این محصول استفاده کرده است.

مبل تخت شو

جمع بندی

انواع مبل تختخواب شو یکی از محصولات پر کاربرد برای فضاهای مختلف هستند. این مبلمان در فضاهای مختلف خانه از جمله اتاق نشیمن و اتاق خواب قابل استفاده هستند و به خاطر وزن سبکشان، به راحتی جا به جا می شوند. هنگام خرید این مبلمان حتماً آن را باز و بسته کنید تا مطمئن شوید به راحتی باز و بسته می شوند.

فروشگاه چشمه نور عرضه کننده انواع مبل و کاناپه تخت خواب شود در مدل های مختلف است. کارشناسان ما در این فروشگاه در انتخاب بهترین مدل شما را راهنمایی می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید