مطالب آموزشی

لوستر اس ام دی ارزان به همراه قیمت

لوستر اس ام دی

اگر به دنبال یک لوستر اس ام دی (SMD)  زیبا و خیره کننده هستید که علاوه براین که برای شما کاربردی به عنوان یک وسیله ی روشنایی داشته باشد از آن به عنوان یک وسیله ی دکوراتیو برای دیزاین فضا ی خود نیز استفاده کنید ما به شما نمونه هایی از لوستر اس ام دی شرکت چشمه نور  را پیشنهاد می دهیم.

این لوستر جز دسته لوسترهای مدرن طبقه بندی می شود که نسل به روز شده ی لوسترهای LED می باشد ، در لوستر های LED از لامپ های LED  و سرپیچ برای لامپ استفاده می شده است ولی در لوسترهای SMD دیگر خبری از لامپ و سرپیچ نمی باشد و دارای مصرفی فوق العاده کم است که این لوسترها با وجود مصرف کمی که دارند ولی روشنایی زیاد و قابل قبولی را به محیط می دهند .

لوستر اس ام دی چیست ؟

لوستر اس ام دی (SMD) دارای حجم کمی می باشند و از کناره قرار گرفتن چند LED بر روی یک پنل ایجاد شده اند.

این لوسترها یا بهتره گفته شود این لامپ ها در مقایسه با لامپ های رشته ای و قدیمی گرما ی کمتری را تولید می کنند و حجم کمتری نیز دارند و تنها از یک پنل روشنایی درست شده اند.

مزایای لوستر اس ام دی (SMD):

روشنایی و نور پردازی یک نواخت :

لوسترو لامپ های SMD مشکل متمرکز بودن نور در لامپ های LED را برطرف کرده است و با زاویه ای ۱۲۰ درجه و با نوری بهتر از لامپ های هالوژنی فضا را پوشش می دهد و روشن می کند .

طول عمر و ماندگاری :

لامپ های لوستر اس ام دی (SMD) به علت اینکه دارای ماندگاری بسیاری هستند و دیگر لازم نیست هزینه زیادی را صرف تعمیر و یا تعویض لامپ مورد نظر بکنید بسیار برای انواع مصارف اعم از مصارف خانگی به صورت لوستر و یا روشنایی هایی که برای نورپردازی های داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد کاربرد دارد .

مطلب مرتبط  بهترین لوستر فروشی لاله زار ۱۴۰۱

گرمای تولیدی:

لوستر اس ام دی (SMD)  و لامپ هایی که به این جنس تولید می شوند گرمای کمی را ایجاد می کنند و بسیار هزینه های مصرف برق را پایین می آوردند شاید با این مطلب به ذهنتان خطوط کند حتما نورش کم است که گرما و مصرف برق کمی دارد باید گفت که این لامپ ها و لوسترها نسبت به لامپ های قدیمی نوری بیشتردارد و برخلاف مدل های قدیمی که نور را در یک نقطه متمرکز می کرده است  این لامپ ها قابلیت این را دارند که نور را به صورت یک نواخت در فضا پخش کنند .

سوال رایجی که معمولا بعد از شناخت لامپ ها و لوسترهای SMD در ذهن خریداران مطرح می شود این است که خب چطور این لامپ ها یا لوسترها را باید اگر دچار سوختی و یا خراب شدنی شده آن تعویض کرد ، برای این کار شما باشد پنل مربوطه را تعویض کنید که البته این لامپ ها آنقدر ماندگاری دارند که به ندرت شما احتیاج به تعویض پنل پیدا می کنید .

درادامه با انواع لوستر اس ام دی (SMD) آشنا می شویم :

لوستر اس ام دی

مدل فوق از جمله مدل های زیبا از لوسترها ی SMD  می باشد که قابلیت تنظیم ارتفاع را دارا می باشد و دارای ریموت کنترل از راه دور می باشد  این لوستر قابلیت تنظیم ارتفاع دارد و همچنین می توانید به دلخواه های خود محل قرار گیری حلقه های را تغییر دهید . این تایپ از لوسترها بسیار مناسب فضای پذیرایی ، اتاق خواب ها و.. می باشند.

این مدل را کمپانی چشمه نور با الهام از طرح های مشابه خارجی موجود در بازار تولید کرده است تا ضمن اینکه مدل دارای قیمت مناسب و متریالی عالی باشد و از نمونه های مشابه خارجی موجود در بازار دارای قیمت ارزان تری باشد لوستر آن را بومی سازی نیز کرده باشد تا مناسب مصارف مورد نیاز خانه یا محل کار مشتریان ایرانی در آمده باشد .

مطلب مرتبط  ست لحاف و روکش تخت را چگونه انتخاب کنیم؟

لوستر اس ام دی ارزان

این لوستر درمیان لوسترهایsmd بسیار پر طرف درا و پر فروش می باشد و به صورت حلقه های مربع شکل که در هم است می باشد  این لوستر قابلیت این را دارد که به سه شکل روشن شود حالت اول روشن شده هر دو حلقه با نور مهتابی و حالت دوم روشن شدن هر دو حلقه با نور آفتابی یا زرد و حالت سوم این طور است که یکی از حلقه ها دارای نور زرد و دیگری سفید یا مهتابی باشد.

از این لوستر به راحتی می توان در فضای پذیرایی ها  ،اتاق خواب ها واشپزخانه و یا حتی محیط های اداری و کافه ها و فضاهای دیگر بهره برد و به زیبایی سالن ها و فضا ها افزود .

لوستر فوق به علت طراحی خاصی که دارد نه تنها به هنگام روشن شدن بلکه هنگامی که خاموش هم هست زیبایی خاصی دارد و این لوستر به علت به کار رفتن آینه هایی بروی سطحش بسیار زیبا نور را همانند یک الماس درخشان  منعکس کرده و فضا را کاملا زیبا و رویایی می کند  لوسترفوق به تنهایی می تواند فضای خانه شما را دیزاین کند و به شما یک دکور خاص و متفاوت بدهد که چشم همگان را به سمت خود بکشد و همه از این همه زیبایی و جلوه ای که به محیط می دهد خیره بشوند .

تمامی مدل های لوسترهای SMD دارای ریموت از راه دور می باشند شما می توانید میزان نور دلخواه خود را تنظیم نمایید و همچنین می توانید حلق های موجود در لوستر فوق را به دلخواه خود جانبه جا کرده و تنظیم نمایید .

مطلب مرتبط  راهنمای بهترین ایده های لوستر برای اتاق غذاخوری شما

لوستر اس ام دی

اگر از لوستر بالایی خوشتان آمده ولی به هر دلیلی مثلا کوچک بودن فضای منزلتان و یا کوتاه بودن سقفی که  برای نصب لوستر در نظر دارید تصور کرده اید که باید انتخاب خود را عوض کنید باید بگویم اینکار را نکنید ما برای این قبیل مشکلات سایز کوچک و تک حلقه ی لوستر بالا را تولید کرده ایم تا به منزل شما جلوه بدهد و از آن لذت ببرید .

لوستر فوق یک انتخاب مناسب برای فضاهای مدرن می باشد این لوستر دارای ریموت می باشد و می توانید به راحتی مقدار نور دریافتی از آن را با این ریموت تنظیم کنید.

همه ی مدل های ذکر شده و هزاران مدل دیگر لوستر هایsmd های ارزان قیمت را می توانید بر روی وب سایت  چنکو مشاهده کرده و در صورت انتخاب خرید نمایید  تمامی محصولات موجود بر روی وب سایت چنکو دارای گارانتی یک ساله می باشد و ارسال تمامی کالا ها تا درب محل شما را یگان می باشد .

درباره ی چشمه نور

کمپانی چشمه نور است با قدمتی ۳۰ ساله میباشد ؛ همه ی محصولات این شرکت دارای گارانتی ۱۲ ماهه میباشند،  برای مشاهده ی آن ها میتوانید به سایت دکورشاپ مراجعه فرمایید.

امروزه ممکن است  به دلیل مشغله ی کاری امکان خرید حضوری و یا حتی مشاهده ی مدل ها برایتان مشکل شده باشد ؛  یکی از سایت های معتبر که امکان خرید اینترنتی  را برایتان ایجاد کرده است ، دکورشاپ ( که زیر مجموعه ی چشمه نور است ) میباشد .

البته این شرکت برای راحتی بیشتر شما ، امکان خرید اقساطی حتی بدون ضامن را در سایت فراهم کرده است و در صورتی که برای انتخاب محصول به مشکلی برخورد کردید میتوانید از پشتیبان های دکورشاپ به صورت رایگان مشاوره بگیرید .

برای مشاهده همه ی مقالات وارد وبلاگ چشمه نور شوید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید