مطالب آموزشی

قیمت مبل راحتی ۸ نفره در سال ۱۴۰۲

قیمت مبل راحتی 8 نفره در سال 1402

 قیمت مبل راحتی ۸ نفره: احساس آسایش و راحتیِ کم‌نظیر، از موهبت‌های مبل راحتی ۸ نفره است. انتخاب یک مبل راحتی ۸ نفره تا میزان زیادی به قیمتِ آن بستگی دارد. در این مقاله از مجله چشمه‌نور، به سراغ بررسی محدوده‌ی قیمت مبل راحتی ۸ نفره در بازار مبلمان می‌رویم و پی می‌بریم که چگونه ارزان‌ترین و باکیفیت‌ترین خریدِ ممکن را رقم بزنیم. با ما همراه باشید.

عوامل تاثیرگذار در قیمت مبل راحتی ۸ نفره

مبل راحتی 8 نفره

مبل راحتی ۸ نفره

امروزه بازار مبلمان تحت تاثیر عوامل زیادی حرکت می‌کند؛ از موادهای اولیه‌‌ی متفاوت تا تولیدکننده‌ی معتبر و متریالِ مبلمان، عوامل بسیاری قیمت مبل راحتی ۸ نفره را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد.

متریال مهم است؛ چراکه علاوه بر ذات و کاربردِ مبلِ راحتی، قیمت مبل راحتی ۸ را نیز تعیین می‌کند. از بهترین پارچه‌های مبل‌های راحتی می‌توانیم به لارا، لارسن، کتان، پنبه، چرم، میکروفیبر، الفین، نانو، ریون و نایلون بپردازیم که هر کدام کاربرد به خصوص خودشان را در حوزه مبل راحتی ۸ نفره ایفا می‌کنند. متریال‌های گفته‌شده به علت کاربردشان و خصوصیت‌هایی که در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌دهند، از قیمت‌های متفاوتی برخوردارند. همچنین رنگ پارچه نیز می‌تواند در افزایش و کاهش قیمت مبل راحتی ۸ نفره تأثیرگذار باشد؛ چراکه بعضی پارچه‌ها از پروسه سخت‌تری برای تولید رنگ‌های روشن می‌گذرند و در نتیجه افزایش قیمت را شاهد هستیم. استفاده از اسفنج، چوب، کتان و فوم نیز می‌تواند در افزایش قیمتِ نهایی مؤثر باشد.

قیمت مبل راحتی 8 نفره

اگر به دنبال ارزان‌ترین مبل‌های ۸ نفره بازار هستید، باید بدانید که آن‌ها عموماً از ماندگاری کمتری در حوزه رنگ و جنس برخوردارند و عمر مفیدشان به طور معمول کمتر از ۵ سال است و حتی ممکن است از جنسهای نامرغوب در تولید آن‌ها استفاده شده باشد. در نتیجه به شما پیشنهاد می‌کنیم که مبل‌هایی را در نظر داشته باشید که از مواد اولیه‌ی مقاوم و بادوام تولید شده‌اند و ماندگارترین پارچه‌ها نظیر پنبه و چرم را در خود جای داده‌اند.

مطلب مرتبط  ۳ راه آسان برای داشتن یک خانه پنج ستاره و درجه یک!

در انتها، تولیدی مبلمان نیز به طور مستقیم در قیمت مبل راحتی ۸ نفره نقش‌آفرینی می‌کند. در صورتی که نمی‌توانید از تولیدی‌ها خرید کنید، به سمت فروشگاه‌هایی بروید که اجناس را به طور مستقیم از تولیدکننده و بدون حضور واسطه تهیه کرده‌اند و در نتیجه، تضمین کیفیت و قیمتِ منصفانه را برای شما به ارمغان می‌آورند.

مبل هشت نفره چشمه نور مدل MA-102/8

مبل راحتی ۸ نفره چشمه نور کد CI-801

مبل هشت نفره چشمه نور مدل MA-100

قیمت مبل راحتی ۸ نفره در سال ۱۴۰۲

به طور کلی لوازم مبلمان نظیر مبل راحتی ۸ نفره در سال ۱۴۰۲ افزایش قیمت محسوسی را نسبت به سال قبل تجربه کرده‌اند. اما خبر خوب این است که این افزایش قیمت تأثیر چندانی بر خرید شما نخواهد گذاشت، چراکه ما در چشمه نور دست به کاهش کم‌نظیر قیمت اجناس در بلک‌فرایدی امسال زده‌ایم و شما می‌توانید انواع مبل راحتی ۸ نفره را با کمترین قیمت‌ها و بیشترین تخفیف‌های ممکن خریداری کنید. از ۲۰ درصد تا ۴۵ درصد، تخفیف‌های بی‌نظیر بلک‌فرایدی شامل حال مبل‌های راحتی ۸ نفره شده تا مفتخر باشیم که لذت‌بخش‌ترین تجربه‌ی خرید مبل را برای شما رقم زده‌ایم.

قیمت مبل راحتی 8 نفره

قیمت مبل راحتی ۸ نفره

خرید مبل راحتی ۸ نفره

امروزه خرید هر جزء از اثاثیه‌ی مبلمان تبدیل به یک دغدغه در میان خریداران شده، چراکه بازار سرشار از فروشنده‌های غیرمعتبر و محصولات غیرمرغوب است و در نتیجه سرمایه خریداران را نیز به خطر افتاده‌است. ما در چشمه نور بهترین محصولات داخلی و خارجی را برای شما به ارمغان آورده‌ایم و با ۳۰ سال سابقه درخشان در حوزه تأمین و عرضه‌ی مبلمان و بهره‌مندی از باکیفیت‌ترین شبکه‌ی تست کیفیت، به شما تضمین می‌کنیم که بهترین محصولات ممکن را در اختیار شما قرار می‌دهیم. برای خرید مبل راحتی ۸ نفره، به بخش محصولاتِ مبلمان سایت مراجعه کنید.

مطلب مرتبط  لوستر اس ام دی ارزان به همراه قیمت

مقاله پیشنهادی: راهنمای خرید مبل راحتی ارزان ۱۴۰۲

سوالات متداول

مبل راحتی ۸ نفره چه ویژگی‌هایی داره؟

از ویژگی‌هایی متمایزکننده مبل راحتی ۸ نفره می‌توانیم به فراهم آوردن آسایش برای کاربران و استفاده از متریال‌ها و طرح‌های راحت اشاره کنیم.

مبل راحتی ۸ نفره چه قیمتی داره؟

به طور کلی قیمت این مبلمان از ۲۵ میلیون تومان تا ۶۰ میلیون تومان است.

دیدگاهتان را بنویسید