مطالب آموزشی

لوستر چوبی یا لوستر فلزی؟ کدام بهتر است؟

لوستر چوبی یا لوستر فلزی کدام بهتر است

بسیاری از فروشندگان لوازم روشنایی به طور روزانه با این سوال از سوی خریداران مواجه می شوند که لوستر چوبی یا لوستر فلزی؟ بهتر است کدامیک را برای محل مورد نظر خود خریداری کنیم؟ اگر شما نیز در خرید لوستر چوبی یا لوستر فلزی دچار تردید شده اید، پیشنهاد می کنیم که این محتوا را مطالعه نمایید تا با مزایا و معایب این محصولات بیشتر آشنا شوید و بتوانید در این رابطه تصمیم بگیرید.

مشاهده جدیدترین مدل ها، قیمت و خرید لوستر اتاق خواب
لوستر چوبی یا لوستر فلزی

لوستر چوبی یا لوستر فلزی

ویژگی های لوستر چوبی

برخی از لوسترهای چوبی تنها دارای طرح چوب هستند در حالی که جنس بدنه آن ها چوبی نیست. در حالی که برخی دیگر کاملا از چوب ساخته می شوند. این دسته از محصولات چوبی نیاز به مراقبت زیادی دارند و باید به صورت مداوم مورد بررسی قرار بگیرند تا دچار پوسیدگی نشوند. از طرفی این لوسترها به دلیل اینکه نور را از خود عبور نمی دهند، معمولا برای نورپردازی های جهت دار مورد استفاده قرار می گیرند و می توانند زیبایی خاصی را در فضا ایجاد نمایند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید لوستر برنزی

ویژگی های لوستر فلزی

لوسترهای فلزی جزو آن دسته از محصولاتی به حساب می آیند که به راحتی با اکثر دکوراسیون ها و سبک های معماری داخلی تطابق پیدا می کنند. این محصولات امروزه در طرح های مینیمال و مدرن نیز تولید شده و توانسته اند توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب نمایند.

مقایسه لوستر چوبی با لوستر فلزی

به طور مطلق نمی توان یکی از این لوسترها را بر دیگری ارجحیت داد. در نخستین قدم، باید به دکوراسیون محل مورد نظر و سلیقه خود توجه کنید. اگر از وسایل و تم چوبی خوشتان می آید، لوسترهای چوبی می توانند انتخاب های بسیار مناسبی باشند. این محصولات با توجه به جنس خاص خود، می توانند هارمونی خاصی با فضاهایی که دارای المان های چوبی هستند ایجاد کنند.

مطلب مرتبط  قیمت مبل راحتی 8 نفره در سال 1402

از طرفی دوام و استحکام آن ها خوب است و برای مدت زمان زیادی ماندگاری دارند. البته دوام مدل های فلزی بسیار بیشتر از انواع چوبی است. همچنین در مقایسه با مدل های فلزی، گرد و غباری که بر روی لوسترهای چوبی می نشیند کمتر مشخص است و جلوه آن ها را کدر نمی کند.

مشاهده جدیدترین مدل ها، قیمت و خرید لوستر دایکاست آلمینیوم
لوستر چوبی یا لوستر فلزی

لوستر چوبی یا لوستر فلزی

لوسترهای چوبی همچون انواع فلزی دارای رنگ ها و طرح های مختلفی هستند. با این تفاوت که طرح چوب آن ها می تواند طیف گسترده ای از رنگ ها را به خود بگیرد و از این رو به آسانی با بسیاری از دکورها ست می شوند. در حالی که مدل های فلزی عموما در رنگ های خاصی همچون مشکی یا نقره ای و طلایی به تولید می رسند. لوسترهای چوبی در مقایسه با انواع فلزی عمدتا دارای قیمت مناسب تری هستند و از این نظر دارای مزیت می باشند. بنابراین کسانی که قصد دارند هزینه کمتری را برای خرید لوستر صرف کنند، می توانند این محصولات را تهیه نمایند.

آیا قصد خرید یک لوستر چوبی یا فلزی با کیفیت را دارید؟

چه قصد خرید لوستر فلزی را داشته باشید و چه بخواهید لوستر چوبی تهیه کنید، نیاز به یک مرجع معتبر برای خرید این محصولات دارید. چشمه نور یکی از فروشگاه های با سابقه در زمینه عرضه جدیدترین مدل های لوستر است. شما می توانید برای مشاهده مدل های این محصولات به قسمت محصولات این سایت مراجعه نمایید. همچنین در صورتی که هر گونه سوالی در این زمینه دارید، می توانید از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

مطلب مرتبط  لوستر ارزان را از کجا بخریم
مشاهده جدیدترین مدل ها، قیمت و خرید لوستر آویز

میتوانید کلیه محصولات ما را از فروشگاه اینترنتی دکورشاپ تهیه کنید و سری هم به مطالب آموزشی و کاربردی در دکورمگ بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید