مطالب آموزشی

لیست قیمت آباژور و چراغ خواب

یکی از دغدغه های اکثر افراد این می باشد که چطور یک آباژور مناسب که هم زیبایی داشته باشد و هم دارای جنس و کیفیتی باورنکردنی و خوب باشد را انتخاب و خریداری کنیم ؟

دراین مقاله ما می خواهیم لیستی از بهترین و زیبا ترین محصولات آباژوری با قیمت هایی خوب و باور نکردنی را به شما معرفی کنیم . برای آشنایی با این محصولاتت دراین مقاله با ما همراه باشید .

انواع آباژور

آباژور ایستاده

آباژور رومیزی

آّباژور چوبی

آباژور های برنزی

آباژور مدرن

که به اختصار به معرفی مدل هایی از هرکدام برای شما عزیزان می پردازیم .

آباژور ایستاده

آباژور ایستاده چشمه نور  ML7025.WTمدل

دراین آباژور از لامپ های رشته می توانید استفاده کنید . جنس بدنه ی این محصول چوبی می باشد . و به علت دارا بودن رنگ سفید بسیار مناسب هر فضایی می باشد و به راحتی با انواع دکوراسیون ها متناسب می شود . شما می توانید این محصول را به قیمت ۷۲۳ هزار تومن از وب سایت دکورشاپ خریداری نمایید .

آباژور ایستاده چشمه نور  ML7014.F-Tمدل

آباژور فوق به جنس چوب می باشد و قابلیت این را دراد که شما رنگ شیلد آن را به سلیقه ی خود انتخاب نمایید . شما می توانید آباژور فوق را با قیمت حدودی ۸۰۰ هزار تومن خریداری نمایید .

آباژور ایستاده چشمه نور ML7032-WTمدل

آباژور فوق از پر فروش ترین آباژور های موجو می باشد طراحی زیبا و مدرن و استفاده از اشکال هندسی در این طراحی زیبایی چشمگیری به آن بخشیده است و رنگ قهوه ای تیره آن با هر دکوراسیون و چیدمانی هماهنگ خواهد شد و باید برای انتخاب شید نیز به دکوراسیون و نور پردازی مورد نیاز باید توجه کرد. دکوراسیون قهوه‌ای همیشه مورد توجه بوده است و افراد زیادی تمایل به استفاده از این رنگ را دارند همین موضوع باعث استفاده فراوان آن در دکوراسیون داخلی زیاد شده است. شما می توانید آباژور فوق را با قیمت حدودی ۸۰۰ هزار تومن خریداری نمایید .

مطلب مرتبط  میز های عسلی مناسب برای دکوراسیون

آباژور ایستاده چشمه نور  ML7041.BRمدل

دارای پایه میله‌ای چوبی است و دارای شید استوانه‌ای در رنگ‌های طرح دار، کرمی و قهوه ای است. شید زیبا بسیار سبک و هنگام روشن شدن آباژور نوری بسیار ملایم ایجاد می‌کند. به طور کلی از شید نسکافه ای می‌توان برای ایجاد نوری متوسط استفاده کرد. برای زیباتر کردن فضا می‌توانید از آباژورهای رومیزی در کنار آباژورهای ایستاده نیز بهره ببرید تا جلوه بیشتری به فضا داده شود.

آباژورها بطور کلی دو نوع نور ایجاد می‌کنند: نوع اول : نور محیط یا نور عمومی و کمک به ایجاد افکت ها در فضا و نوع دوم  : از آن برای فعالیت منحصر به فرد (مطالعه کردن، نوشتن و مانند آن می توان استفاده کرد.

شما می توانید محصول فوق را با قیمت ۶۱۹ تومن با ۳۰ درصد تخفیف خریداری نمایید . قیمت بدون تخفیف محصول ۸۸۵ تومن می باشد.

