مطالب آموزشی

قیمت لوستر ارزان

لوستر مدرن

پیدا کردن لوستر ارزان کمی پیچیده است ،  یکی از رایج ترین وسایل زینتی هرخانه لوسترها و وسایل روشنی آن خانه یا مکان می باشد و البته می توان گفت یکی از سخت ترین انتخاب ها نیز به حساب می آید چرا که برای انتخاب یک لوستر مناسب فضای مد نظر خود باید  فاکتور های زیادی را در نظر گرفت .

نور یکی از مهم ترین فاکتورها برای دکوراسیون و زیبایی هر محیطی می باشد و تامین نور مورد نظر یک محیط با توجه به ابعاد و کاربرد های محیط متفاوت می باشد .

امروزه با توجه به حضور برند ها و طرح های متنوع ، انتخاب یک لوستر با کیفیت، که همه ی فاکتورهای مد نظر ما را داشته باشد و از همه مهم تر در عین داشتن  کیفیتی مطلوب دارای قیمتی مناسب و ارزان باشد ،کاری است که دشوار به نظر می رسد  در این مقاله با هم با نحو ی انتخاب یک یک لوستر مناسب از نظر قیمت و کیفیت بیشتر آشنا می شویم با ما تا انتهای مقاله همراه باشید .

هدفت را روشن کن

نکته ی مهم دیگری که به هنگام خریدن لوستر باید به آن توجه کنید این است که ابتدا هدف خود را را از خریدن لوستر مشخص کنید اگر هدف شما از خریدن لوستر تنها کاربرد زیبایی بخشی آن به محیط است بهتر است به سراغ لوستر هایی بروید که زیبایی ظاهری بیشتری دارند و یا نه شما به یک لوستر برای روشنی بخشی به محیط احتیاج دارید که در این صورت باید در خرید لوستر مورد نظر خود به طراحی لوستر ،نحوی  قرار گیری  شلعه ها و تعداد ،ارتفاع لوستر و دیگر عواملی توجه کنید.

به عنوان مثال برای اتاق هایی با متراژ پایین میتوانید از چراغ آویز ها استفاده کنید که با کلیک بر روی عکس میتوانید نمونه های بیشتر به همراه قیمت مشاهده نمایید .

لوستر ارزان

 

لوستر هر فضا مختص همان فضا است

منزل یا بهتر است بگوییم فضای خانه از قسمت های مختلفی تشکیل شده است بهتر است برای هر فضا لوستر متناسب آن فضا را انتخاب کنید برای مثال نمی توان از همان لوستری که برای فضای پذیرایی استفاده کرده اید از همان طرح و سبک و رنگ برای اتاق خواب ها و آشپزخانه نیز استفاده کنید .

معمولا ممکن است فضای پذیرایی شما به بیش از یک لوستر احتیاج داشته باشد در این صورت حتما به این نکته توجه کنید که لوستر انتخابی شما باید در یک سایز ، طرح و رنگ باشد .

مطلب مرتبط  لوسترهای اتاق نشیمن سنتی

بسیار دیده شده است برای یک سالن که به دو لوستر ویا بیشتر احتیاج داشته یک لوستر بزرگ و یک لوستر کوچک تر از سایز لوستر اولیه انتخاب شده است ، این کار بسیار اشتباه است باید یا دو لوستر کوچک انتخاب کنید و یا دو لوستر بزرگ که انتخاب سایز لوستر به فضای منزل شما بستگی دارد.

برای مشاهده ی قیمت بر روی عکس کلیک کنید .

لوستر ارزان

به دنبال سادگی باش

بهتر است  به سراغ لوستر هایی با طرح و دیزاین ساده بروید چرا که ممکن است در اثر جابه جایی و یا در اثر تمیز کاری حباب ها ، کریستال های و دیگر اجزای لوستر شما آسیب ببیند و شما نتوانید همانند آن را تهیه کنید و دراین شرایط شما مجبور به تعویض  لوستر خود می شوید  همچنین لوسترهایی که دارای طرح پیچیده و خاص هستند برای تمیز کاری و یا نصب آن ها به مشکل بر می خورید .

