مطالب آموزشی

قیمت لوستر مدرن به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت لوستر مدرن به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت لوستر مدرن با توجه با تنوع بالای مدل این لوسترها بسیار متفاوت است. به طور کلی لوسترهای مدرن در همه مدل رنج قیمت در بازار موجود هستند. به این ترتیب شما می توانید با توجه به بودجه خود، لوستر مورد نظر خود را انتخاب کنید. در صورتی که قصد خرید یک لوستر مدرن شیک را دارید، در این مطلب از چشمه نور با ما همراه باشید.

قیمت لوستر مدرن

فاکتورهای مهم در قیمت لوستر مدرن

عوامل زیادی از جمله برند، طرح و متریال مورد استفاده در قیمت لوستر مدرن تاثیر دارند. به طور کلی هر اندازه لوسترها جزئیات بیشتری داشته باشند و کار بیشتری روی آنها انجام شده باشد، قیمت بالاتری هم دارند. در ادامه این مطلب، فاکتورهای موثر در قیمت انواع لوستر مدرن را مورد بررسی قرار می دهیم.

قیمت لوستر مدرن

لوستر مولکولی مدرن برای اتاق پذیرایی و نشیمن

  • ارتباط جنس بدنه با قیمت لوستر: بدنه لوسترهای مدرن موجود در بازار، از متریال مختلفی مانند چوب، برنز، آلومینیوم و غیره ساخته می شود. با توجه به این که قیمت این متریال با یکدیگر متفاوت است، قیمت هر کدام از این لوسترها با یکدیگر فرق دارد.
  • جنس کریستال لوستر مدرن: از دیگر عوامل موثر در قیمت لوستر مدرن کریستالی، کیفیت کریستال هایی است که در لوستر به کار رفته است. هر اندازه این کریستال ها مرغوب تر و ظریف تر باشند، قیمت لوستر کریستالی مدرن بیشتر است.
  • ابعاد لوستر: لوسترهای مدرن در ابعاد و اندازه های مختلفی ساخته می شوند و انتخاب ابعاد لوستر بستگی به فضای خانه شما دارد. با توجه به این که برای ساخت لوسترهای بزرگ تر، متریال بیشتری مصرف می شود، قطعاً لوسترهای مدرن بزرگ تر قیمت بالاتری دارند.
مطلب مرتبط  25 مدل لوستر مدرن برای سقف بلند در دکوراسیون

قیمت لوستر مدرن پذیرایی

در حال حاضر بسیاری از افراد، دکوراسیون سبک مدرن را به سبک کلاسیک ترجیح می دهند و در نتیجه لوسترهای سبک مدرن طرفداران زیادی دارند. لوسترهای مدرن پذیرایی در طرح های مختلف از جمله طرح های هندسی زیبا در فروشگاه چشمه نور موجود هستنند. قیمت لوستر مدرن پذیرایی به خاطر ابعاد بزرگ تر آن، در مقایسه با لوستر اتاق خواب و لوستر آشپزخانه ییشتر است. علاوه بر این برای ساخت لوسترهای مدرن اتاق پذیرایی، از متریال بیشتری استفاده می شود، پس طبیعی است که قیمت بیشتری داشته باشد. همچنین لوسترهای پذیرایی طراحی پیچیده تری در مقایسه با لوسترهای آشپزخانه و اتاق خواب دارند.

یکی از گران ترین لوسترهای مدرن پذیرایی، لوسترهای کریستالی با آویزهای بلند هستند. در صورتی که کریستال های به کار رفته در این لوستر وارداتی باشد و درخشش زیاد و کیفیت بالایی داشته باشد، موجب افزایش قیمت لوستر مدرن می شود.

قیمت لوستر سقفی ال ای دی

قیمت لوستر مدرن

یکی از پرطرفدارترین لوسترهای سقفی مدرن، لوسترهای سقفی ال ای دی هستند. لوسترهای سقفی یکی از بهترین انتخاب ها برای دکوراسیون سبک مدرن هستند و زیبایی دکوراسیون را چند برابر می کنند. در این لوسترها که تنوع بسیار زیادی دارند، از چراغ های ال ای دی استفاده می شود. مهم ترین عامل در تعیین قیمت لوستر مدرن سقفی، علاوه بر ابعاد لوستر با توجه به تعداد لامپ های به کار رفته در آن مشخص می شود. بعضی از لوسترهای سقفی، دارای آویز کریستالی هستند و تعداد این آویزها هم در قیمت لوستر موثر است.

مطلب مرتبط  مبلمان تختخواب شو مناسب برای خانه های کوچک

لوسترهای مدرن کنترلی

تکنولوژی استفاده شده در لوستر، یکی دیگر از مهم ترین عوامل در قیمت لوسترهای مدرن است. در سال های اخیر نمونه ای از لوسترهای مدرن کنترلی  به بازاروارد شده است که می توان میزان نور را از طریق ریموت، کم و زیاد کرد. لوسترهای کنترلی مدرن در مقایسه با سایر لوسترها، قیمت بیشتری دارند.

لوستر مدرن کنترلی و ریموت دار

لوستر مدرن کنترلی و ریموت دار

جمع بندی

ایرانی یا خارجی بودن لوستر، از دیگر فاکتورهای مهم در قیمت لوستر مدرن است. قیمت لوسترهای ایرانی با توجه به برند تولید کننده لوستر، مدل و همچنین جنس آن تعیین می شود.

فروشگاه چشمه نور عرضه کننده انواع لوستر از جمله لوسترهای مدرن در مدل های مختلف است.

دیدگاهتان را بنویسید