آباژور ایستاده چشمه نور ML7033-WTمدل

از این نوع آباژور بهتر است بیشتر برای ایجاد نور محیط و نور عمومی استفاده نمود. به راحتی می‌توان با استفاده از این آباژور نور محیطی مناسبی داشت. به دلیل ارتفاع بلند آن و فاصله آن از زمین و مسط بودن آن به فضا، نور بیشتری را در محیط پخش می‌کند. این وسیله برای زیبای دکوراسیون شما نیز می‌کند. برای تأثیر پذیری بیشتر پخش یکنواخت نور در محیط می‌توانید از یک آباژور رومیزی نیز کمک بگیرید. از این آباژورهای پایه بلند برای جاهای یا فضاهای خالی کنار مبل بهترین مکان به شمار می‌رود و می‌توان در اتاق‌های شیک و مدرن نیز کاربرد داشته باشد. شما می توانید این محصول را با یک قیمت باورنکردنی ۷۷۶ تومن خریداری کنید . بهتر است حتما در بازه های زمانی که این محصول دارای تخفیف می باشد به وب سایت دکورشاپ مراجعه کرده و محصولل فوق را با تخفیف ۳۰ درصدی و به قیمت ۵۴۳ تئومن خریداری کنید .

مطلب مرتبط  مبل کلاسیک و استیل و هرآنچه باید بدانید

آباژور های رو میزی :

آباژور رومیزی چشمه نور MT7068.BRمدل

آباژور رو میزی فوق به جنس چوب می باشد و دارای شیلد کرم رنگ و روشن می باشد که به خوبی نور را از خود عبور داده و فضا را به خوبی روشن می کند . این آباژور قابل استفاده در فضاهای اتاق خواب ها و پذیرایی می باشد . شما می توانید این محصول را با قیمت ۴۸۳ تومن خریداری نمایید .

آباژور چشمه نور  MT7019/F-MIXمدل

آباژور فوق داری بدنه ای به جنس چوب و شیلدی روشن و مقاوم می باشد. شما می توانید این آباژور را به قیمت ۴۲۲ تومن خریداری کنید . درحال حاضر این آباژور  در وب سایت تخفیف خورده است و به قیمت ۲۹۵ تومن به فروش می رسد .

شما می توانید نمونه های بیشتری از این قبیل آباژور را برروی وب سایت دکورشاپ مشاهدذه نمایید .

آباژور رومیزی آلومینیومی چشمه نور  S3607/1T-Aمدل

آباژور فوق به جنس آلمینیوم می باشد و برای آن می توان از لامپ خهای کم مصرف استفاده کرد .

شما می توانید محصول فوق را با ۳۰ درصد تخفیف به قیمت ۳۰۸ هزارتومن در حال حاضر از وب سایت دکورشاپ خریداری نمایید .

آباژور برنزی :

آباژور ایستاده چشمه نور ML3567.5+1-AOمدل

جنس آباژور ایستاده چشمه نور مدل ML3567.5+1-AO از آلومینیوم ( دایکاست ) می باشد با آبکاری آنتیک . این نوع آبکاری درخشش فوق العاده ای دارد و باعث میشود محصول نمای بهتری داشته باشد و همچنین از بدنه ی محصول در برابر ضربه و خش جلوگیری میکند . این محصول دارای خانواده بزرگی در دسته لوستر و دیوارکوب دارد که میتوان تمام خانواده این محصول را با کد « S3567 » شناخت . این آباژور زیبا دارای ۶ شاخه و ۱۱ شعله می باشد که ۵ شاخه ی آن طرفین کار است و یکی از آن ها در راس همه قرار دارد و هر شاخه دارای دو لاله ی زیبایی می باشد که علاوه بر جلوه کار باعث پخش نور بهتر نیز میشود در داخل هرکدام از این لاله ها یک عدد لامپ با سرپیچ کوچک E14 میخورد . این آباژور ایستاده ( کنار سالنی) با کریستال های زیبایی تزیین شده است . از این محصول میتواند در کنار سالن های پذیرایی و یا سالن های اجلاس و تالار ها استفاده کرد. شما می توانیداین محصول را به قیمت ۴ میلیون و خرده ای خریداری نمایید .

مطلب مرتبط  راهنمای انتخاب و خرید لوستر دیواری مدرن 2024

آباژور ایستاده چشمه نور ML3590/5+1-AOمدل

شما می توانید محصول فوق را با قیمت سه میلیون و خرده ای خریداری نمایید .

آباژور رومیزی چشمه نور C2149.3T-Bمدل

محصول فوق با قیمت ۹۳۸ هزارتومن برروی  وب سایت فروشگاه دکور شاپ موجود می باشد .

شما می توانید محصولات بیشتری از انواع آباژور ها را برروی وب سایت دکورشاپ مشاهده کرده و در صورت پسند به خرید اینترنتی آن اقدام نمایید و درب محل محصول خود را با حمل و نقلی رایگان تحویل بگیرید .

 

دیدگاهتان را بنویسید