اگر شما یک لوستر با طرح و سبک پیچیده و خاص انتخاب کرده اید بهتر است از حالت مونتاژ شده ی آن یک عکس کلی و از هر مرحله که قطعات را از آن جدا می کنید عکسی جدا گانه تهیه کنید تا به هنگام منتاژ مجدد آن به مشکل نخورید .

در آخر باید گفت که بهتر است لوستری برای منزل خود انتخاب کنید که با سبک و اندازه و سلیقه ی همه ی اعضای خانواده در تناسب باشد

محصول را بشناس بعد خرید کن

فاکتور بعدی که باید به هنگام خرید یک لوستر مناسب به آن توجه شود این است که ابتدا از جنس لوستر اطمینان حاصل کنید برای مثال بسیار دیده شده است که برخی خریداران به علت نداشتن آگاهی های  لازم در این زمینه  اعتمادشان به فروشنده مورد سواستفاده قرار گرفته شده است ، شما بهتر است قبل از خرید با تفاوت های موجود در جنس های رایج لوسترهای موجود در بازار آشنا شوید .

برای مثال تفاوت های جنس برنز و برنج و آلو مینیوم و حتی کریستال های به کار رفته در لوستر ها  ؛ شما می توانید برای بدست آوردن این آگاهی به مقاله موجود دراین وب سایت که در زمینه شناخت جنس فلز برنج و برنز و تفاوت های موجود در آن است مراجعه کنید .

از اهمیت نوع فروشگاهی که از آن لوستر را خریداری می کنید غافل نشوید بهتر است شما از فروشگاه یا کمپانی لوستر خود را خریداری کنید که از صحت گفته های فروشندگان آن اطمینان داشته باشید و فروشگاه مد نظرتان دارای خدمات پس از فروش باشد .

مطلب مرتبط  استفاده از لوستر مدرن در خانه سنتی

ما به شما برای خرید یک لوستر زیبا به همراه قیمت های مناسب و باورنکردنی ، وب سایت دکورشاپ را معرفی می کنیم ،

این فروشگاه درگاه فروش اینترنتی کمپانی لوستر سازی چشمه ی نور می باشد و کلی محصولات موجود در این فروشگاه داری خدمات پس از فروش می باشد و در هر شرایطی محصولی که از این فروشگاه خریداری شده قابل مرجوع می باشد و همه ی محصولات موجود دارای گارانتی یک ساله می باشد و همچنین ارسال کلی محصولات رایگان می باشد  در ادامه می خواهیم با نمونه ای از لوسترهای ارزان ولی با کیفیت این فروشگاه آشنا شویم .

قبل از هرچیز لازم به ذکر است که محصولاتی که در زیر به بررسی آن می پردازیم گوشه ای از هزاران محصول این فروشگاه اینترنتی است شما می توانید محصولات بیشتر را در وب سایت فروش این فروشگاه مشاهده کنید

مدل های زیر از جمله مدل های زیبا از لوسترها ی مدرن  مجموعه می باشد و این مجموعه ی لوسترهای  SMD  به هدف بهینه کردن قیمت های کالا های مشابه خارجی و داشتن کیفیتی به مراتب بهتر و بومی سازی مدل های  این سبک کار در کمپانی چشمه ی نور در حال تولید می باشد این مدل قابلیت تنظیم ارتفاع را دارا می باشد و دارای ریموت کنترل از راه دور نیز هست و همچنین می توانید به دلخواه خود محل قرار گیری حلقه های را تغییر دهید  این تایپ از لوسترها بسیار مناسب فضای پذیرایی ، اتاق خواب ها و دیگر فضا ها می باشد.

لوستر ارزان

برای یک دکوراسیون مدرن استفاده از یک لوستر ارزان مدرن به رنگ سیلور که رنگی خنثی می باشد بسیار انتخابی درست است و به راحتی می توانید آن را با رنگ های مختلف تلفیق کرد ، به هنگام انتخاب  یک لوستر حباب دار ، توجه به جنس حباب ها ،نحوه ی قرار گیری حباب ها برای تعیین میزان نور دریافتی و  مات یا شفاف بودن حباب ها اهمیت بسیار زیادی دارد .

این لوستر ارزان را می توانید با بهترین کیفیت و با اطمینان خاطر با قیمتی فوق العاده ارزان در عین داشتن کیفیت از وب سایت ما خریداری نمایید .

لوستر ارزان

این لوستر ارزان دارای ارتفاع ۶۵ سانتی متر است و از جمله لوستر های مدرن است جنس لوستر فوق فلزی است و وزنی حدودا  ۳ کیلوگرم دارد و در تعداد شعله ای متفاوت موجود می باشد ، از حمله کاربرد های آن می توان از آن در پذیرایی  ،آشپزخانه و اتاق خواب ها  استفاده کردلوستر مد نظر داری چهار حباب می باشد  ، اگر این سبک کار سبکی است مورد پسند شما می توانید نمونه های بیشتری از این سبک را در وب سایت ما مشاهده کرده و ضمن داشتن یک خریدی عالی ،هوای جیب خود را نیز داشته اید همچنین برای مشاهده ی قیمت بر روی عکس کلیک کنید .

مطلب مرتبط  سوالات متداول در مورد روشنایی آشپزخانه

لوستر ارزن چوبی

لوستر ارزان  فوق علاوه بر داشتن قیمتی شگفت انگیز دارای بدنه ای کاملا چوب می باشد وبه علت حباب های رو به پایینی که دارد نور کافی را به فضای شما می د هد و می تواند انتخابی مناسب فضای شما باشد  اگر دارای فضایی با دکوراسیون روستیک و یا حتی سنتی هستید و به دنبال یک لوستر ارزان و مقرون به صرفه می گردین که در عین داشتن کیفیت دارای قیمتی مناسب نیز باشد حتما از این محصول دیدن کنید .

در آخر و از همه نکات  مهم تر بهتر است از فروشگاهی خرید خود را انجام دهید که گارانتی معتبری داشته باشد و به شما خدمات پس از فروش متناسب کالای خریداری شده ی شما  را ارایه دهد ، ما به شما فروشگاه اینترنتی چنکو را پیشنهاد می کنیم چرا که همه ی محصولات این فروشگاه اینترنتی دارای ضمانت یک ساله می باشد و محصول خریداری شما با ارسالی رایگان برای شما ارسال می شود و همگی محصولات امکان عودت دارند.

درباره ی چشمه نور

کمپانی چشمه نور است با قدمتی ۳۰ ساله میباشد ؛ همه ی محصولات این شرکت دارای گارانتی ۱۲ ماهه میباشند،  برای مشاهده ی آن ها میتوانید به سایت دکورشاپ مراجعه فرمایید.

امروزه ممکن است  به دلیل مشغله ی کاری امکان خرید حضوری و یا حتی مشاهده ی مدل ها برایتان مشکل شده باشد ؛  یکی از سایت های معتبر که امکان خرید اینترنتی  را برایتان ایجاد کرده است ، دکورشاپ ( که زیر مجموعه ی چشمه نور است ) میباشد .

البته این شرکت برای راحتی بیشتر شما ، امکان خرید اقساطی حتی بدون ضامن را در سایت فراهم کرده است و در صورتی که برای انتخاب محصول به مشکلی برخورد کردید میتوانید از پشتیبان های دکورشاپ به صورت رایگان مشاوره بگیرید .

برای مشاهده همه ی مقالات وارد وبلاگ چشمه نور شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید